01-12-2011, 09:50 PM
Täna õhtul tekkis lõpuks vaba aega. Vahetasin välja kõik kaitsmed, mis vähegi närakad tundusid ning käisin ka ülejäänud üle. Juhipoolne tagaaken aga kahjuks endiselt tööle ei hakanud
Samas reguleerisin käigukastitrossi kapoti alt. Oli teine jube lõdva ning kickdown ei töödanud. Ütleme nii, et ilma õhufiltri kopsiku ning õlifiltri eemaldamist on see igavene h*iamine. Aga sain paar ringi pingsamaks keerata. Tagajärjed lõhkine parem käsi, pöidlal suur vesivill ning töötav kickdown!! Samas tahaks natukesekene veel seda keerata, et veel paremat tulemust saada. Kuid progress seegi! Tuleb lihtsalt oodata käe paranemist.
Samas tahaks lisada paar sõna selle auto kohta. Lugesin hiljuti taaskord läbi Tauno Mõtsi kupee teema ning mis mulle tema mõtetest kummitama jäi ning ise sama arvan, on selle auto raskepärasus. Nimelt on linnas ta natuke raske ning keeruline, harjumist vajav aparaat. Nüüdseks on see juba ära harjutatud. Samas maanteel kiirusel 100km/h teist autot endale ei tahakski. (mitte, et ma seda tegelikult sooviks). Maanteel on see masin kiiruse pealt ikka omas elemendis, ning möödasõidud on klass omaette. Eriti nüüd, kus kickdown ka rakendub . Kütte võta ära kõik, mida ette annan ning küsib ka juurde.
Samuti olen tähele pannud, et selle autoga hakatakse tihti valgusfoori taga "plõksima". Aru ma ei mõista sellest. Reeglina nendega kaasa ikka ei lähe, kuid kui järsemalt kohalt ära lähen, siis tihtipeale peab kõrvalreas olev aparaat ikka minust ette saama. Eriti juhul, kui tegemist on noorte juhtidega.
Aga veereme edasi, teeme iga nädalaga selle auto paremaks, ning vast suveks on mul kokku lapitud üks väga korralik kube
Samas reguleerisin käigukastitrossi kapoti alt. Oli teine jube lõdva ning kickdown ei töödanud. Ütleme nii, et ilma õhufiltri kopsiku ning õlifiltri eemaldamist on see igavene h*iamine. Aga sain paar ringi pingsamaks keerata. Tagajärjed lõhkine parem käsi, pöidlal suur vesivill ning töötav kickdown!! Samas tahaks natukesekene veel seda keerata, et veel paremat tulemust saada. Kuid progress seegi! Tuleb lihtsalt oodata käe paranemist.
Samas tahaks lisada paar sõna selle auto kohta. Lugesin hiljuti taaskord läbi Tauno Mõtsi kupee teema ning mis mulle tema mõtetest kummitama jäi ning ise sama arvan, on selle auto raskepärasus. Nimelt on linnas ta natuke raske ning keeruline, harjumist vajav aparaat. Nüüdseks on see juba ära harjutatud. Samas maanteel kiirusel 100km/h teist autot endale ei tahakski. (mitte, et ma seda tegelikult sooviks). Maanteel on see masin kiiruse pealt ikka omas elemendis, ning möödasõidud on klass omaette. Eriti nüüd, kus kickdown ka rakendub . Kütte võta ära kõik, mida ette annan ning küsib ka juurde.
Samuti olen tähele pannud, et selle autoga hakatakse tihti valgusfoori taga "plõksima". Aru ma ei mõista sellest. Reeglina nendega kaasa ikka ei lähe, kuid kui järsemalt kohalt ära lähen, siis tihtipeale peab kõrvalreas olev aparaat ikka minust ette saama. Eriti juhul, kui tegemist on noorte juhtidega.
Aga veereme edasi, teeme iga nädalaga selle auto paremaks, ning vast suveks on mul kokku lapitud üks väga korralik kube
E55 AMG