19-11-2011, 09:51 PM
Nonii, Z-punkt on leitud!!! Tuvastatud, üle kuulatud, nülitud, konnekteeritud, isoleeritud ja toimib.
Teistele teadmiseks: S124 (mul on kuri kahtlus, et ka teistel keredel) on need liitekohad kokkutinutatuna lihtsalt kimbuga samas sukas. Minu isendil oli Z-punkt täpselt tagaistme püstpleki all, kõige madalamas (ja niiskemas) kohas. Juhtmed olid sõna ot6seses mõttes ära ussitanud ja isoleeriv hülss libises maha pelgast puudutusest, paljastades viis metallita juhtmeotsa, millel veidi rohekashallikat plöga. Iga juhe oli nii 5 mm isolatsiooni sisse ära ussitanud.
Nüüd sai tehtud kole kiirremont - see auto sõidab veel vaid kaks nädalat... Tulemus - kesklukustus töötab kenasti.
Mõned õpetussõnad ka teistele.
Vaipa pole tegelikult vaja lõigata - mõlemad tagaistmed, lävepakud ja esiistme turvavööde lukustussiinide kinnitused kardaanitunneli külge tuleb lahti lasta ja kogu matt üles keerata. Minul polnud mõtet seda vettinud ja sitast matti hoida, lõikasin lahti. Kuigi see oli päris tõsine lõikumine - paks matt ja isolatsioonikiht olid kokku nii paar cm.
Sellest ühenduspunktis 5 cm ettepoole mööda kimpu minnes on veel 2 ühendust (juhtahela omad). Täpselt samasugused - juhtmed on kokku keeratud, üle tinutatud ja isoleerivasse hülssi torgatud. Meite säästukal oli esimene ühendus OK, tagumine juba pruunikaks tõmbunud.
Teistele teadmiseks: S124 (mul on kuri kahtlus, et ka teistel keredel) on need liitekohad kokkutinutatuna lihtsalt kimbuga samas sukas. Minu isendil oli Z-punkt täpselt tagaistme püstpleki all, kõige madalamas (ja niiskemas) kohas. Juhtmed olid sõna ot6seses mõttes ära ussitanud ja isoleeriv hülss libises maha pelgast puudutusest, paljastades viis metallita juhtmeotsa, millel veidi rohekashallikat plöga. Iga juhe oli nii 5 mm isolatsiooni sisse ära ussitanud.
Nüüd sai tehtud kole kiirremont - see auto sõidab veel vaid kaks nädalat... Tulemus - kesklukustus töötab kenasti.
Mõned õpetussõnad ka teistele.
Vaipa pole tegelikult vaja lõigata - mõlemad tagaistmed, lävepakud ja esiistme turvavööde lukustussiinide kinnitused kardaanitunneli külge tuleb lahti lasta ja kogu matt üles keerata. Minul polnud mõtet seda vettinud ja sitast matti hoida, lõikasin lahti. Kuigi see oli päris tõsine lõikumine - paks matt ja isolatsioonikiht olid kokku nii paar cm.
Sellest ühenduspunktis 5 cm ettepoole mööda kimpu minnes on veel 2 ühendust (juhtahela omad). Täpselt samasugused - juhtmed on kokku keeratud, üle tinutatud ja isoleerivasse hülssi torgatud. Meite säästukal oli esimene ühendus OK, tagumine juba pruunikaks tõmbunud.