26-09-2011, 10:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2011, 10:51 PM ja muutjaks oli hents99.)
(26-09-2011, 08:06 PM)sm. pelle Kirjutas: Siduril korv jääb samaks? Jääb pidama ka?
Ma ükspeäev vaatasin seda m103'e ja mõtlesin kust see turbo õlitus tuua.
Kas sealt õlirõhu anduri juurest või on plokis ka olemas kuskil mingi koht kust saaks vähe mugavamalt?
Õlirõhu anduri juurest vast kõige mugavam. Meil asi nii lahendatud, et hüdrotoruga toodud õlifiltri korpusest andur, kolmikuga sisselaske alla/peale, et mugavam majandada oleks. W201 puhul pole seal taga eriti ruumi antud
Hetkel vaatan 2- ja 3-kettalisi sidureid, omale ja artsile. Mul oma kaubaliftile ka talveks turbo (tutikas HX40) install kinni pandud.
Ükspäev lähen proovin ühte 3-kettalist MB nuudi otsa. Kui kõik oletused klapivad, siis saab nuudi osa vahetamata korralikke sidureid kasutada. Teatavasti MB`le pole ju performance/racing asju saada.
Edit: Vastus sinu küsimusele korvi kohta - Ei jää pidama, kindlasti mitte. Müüt on see, et 1-kettaline mistahes sidur hoiab kinni 700-800Nm. Minu Sachs Race Engineering 3-kettaline sidur on "spec`i" järgi 900Nm või oli isegi sel variandil 1200Nm. See on siis 3 ketta peale ja materjal on hoopis teine.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering