17-11-2011, 09:09 PM
Vedrustus oli ammu vahetatud. Esi rehvid olid ok vahetasin kuskil tund aega enne õnnetust aga tagumised olid suht kehvad, kiirus oli suur ja pime oli ka pealekauba asfald külm ja niiske.
Plaanis oli enivei 24klapise pidurid panna aga ei jõudnud sinnani veel. Differ kast ja mootor tunduvad korras olevat sisselaske kollektoris on auk sees. Ilmselt absi kolaka töö. Aga mul uus olemas.
Vahepeal kui aega on peaks selle mootori maha võtma ja võiks kõik tihendid ja asjad ära vahetada kõik tip top korda teha juhul kui kunagi peaks uus kere tulema siis hea kohe külge pookida.
Mingi rondi peale ma seda mootorit kindlasti ei tõsta ja korralikud maksavad kuskil 2k kanti niiet see aasta ei juhtu kindlasti mitte midagi.
Eks neid tagantjärgi targutajaid on kindlasti palju aga igaüks saab oma vitsad ikka ise kätte.
Plaanis oli enivei 24klapise pidurid panna aga ei jõudnud sinnani veel. Differ kast ja mootor tunduvad korras olevat sisselaske kollektoris on auk sees. Ilmselt absi kolaka töö. Aga mul uus olemas.
Vahepeal kui aega on peaks selle mootori maha võtma ja võiks kõik tihendid ja asjad ära vahetada kõik tip top korda teha juhul kui kunagi peaks uus kere tulema siis hea kohe külge pookida.
Mingi rondi peale ma seda mootorit kindlasti ei tõsta ja korralikud maksavad kuskil 2k kanti niiet see aasta ei juhtu kindlasti mitte midagi.
Eks neid tagantjärgi targutajaid on kindlasti palju aga igaüks saab oma vitsad ikka ise kätte.
Naftapress.