09-11-2011, 09:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2011, 10:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Mitte ainult: selle karbi pesades (jah, seal on 6 sarnast pesa, kus igaühes 5 klemmi reas) on vasak äärmine alati pingestatud, keskmine süütega pinge saav ja teises otsas kereühendus. Mida teevad klemmid 2 ja 4, ei tea (veel). Igatahes juhtmed sinna tulevad X30s.
Eileõhtuse kaevamise tulemuseks on teadmine, et X30 on OK, sealt edasi vool läheb ja kaob juhiistme alla. Aga teisest otsast enam välja ei tule.
Seega on peamiseks kahtlusaluseks ikkagi see Z-punkt, mis suure tõenäosusega asub parema esiistme all... Vähemalt sealt leidsin ma juhtmete jagunemise koha oma varuosaskeleti juhtmestikust.
Eks nädalavahetusel kaevan edasi...
Seletuse eest tänud. Kuna mul tagaluuk ei ole kunagi keeranud, siis ma pole süvenenud selle finessidesse.
Muide, kas keegi on näinud mõnda 124 müügis, millel oleks säilinud too tagaluugi avamisnupu ümber olev plastkrae koos luugi sulgemise aasaga?
Eileõhtuse kaevamise tulemuseks on teadmine, et X30 on OK, sealt edasi vool läheb ja kaob juhiistme alla. Aga teisest otsast enam välja ei tule.
Seega on peamiseks kahtlusaluseks ikkagi see Z-punkt, mis suure tõenäosusega asub parema esiistme all... Vähemalt sealt leidsin ma juhtmete jagunemise koha oma varuosaskeleti juhtmestikust.
Eks nädalavahetusel kaevan edasi...
Seletuse eest tänud. Kuna mul tagaluuk ei ole kunagi keeranud, siis ma pole süvenenud selle finessidesse.
Muide, kas keegi on näinud mõnda 124 müügis, millel oleks säilinud too tagaluugi avamisnupu ümber olev plastkrae koos luugi sulgemise aasaga?