31-10-2011, 12:30 AM
Kust sa seda lugesid? Konkreetse turbo kohta?
Omavahel öeldes ongi turbo üks suur kompromiss. Pole olemas turbot (tegelikult mingil määral muutuva geomeetriaga, kui keegi seda korrektselt juhtida saab, siiani pole näinud, et oleks laialt levinud ja õnnestunud), mis hakkaks vara puhuma ja kestaks samas ka lõpupööretel.
St 500hp jõudlusega turbo, mis hakkaks õhu massi tekitama 2000 rpm...
Turbo "lag" (nagu mõned kutsuvad, kitsa keelekasutusega inimesed, tegelikult on emakeeles tehnilised vasted kenasti olemas) on omajagu lahe ja närvekõditav, kui "mats tuleb järsku selga", eriti igapäevaautol, millega on tarvis ka näiteks pikemaid otsi sõita.
Omavahel öeldes ongi turbo üks suur kompromiss. Pole olemas turbot (tegelikult mingil määral muutuva geomeetriaga, kui keegi seda korrektselt juhtida saab, siiani pole näinud, et oleks laialt levinud ja õnnestunud), mis hakkaks vara puhuma ja kestaks samas ka lõpupööretel.
St 500hp jõudlusega turbo, mis hakkaks õhu massi tekitama 2000 rpm...
Turbo "lag" (nagu mõned kutsuvad, kitsa keelekasutusega inimesed, tegelikult on emakeeles tehnilised vasted kenasti olemas) on omajagu lahe ja närvekõditav, kui "mats tuleb järsku selga", eriti igapäevaautol, millega on tarvis ka näiteks pikemaid otsi sõita.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering