29-08-2011, 11:43 PM
Tere,
Ei olegi midagi autopäevikusse kirjutanud.
Praeguseks hetkeks on läbitud ca 12500km ja keskmine kulu on alla 9 liitri sajale. 8.6-8.9 keskmiselt paagiga.
Külastanud olen Lesvenit, kes vahetas tagumised pidurikettad, klotsid, seisupiduri klotsid ja tagasilla puksid.
Laupäeval hakkasime sõbraga hannes_s pakutud lingil olevat testi tegema. Esmalt jootsime tempomat´i bloki üle- ehk on ikka mingi külmakas. Siis samm, sammult testriga bloki, siis juba pistiku- seejuures läks järjest detailsemaks, kuna oli vaja kasutada 3me otseühendust (silda) ja süüdet hoidma, off, on ja mootor töötavas asendis. Lõpuks pidime tõdema et kõik töötab vastavalt tollele testile. Ainus viga on tross, millest on paljud kiud irdunud ja mis ei taha tänu vähenud paksusele enam soones püsida. Mõtlesime siis prooviks ta nn nipukatega kinni tõmmata, kuid sõidutesti tehes selgus, et ikka on mingi Anu Maalija, kuna ei taha süsteem mis teoreetiliselt töötab seda praktiliselt mitte teha. Ma ikka ajan seda trossi süüks, kuna ta oma kasukas ei saa hästi liikuda- seega plaan vahetada tross uue vastu.
Sel ajal kui mina armatuuri alt laiali lammutasin, kontrollis sõber kaitsmeid, mis olid kenasti korrodeerunud. Puhastas neid ja sättis tagasi, pühapäeval Võrust Lollilnna poole liikudes kadusid järjest erinevad lisad mis autole on paigaldatud, nt. el aknatõstukid, ohutuled, raadio, + x asjad veel konsoolist. Hea et rataste juhtimine salongist ja pidurid pedaalil alles jäid. Proovisin ka teepeal asja parandada, kuid kärsitusest ja tööriistade puudusest sõitsin siiski vaikuses koju- btw kui suitsu tegin, siis lükkasin ukse lahti ja lasin aknasse paraja prao, sigarett tehtud kordus sama uks lahti aken nupust üles. Igatahes täna vahetasin terve ülemise rea kaitsmeid ära ja puhastasin alumisi klemme väikse puuriotsaga- sinna liivapaberiga ei mahu ligi lihtsalt.
Kolmas jama mis ka ilmnes just sellel nädalavahetusel: Reedel sõitis ilusti, laupäeval vedasin ämmatütre koos ämmaga metsa- neile meeldivat seeni korjata. Pühapäeval panin tähele, et käiguvahetusel keegi nagu lööks jalaga vastu istet. Ok, mõtlesin, et soeneb ja paraneb aga... nothing. Käisin täna ainsal estakaadil, mida ma Harjumaal tean nn ripakil olevat ja mis asetseb põmst mul maja kõrval, vaatasin lambiga põhja, leidsin ühe vooliku, mis paistis olevat omakohast väikse torukese küljest vo maksimaalselt 2cm võrra irdunud- seenele sõites oli igasgu juurikaid teel. Ehk oli see vaakumvoolik? Igatahes täna ei jõudnudki proovima- Väike autoremont ja 2 pinti alexandrit, eks hommikul vaatan, kas muutus ka midagi paremaks.
Muidu võib öelda, et tegemist on väga väikeste pidamiskuludega piisavalt suure ja mugava autoga, mis oma kolmeliitrise turbodiisel mootori ja 108 kilovatiga ei jää hätta ei möödasõidul, kui ka linnaliikluses. Kui suudad mõne aasta taguse avensisemehe üleolevad pilgud allaneelata siis on selline lahendus kulud/sõidumugavus parim.
Egas midagi, head aaaega
Ei olegi midagi autopäevikusse kirjutanud.
Praeguseks hetkeks on läbitud ca 12500km ja keskmine kulu on alla 9 liitri sajale. 8.6-8.9 keskmiselt paagiga.
Külastanud olen Lesvenit, kes vahetas tagumised pidurikettad, klotsid, seisupiduri klotsid ja tagasilla puksid.
Laupäeval hakkasime sõbraga hannes_s pakutud lingil olevat testi tegema. Esmalt jootsime tempomat´i bloki üle- ehk on ikka mingi külmakas. Siis samm, sammult testriga bloki, siis juba pistiku- seejuures läks järjest detailsemaks, kuna oli vaja kasutada 3me otseühendust (silda) ja süüdet hoidma, off, on ja mootor töötavas asendis. Lõpuks pidime tõdema et kõik töötab vastavalt tollele testile. Ainus viga on tross, millest on paljud kiud irdunud ja mis ei taha tänu vähenud paksusele enam soones püsida. Mõtlesime siis prooviks ta nn nipukatega kinni tõmmata, kuid sõidutesti tehes selgus, et ikka on mingi Anu Maalija, kuna ei taha süsteem mis teoreetiliselt töötab seda praktiliselt mitte teha. Ma ikka ajan seda trossi süüks, kuna ta oma kasukas ei saa hästi liikuda- seega plaan vahetada tross uue vastu.
Sel ajal kui mina armatuuri alt laiali lammutasin, kontrollis sõber kaitsmeid, mis olid kenasti korrodeerunud. Puhastas neid ja sättis tagasi, pühapäeval Võrust Lollilnna poole liikudes kadusid järjest erinevad lisad mis autole on paigaldatud, nt. el aknatõstukid, ohutuled, raadio, + x asjad veel konsoolist. Hea et rataste juhtimine salongist ja pidurid pedaalil alles jäid. Proovisin ka teepeal asja parandada, kuid kärsitusest ja tööriistade puudusest sõitsin siiski vaikuses koju- btw kui suitsu tegin, siis lükkasin ukse lahti ja lasin aknasse paraja prao, sigarett tehtud kordus sama uks lahti aken nupust üles. Igatahes täna vahetasin terve ülemise rea kaitsmeid ära ja puhastasin alumisi klemme väikse puuriotsaga- sinna liivapaberiga ei mahu ligi lihtsalt.
Kolmas jama mis ka ilmnes just sellel nädalavahetusel: Reedel sõitis ilusti, laupäeval vedasin ämmatütre koos ämmaga metsa- neile meeldivat seeni korjata. Pühapäeval panin tähele, et käiguvahetusel keegi nagu lööks jalaga vastu istet. Ok, mõtlesin, et soeneb ja paraneb aga... nothing. Käisin täna ainsal estakaadil, mida ma Harjumaal tean nn ripakil olevat ja mis asetseb põmst mul maja kõrval, vaatasin lambiga põhja, leidsin ühe vooliku, mis paistis olevat omakohast väikse torukese küljest vo maksimaalselt 2cm võrra irdunud- seenele sõites oli igasgu juurikaid teel. Ehk oli see vaakumvoolik? Igatahes täna ei jõudnudki proovima- Väike autoremont ja 2 pinti alexandrit, eks hommikul vaatan, kas muutus ka midagi paremaks.
Muidu võib öelda, et tegemist on väga väikeste pidamiskuludega piisavalt suure ja mugava autoga, mis oma kolmeliitrise turbodiisel mootori ja 108 kilovatiga ei jää hätta ei möödasõidul, kui ka linnaliikluses. Kui suudad mõne aasta taguse avensisemehe üleolevad pilgud allaneelata siis on selline lahendus kulud/sõidumugavus parim.
Egas midagi, head aaaega
sec�i haige