17-11-2011, 10:52 PM
Kahju autost, kuid õnnelik õnnetus ja kindlasti tasub asjade üle nüüd teisiti mõelda, ise olen ka mitmeid avariisid enda lühikese elu jooksul korda saatnud ja nii mõndagi on nad mind õpetanud, eks igaüks meist vahest vajutab lapatsi põhja, kuid peab tunnetama seda ohutuse piiri ja mitte üle pushima. Elu on tõesti lühike ja ise arvan, et kui on tõesti huvi kiirelt sõita siis tasuks minna ringraja peale ja seal oma oskusi näidata.
Pidurid, rehvid, vedrustus - minu arvates ei oma nad selles kontekstis tähtsust, pigem lihtsalt oleks pidanud rahulikumalt võtma. Mul endal just üks perekonna tuttav sai Tln-Trt maantel surma, kui keegi veel mäletab seda juhtumit kus valge Volvo karavan ja Škoda laupkokkupõrkes olid. Oli üks perekond ja pereisa jäi väsimusest magama sõites ja tema abikaasa sai surma...suht ettearvamatu olukord. Ja ikka üsna suur šokk kui kedagi lähedastest enam üks hetk pole. Mõtle, et oleks võinud minna teisiti...Igaljuhul ei kritiseeri ega näita näpuga, lihtsalt tahaks, et võtaksid seda kui uut võimalust.
Pidurid, rehvid, vedrustus - minu arvates ei oma nad selles kontekstis tähtsust, pigem lihtsalt oleks pidanud rahulikumalt võtma. Mul endal just üks perekonna tuttav sai Tln-Trt maantel surma, kui keegi veel mäletab seda juhtumit kus valge Volvo karavan ja Škoda laupkokkupõrkes olid. Oli üks perekond ja pereisa jäi väsimusest magama sõites ja tema abikaasa sai surma...suht ettearvamatu olukord. Ja ikka üsna suur šokk kui kedagi lähedastest enam üks hetk pole. Mõtle, et oleks võinud minna teisiti...Igaljuhul ei kritiseeri ega näita näpuga, lihtsalt tahaks, et võtaksid seda kui uut võimalust.