16-11-2005, 10:45 AM
Nii, võtsin siis natuke aega ja lisan tsipa infot selle masina kohta.
Autoks siis Mercedes-Benz 380 SEL
Mootor: 3,8 V8
Võimsus: 150 KW, 205 hobust
Keretüüp: Sedaan W126
Aastaarv: 1984 lõpp
Pikkus: 5014
Mass: 1608
Värvus: Smoke grey (helebeez hallika tooniga)
Lisavarustus:
1x el. iste, 2x soojendusega istmed, 4x elektrilised aknad, el. peegel, soojendusega peeglid, konditsioneer, elektriline katuseluuk, airbag, turvavööde eelpingutid, ABS pidurid, esitulede pesurid, esitulede kojamehed, puitdekoor -pähklijuur, valuveljed 15" MB originaal, el. antenn(hetkel rihm maas), püsikiirusehoidja, käetugi esiistmel ja ka tagaistmel, 4x peatoed, CD stereo (Sony Xlode MP3/CD)
Muu informatsoon:
Tegu siis pikendatud kerega, sellest siis SEL, mis tähendab seda, et tagumine iste on tagapool ja istujal rohkem ruumi. Autot ostes ei mõtlenud ehk kõige selgema peaga, kuid ei kahtle hetkekski. Pisivigasid oli ja on, kuid aegapidi saab need kõrvaldatud. Meeldis kohe see, et veermik on ülikorralik ja ka käigukast vahetas käike ideaalilähdaselt. Puuduseid on hetkel veel kerel, kus on üksikud defektid, kuid mingi aeg saab ka need kõrvaldatud.
Ostes oli mootor iseenesest töötav, kuid lonkas ja polnud päris see, mis oleks võinud olla. Sai siis Silberautost uued küünlad ostetud ja paar küünlajuhet välja vahetatud ning ka mootor töötab nagu päris.
Probleeme tekitab (tas) liigne kütusekulu, millele üritan tasapisi piiri panna. Käisin ka Diagnostikas, kus pandi küttesgud paika, mis jäid originaalilähedaseks, kuid kütusekulule mõju ei avaldanud. Nüüd vahetasin ära Juhtrõhurgullaatori ja hoian põialt, et see oligi kurja juur.
Peale selle jubina vahetust pean ikkagi ka diagnostis uuesti ära käima, sest vaja uuesti küttesegu paika panna.
Sisu on tumehall blüüs ja võiks öelda, et ülikorralik üksikute defektidega - nende tüüpviga on vist see küljepostidelt hargnema hakkav nahalaadne asi - just selle turvavöö kinnituse juurest. Vaja tegelt liimida.
Plaanid:
Kindel on see, et "Pornot" tegema ei hakka, samas 100% originaaliks ka ei jäta. Kindlasti tulb vahetada esi ja tagaklaasid, ning lasta toonida suur ring. tooniks nagu ka eelmisel masinal tuleb Quantum vahekorras 10/50/100 (juhiuksed/tagauksed/tagaklaas)
Kindlasti tahaks suvevelgedena all näha 17" AMG Monoblock kas originaal või Replicia, siis kindlasti peab natuke vaeva nägema muusikasüsteemi ehitusega.
Kui veel juurde lisada keretööd ja ka Xenoon esituled, siis võib vast asja lõpetatuks lugeda ja hakata W140 peale mõtlema.
Loodan, et kunagine UUS omanik saab minu käest hea auto
Pildid tulevad lähipäevil, proovin selleks ajaks natuke kobedama kaamera sebida, praegune 2,1 Mb pole just kõige etem.
Autoks siis Mercedes-Benz 380 SEL
Mootor: 3,8 V8
Võimsus: 150 KW, 205 hobust
Keretüüp: Sedaan W126
Aastaarv: 1984 lõpp
Pikkus: 5014
Mass: 1608
Värvus: Smoke grey (helebeez hallika tooniga)
Lisavarustus:
1x el. iste, 2x soojendusega istmed, 4x elektrilised aknad, el. peegel, soojendusega peeglid, konditsioneer, elektriline katuseluuk, airbag, turvavööde eelpingutid, ABS pidurid, esitulede pesurid, esitulede kojamehed, puitdekoor -pähklijuur, valuveljed 15" MB originaal, el. antenn(hetkel rihm maas), püsikiirusehoidja, käetugi esiistmel ja ka tagaistmel, 4x peatoed, CD stereo (Sony Xlode MP3/CD)
Muu informatsoon:
Tegu siis pikendatud kerega, sellest siis SEL, mis tähendab seda, et tagumine iste on tagapool ja istujal rohkem ruumi. Autot ostes ei mõtlenud ehk kõige selgema peaga, kuid ei kahtle hetkekski. Pisivigasid oli ja on, kuid aegapidi saab need kõrvaldatud. Meeldis kohe see, et veermik on ülikorralik ja ka käigukast vahetas käike ideaalilähdaselt. Puuduseid on hetkel veel kerel, kus on üksikud defektid, kuid mingi aeg saab ka need kõrvaldatud.
Ostes oli mootor iseenesest töötav, kuid lonkas ja polnud päris see, mis oleks võinud olla. Sai siis Silberautost uued küünlad ostetud ja paar küünlajuhet välja vahetatud ning ka mootor töötab nagu päris.
Probleeme tekitab (tas) liigne kütusekulu, millele üritan tasapisi piiri panna. Käisin ka Diagnostikas, kus pandi küttesgud paika, mis jäid originaalilähedaseks, kuid kütusekulule mõju ei avaldanud. Nüüd vahetasin ära Juhtrõhurgullaatori ja hoian põialt, et see oligi kurja juur.
Peale selle jubina vahetust pean ikkagi ka diagnostis uuesti ära käima, sest vaja uuesti küttesegu paika panna.
Sisu on tumehall blüüs ja võiks öelda, et ülikorralik üksikute defektidega - nende tüüpviga on vist see küljepostidelt hargnema hakkav nahalaadne asi - just selle turvavöö kinnituse juurest. Vaja tegelt liimida.
Plaanid:
Kindel on see, et "Pornot" tegema ei hakka, samas 100% originaaliks ka ei jäta. Kindlasti tulb vahetada esi ja tagaklaasid, ning lasta toonida suur ring. tooniks nagu ka eelmisel masinal tuleb Quantum vahekorras 10/50/100 (juhiuksed/tagauksed/tagaklaas)
Kindlasti tahaks suvevelgedena all näha 17" AMG Monoblock kas originaal või Replicia, siis kindlasti peab natuke vaeva nägema muusikasüsteemi ehitusega.
Kui veel juurde lisada keretööd ja ka Xenoon esituled, siis võib vast asja lõpetatuks lugeda ja hakata W140 peale mõtlema.
Loodan, et kunagine UUS omanik saab minu käest hea auto
Pildid tulevad lähipäevil, proovin selleks ajaks natuke kobedama kaamera sebida, praegune 2,1 Mb pole just kõige etem.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868