10-11-2011, 09:00 PM
(10-11-2011, 07:11 PM)Lahekas Kirjutas: Nonii, vastan ise oma küsimusele.
Töölt koju sõitma hakates panin auto käima ning salong suitsu koheselt täis. Kiirelt mootor kinni, kapott üles, sealt ka suitsupahvakas. Aku maha. Silm ei leia midagi. Aku peale, uuesti käima, jälle suitsu. Kiire pilt kapoti alla - aku kõrvalt, tiivapool juhtmete kimp, täiesti hõõgumas. Kiirelt kinni jälle ja aku maha, vähemalt koht teada. Aku maas, sain juhtmetele ligi. Hakkasin näppima, üks juhtmetest läks pooleks. Isoleerisin korralikult otsad kinni, et sama jama enam ei juhtuks. Ei hakanud enam tossu ajama. Siis aga ei tööta enam keskkonsoolis ükski nupp, mis pliidikellade vahel on - esiklaasi puhur täisvõimsusel, EC ja siseringlus. Ühelgi tuluke põlema ei hakka. Temperatuuri rattakesi keera palju tahad, puhub ainult täiega sooja koguaeg. Kas see juhe, mis ära põles, oli siis selle konsooli mingi (toite? Reguleerimis?) juhe? Kas piisab, kui ma ta korralikult ära parandan ning mingi muhviga korralikult kinni katan? Või peaks auto mõne elektriku juurde viima?
Kui elektrik, siis soovitage palun Tallinnas mõnda head elektrikku!
Kui ise hakkama mingil põhjusel ei saa ja otsustad elektriku juurde viia, siis näiteks http://www.skival.ee (spetsialiseerunud auto elektritöödele)
Korduvalt käinud erinevatel põhjustel, sealhulgas lasin eelmine sügis oma W124-le paigaldada ka signalisatsiooni ja puldist töötava kesklukustuse. Töö tehti puhtalt ja korralikult, midagi ära ei lõhutud. Tööd teevad 2 nelja-viiekümnendates Eesti meest(vist ka antud firma omanikud), sõbraliku olekuga, käituvad lugupidavalt ja ei suhtu sinusse auto järgi. Hinna saad küsida juba enne töö algust.