17-06-2011, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2011, 11:26 AM ja muutjaks oli taadu.)
Nüüdseks neli aastat masin minu kasutuses olnud ja suurimad kulutused on seni vaid küte ja tehnohooled. Ainsad vahetamist nõudnud osad seni olnud:
1. üks esitabilisaatori abivarras
2. jooks piduklotse
3. 3 x klaasipuhasti luuda
4. Sikupilli parklas mingi maasturi haakekonksu poolt lõhutud tagastange.(süüdlane jäigi tuvastama)
5. 2011 aastast uus aku
6. pidurivedeliku vahetus.
7. käigikasti õli vahetus
8. Termostaadi vahetus
Mitte ühtegi halba sõna, ka väga virisedes, ei saa öelda käiguosa ega mootori kohta. Õlikulu mootoris olematu, sõidumõnu seevastu täielik. Enim vaeva olen näinud roostega võitlemisel. Seni võit minu poolel aga kauaks veel? Siiani olen hakkama saanud pisiparandustega, eelkõige ratta koopa äärtes aga täpikesi juba tekkib ka mujale vaatamata usinale pesule, sügisesele mastiksitamisele ja vahatamisele. Kõike kokku võttes võin siiski tõdeda, et minu kurbik vastab täpselt sloganile: odavalt aga mugavalt... Keskmine küttekulu jääb aasta ringi 6-7 vahele. Ma ei pea ennast just tehnikafriigiks ja seetõttu väike küsimus siia juurde. Hetke läbisõit küündib 200 000 km juurde. Paljudel markidel soovitab tehas sellise läbisõidu juures veepumba ära vahetada. Kui keegi omab kogemusi ja infot, et nüüd võiks/peaks teostama .... siis ootan meelsasti soovitusi.
P.S. Truu teenimise eest premeerisin autot 4 uue Nokian H rehviga lootuses, et "kurbik" vastutasuks selle eest annab endast parima.
Toredat suve jätku kõigile klubilistele endi metallist kallimate seltsis!
1. üks esitabilisaatori abivarras
2. jooks piduklotse
3. 3 x klaasipuhasti luuda
4. Sikupilli parklas mingi maasturi haakekonksu poolt lõhutud tagastange.(süüdlane jäigi tuvastama)
5. 2011 aastast uus aku
6. pidurivedeliku vahetus.
7. käigikasti õli vahetus
8. Termostaadi vahetus
Mitte ühtegi halba sõna, ka väga virisedes, ei saa öelda käiguosa ega mootori kohta. Õlikulu mootoris olematu, sõidumõnu seevastu täielik. Enim vaeva olen näinud roostega võitlemisel. Seni võit minu poolel aga kauaks veel? Siiani olen hakkama saanud pisiparandustega, eelkõige ratta koopa äärtes aga täpikesi juba tekkib ka mujale vaatamata usinale pesule, sügisesele mastiksitamisele ja vahatamisele. Kõike kokku võttes võin siiski tõdeda, et minu kurbik vastab täpselt sloganile: odavalt aga mugavalt... Keskmine küttekulu jääb aasta ringi 6-7 vahele. Ma ei pea ennast just tehnikafriigiks ja seetõttu väike küsimus siia juurde. Hetke läbisõit küündib 200 000 km juurde. Paljudel markidel soovitab tehas sellise läbisõidu juures veepumba ära vahetada. Kui keegi omab kogemusi ja infot, et nüüd võiks/peaks teostama .... siis ootan meelsasti soovitusi.
P.S. Truu teenimise eest premeerisin autot 4 uue Nokian H rehviga lootuses, et "kurbik" vastutasuks selle eest annab endast parima.
Toredat suve jätku kõigile klubilistele endi metallist kallimate seltsis!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.