01-07-2011, 11:38 AM
W140-ne kohta kehtib ülimalt täpselt ütlus: "Totally over-engineered", millele saad tõestust üks kõik kust, kuhu vaatad, absoluutselt kõikjalt.
Minu silmis nn viimane tõsine Auto, sealt W220-sse "edasiminek" on reaalselt pettumus, kogu imposantsus, ehedus, mercedeselikkus on kadunud, W221 on jälle oluliselt rohkem nn oma teele tagasi saanud.
Kurb on see, et enamus inimestel on võrldusmoment autodega, millel LS 500 km + ja siis peetakse sellise jutu peale kergelt hälvikuks
Aga see antud 600 oli vist täiselektroonilise vedrustusega ka? See on omaette ooper täiesti, selle remont ja hooldus, üks asi on hinnad, teine teema on know-how, mida raske leida. Ja muidugi mootor, sellel 6,0 M119 oli tegelt pikk tehasegarantii, juhul kui esindusehooldused ja neil esineb probleeme ja seda mootorit on palju, mida remontida 5,0V8 on igapäevasemasse olekusse mõistlikum valik.
Ja millele soovitan veel mõelda, kui endale omamiseks sõidumõnu otsid - S klass (sedaan) on reisijale, CL (kupee) sõitjale
W126 - ilmselt on mädad esimesed poolraami kõverdused, kuhu kinnitub järeljooks. See kipub neil üks põhjaalusetest nõrk koht olema.
Minu silmis nn viimane tõsine Auto, sealt W220-sse "edasiminek" on reaalselt pettumus, kogu imposantsus, ehedus, mercedeselikkus on kadunud, W221 on jälle oluliselt rohkem nn oma teele tagasi saanud.
Kurb on see, et enamus inimestel on võrldusmoment autodega, millel LS 500 km + ja siis peetakse sellise jutu peale kergelt hälvikuks
Aga see antud 600 oli vist täiselektroonilise vedrustusega ka? See on omaette ooper täiesti, selle remont ja hooldus, üks asi on hinnad, teine teema on know-how, mida raske leida. Ja muidugi mootor, sellel 6,0 M119 oli tegelt pikk tehasegarantii, juhul kui esindusehooldused ja neil esineb probleeme ja seda mootorit on palju, mida remontida 5,0V8 on igapäevasemasse olekusse mõistlikum valik.
Ja millele soovitan veel mõelda, kui endale omamiseks sõidumõnu otsid - S klass (sedaan) on reisijale, CL (kupee) sõitjale
W126 - ilmselt on mädad esimesed poolraami kõverdused, kuhu kinnitub järeljooks. See kipub neil üks põhjaalusetest nõrk koht olema.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”