04-11-2011, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2012, 05:05 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Tere jälle kõik see Mercedes-Benz pere. Nagu aprillis lubatud, olen ma jälle ühe R6-mootoriga Mercedes-Benz roolis. Seekord siis samm veel edasi, ning uuematüübi 24klapiga mootori taltsutajaks. Peale eelmise 12 klapilise 3.0 Mercedes-Benz avariid soetasin endale ajutiseks kulgemiseks 230E. See oli viga - rikkus natuke mu arvamust sellest R4 mootorist. Keegi on õigesti kunagi öelnud, et ei liha ega kala. Tõesti. Kevadel sai ka koolipingi nühkimine lõpetatud, ning asutud tööle, mistõttu tekkis ka võimalus enda pikaajaline unistus täide viia. Osta endale kupee 124, soovitavalt must, ning nahksisuga. Vahet polnud, kas 3.0 12V või 3.0 (3.2) 24v. Ja siis.. üks hommik tööl auto24 lahti lüües vaatas vastu teema põhjuseks olev eksemplar.
Pildid olid meeldivalt kenad, esmamulje autost 5+. Paar päeva polnud töö tõttu aega mõelda seda vaatama minna, kuni 30.10 pühapäeva pärastlõunal, pärast veendumist, et auto endiselt müügis, võtsin omanikuga ühendust. Esimene pauk vastu - konkreetne naaberrahvas teisel pool, mitte sõnagi eesti keelt. Selge. Kõne sõbrale, kes valdab ideaalset mõlemat keelt. Tema siis leppis kokku, et samal õhtul kell 20 Kristiine keskuse juures kokku saada. Tingimus oli veel see, et auto omanik võtaks kaasa sõbra, kes gavarit pa estonski, sest minu enda tõlk ei saanud sinna tulla. Mõeldud-tehtud. Kell 20 vaatas mind pimedas Kristiine parklas vastu kupee Mercedes-Benz. Esmapilt 5- (kordan, pimedas). Miinuse põhjuseks esimesed suunatuled, mis on aerosooliga musta triibuliseks tehtud. Olgu, väga väike asi.
Sai siis vesteldud omaniku ning tema tõlgiga. Suuremateks vigadeks kubel tagadifri undamine ning spidomeetri mitte töötamine. Olgu, teeme sõitu. Kõik lisavarustus peale tagumiste akende töötab. Mootor on jõuline, õline ei ole. Veermikus paar klopsu, kuid sellest hiljem. Kuna süda ikka nii väga tahtis sellist autot, siis olin ka arvestanud remondirahaga, ning hind tundus sobiv. Kuigi hiljem järele mõeldes, oleks võinud kõvasti alla kaubelda. Kuid mis seal ikka, raha välja võetud, lepingud allkirjastatud ning käed löödud. Otsen harašooo!
Masin siis:
Mark: Mercedes Benz W124 300CE 24v
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 260 000
Mootor: 3.0 24V
Muud tehn. andmed: 162 KW
Värvus: Must
Lisavarustus: 4x el. aknad,2x istmesoojendused, konditsioneer, nahksisu, 1x el. peegel soojendusega.
Sõidumuljet kirjeldades - minujaoks hoopis erinev mall sedaanist. Kuidagi massiivsem. Muidugi mootor ka hoopis teisest puust, kui endisel igapäevasõidukil.
Kuna alustasin seda teemat, et enda jaoks ka nö remondipäevikut pidada, siis kirjutan siia kohe lahti, mis vajaks tegemist ning mis juba tehtud. Mainin ka, et eelmine omanik just eriline rahaboss polnud. Seda on aru saada nii auto olukorrast, kui ka gaasiseadmest, mis laiutab pagasiruumi põhjas ning kapoti all.
![[Pilt: 63737-05112011087.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/63737-05112011087.jpg)
![[Pilt: 29336-05112011088.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/29336-05112011088.jpg)
![[Pilt: 73628-05112011089.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/73628-05112011089.jpg)
![[Pilt: 66968-05112011090.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/66968-05112011090.jpg)
![[Pilt: 63235-07112011092.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/63235-07112011092.jpg)
![[Pilt: 27833-04112011079.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/27833-04112011079.jpg)
![[Pilt: 35439-04112011080.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/35439-04112011080.jpg)
![[Pilt: 45444-04112011081.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/45444-04112011081.jpg)
![[Pilt: 93567-04112011082.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/93567-04112011082.jpg)
![[Pilt: 65395-04112011083.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/65395-04112011083.jpg)
Oodatud kommentaarid, kriitika, kisa ning abinõu.
PS. Kas kellelgi on jagada kaitsmekarbi skeemi antud auto kohta? Suured tänud.
Pildid olid meeldivalt kenad, esmamulje autost 5+. Paar päeva polnud töö tõttu aega mõelda seda vaatama minna, kuni 30.10 pühapäeva pärastlõunal, pärast veendumist, et auto endiselt müügis, võtsin omanikuga ühendust. Esimene pauk vastu - konkreetne naaberrahvas teisel pool, mitte sõnagi eesti keelt. Selge. Kõne sõbrale, kes valdab ideaalset mõlemat keelt. Tema siis leppis kokku, et samal õhtul kell 20 Kristiine keskuse juures kokku saada. Tingimus oli veel see, et auto omanik võtaks kaasa sõbra, kes gavarit pa estonski, sest minu enda tõlk ei saanud sinna tulla. Mõeldud-tehtud. Kell 20 vaatas mind pimedas Kristiine parklas vastu kupee Mercedes-Benz. Esmapilt 5- (kordan, pimedas). Miinuse põhjuseks esimesed suunatuled, mis on aerosooliga musta triibuliseks tehtud. Olgu, väga väike asi.
Sai siis vesteldud omaniku ning tema tõlgiga. Suuremateks vigadeks kubel tagadifri undamine ning spidomeetri mitte töötamine. Olgu, teeme sõitu. Kõik lisavarustus peale tagumiste akende töötab. Mootor on jõuline, õline ei ole. Veermikus paar klopsu, kuid sellest hiljem. Kuna süda ikka nii väga tahtis sellist autot, siis olin ka arvestanud remondirahaga, ning hind tundus sobiv. Kuigi hiljem järele mõeldes, oleks võinud kõvasti alla kaubelda. Kuid mis seal ikka, raha välja võetud, lepingud allkirjastatud ning käed löödud. Otsen harašooo!
Masin siis:
Mark: Mercedes Benz W124 300CE 24v
Väljalaskeaasta: 1990
Läbisõit: 260 000
Mootor: 3.0 24V
Muud tehn. andmed: 162 KW
Värvus: Must
Lisavarustus: 4x el. aknad,2x istmesoojendused, konditsioneer, nahksisu, 1x el. peegel soojendusega.
Sõidumuljet kirjeldades - minujaoks hoopis erinev mall sedaanist. Kuidagi massiivsem. Muidugi mootor ka hoopis teisest puust, kui endisel igapäevasõidukil.
Kuna alustasin seda teemat, et enda jaoks ka nö remondipäevikut pidada, siis kirjutan siia kohe lahti, mis vajaks tegemist ning mis juba tehtud. Mainin ka, et eelmine omanik just eriline rahaboss polnud. Seda on aru saada nii auto olukorrast, kui ka gaasiseadmest, mis laiutab pagasiruumi põhjas ning kapoti all.
![[Pilt: 63737-05112011087.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/63737-05112011087.jpg)
![[Pilt: 29336-05112011088.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/29336-05112011088.jpg)
![[Pilt: 73628-05112011089.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/73628-05112011089.jpg)
![[Pilt: 66968-05112011090.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/66968-05112011090.jpg)
![[Pilt: 63235-07112011092.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/63235-07112011092.jpg)
![[Pilt: 27833-04112011079.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/27833-04112011079.jpg)
![[Pilt: 35439-04112011080.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/35439-04112011080.jpg)
![[Pilt: 45444-04112011081.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/45444-04112011081.jpg)
![[Pilt: 93567-04112011082.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/93567-04112011082.jpg)
![[Pilt: 65395-04112011083.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/65395-04112011083.jpg)
Oodatud kommentaarid, kriitika, kisa ning abinõu.

PS. Kas kellelgi on jagada kaitsmekarbi skeemi antud auto kohta? Suured tänud.
E55 AMG