14-05-2011, 04:26 PM
Ma isiklikult kruviks originaal jagajakaane külge tagasi koos selle originaaljuhtmega, mis süütepoolilt tuleb ja prooviks uuesti alustada.
Ei tahaks midagi kurta ja tootjate mainet kõigutada, aga olen kahel korral Bremi toodetega saanud tulemuseks mittekäiva Mercedese. Esimene käivitus ja suri tühikäigul välja. Süüdlaseks külge pandud uus Bremi rootor. Teine sõitis 2-3 km ja suri välja ning pärast seda tuli nööri otsas minema vedada. Süüdlaseks külge pandud uus Bremi rootor.
Olen Saksa foorumitest lugenud sarnaseid muresid, kus lõpuks auto uuesti käima saamiseks sobivad kõige paremini ikkagi väliselt igati kulunud süüte originaalosad.
Tean, et originaal asjad on nii ebamõistlikult kallid, et isegi Tartu esindus ise soovitab ja koguni müüb Bremi tooteid, aga isiklik kogemus ütleb, et nende B-varuosadega ikka ei pruugi alati vedada.
Kuid mis ma ka sellest tean.
Parimate soovidega,
Tauno
Ei tahaks midagi kurta ja tootjate mainet kõigutada, aga olen kahel korral Bremi toodetega saanud tulemuseks mittekäiva Mercedese. Esimene käivitus ja suri tühikäigul välja. Süüdlaseks külge pandud uus Bremi rootor. Teine sõitis 2-3 km ja suri välja ning pärast seda tuli nööri otsas minema vedada. Süüdlaseks külge pandud uus Bremi rootor.
Olen Saksa foorumitest lugenud sarnaseid muresid, kus lõpuks auto uuesti käima saamiseks sobivad kõige paremini ikkagi väliselt igati kulunud süüte originaalosad.
Tean, et originaal asjad on nii ebamõistlikult kallid, et isegi Tartu esindus ise soovitab ja koguni müüb Bremi tooteid, aga isiklik kogemus ütleb, et nende B-varuosadega ikka ei pruugi alati vedada.
Kuid mis ma ka sellest tean.
Parimate soovidega,
Tauno