25-07-2011, 08:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2011, 08:53 PM ja muutjaks oli kpokyc.)
(02-05-2011, 10:10 PM)v6sa Kirjutas: Üks küsimus ka siia lõppu:
Kas parameeterrool ei peaks oma võimenduse tugevust kiiruse alusel muutma? Mulle praegu tundub, et roolivõimendus on kogu aeg ülikerge...
Veidike peab küll. Aga selle parameeterrooli üks peamine erinevus on see, et autol rool käib väga kergelt. Mul ja mu sõbral on 2.9 mootoriga isendid, ja mul seda parameeterrooli ei ole. Siis kui olen sõbra auto roolis, kohe märkan, et rool on ülikerge, minu autoga võrreldes. Alguses mõtlesin isegi selle peale, et tuleb äkki oma autol roolivõimendi pumba ära vahetada
(10-05-2011, 02:34 PM)v6sa Kirjutas: Teine tankimine sai kah tehtud - 7,5 liitrit sajale. Natuke paljuvõitu, kui lugeda teiste kasutajate kogemusi, kuid eks selles paagitäies ole sees ka mitmed proovimised...
Selle kohta võin öelda, et selline kütusekulu tundub täiesti OK olevat.
Manuaali järgi peab auto võtma 7.2 l saja peale, aga vanus tuleb ka arvesse võtta.
Mul läheb linnas 7.4 - 7.5 liitrit saja peale (samuti automaatkastiga auto). Eelmisel suvel olen aga märkanud päris huvitava asja - kui väljas on 25+ kraadi sooja, siis auto võtab vähem kütust - eelmisel suvel, kui meil püsis paar nadalat 30+ ilm, arvutasin välja, et kütusekulu oli vähenenud linnas sõites kuni 6.8 liitrini sajale pole paha tühjalt 1600 kg kaaluva auto jaoks
The soul smells like diesel