14-12-2011, 12:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2011, 12:57 AM ja muutjaks oli berg.)
Täna sain elektriliseltavatava pagassiluugi süsteemi ka tehtud
seesam avane :
Süsteem lihtne,mootoriks kasutasin tavalist kesklukumootorit millel otsas silmus.Silmuse lõikasin maha nii,et jäi ainult varras.Varda otsa puurisin augu ,et hiljem kruvi sisse keerata.Kuna mul lukusüdamik eemaldatud ,on mul järgi vaid mehaaniline pool.Kes kutsika pagassiluuggilukku lahanud see teab ,et südamiku taga on selline konks, mille vastu südamik läheb.Selle konksu lõikasin lühemaks ,et mootor ära mahuks pikkuse pärast, see järel keevitasin konksule 6.muttri külge(ettevaatlikult tuleb keevitada ,kuna raam plastikust ja võib hakata sulama. Eelmise luku keerasin nimodi per*e).See järel keerasin luku ja mootori omavahel isepuurivaga kinni.Asja hea pool on see ,et mootor mida kasutasin oli kahte pidi avatav ja see oleks eeldanud seda,et oleks pidanud vedru panema mootorit tagasi tõmbama või mingi relee aretama.Nüüd on aga nii ,kui luuk kinni lükata lükkab see konks mingil määral mootorit tagasi ja kui avada jääb piisav ruum mootorile liikumiseks.Pikk jutt ,sitt jutt üks pilt ka ehk saab aimu:
seesam avane :
Süsteem lihtne,mootoriks kasutasin tavalist kesklukumootorit millel otsas silmus.Silmuse lõikasin maha nii,et jäi ainult varras.Varda otsa puurisin augu ,et hiljem kruvi sisse keerata.Kuna mul lukusüdamik eemaldatud ,on mul järgi vaid mehaaniline pool.Kes kutsika pagassiluuggilukku lahanud see teab ,et südamiku taga on selline konks, mille vastu südamik läheb.Selle konksu lõikasin lühemaks ,et mootor ära mahuks pikkuse pärast, see järel keevitasin konksule 6.muttri külge(ettevaatlikult tuleb keevitada ,kuna raam plastikust ja võib hakata sulama. Eelmise luku keerasin nimodi per*e).See järel keerasin luku ja mootori omavahel isepuurivaga kinni.Asja hea pool on see ,et mootor mida kasutasin oli kahte pidi avatav ja see oleks eeldanud seda,et oleks pidanud vedru panema mootorit tagasi tõmbama või mingi relee aretama.Nüüd on aga nii ,kui luuk kinni lükata lükkab see konks mingil määral mootorit tagasi ja kui avada jääb piisav ruum mootorile liikumiseks.Pikk jutt ,sitt jutt üks pilt ka ehk saab aimu: