13-05-2011, 09:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2011, 09:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ei ole midagi teha - see nurk on kord juba üles ehitatud. Nagu näha, tegi pleku tööd halvasti. Teisest küljest - ma ju paariks aastaks tahtsingi...
Ma ei lasknud asjal purunemiseni minna. Lihtsam oli võtta käärid ja nendega opereerida. Korra või paar vast veel kannatab ka originaali, kuid ragin oli tookord igatahes võimas...
Soojendus on Defa oma. Maksis miski tuhatkond endist raha. Pluss sama palju juhtmestiku eest. Kallis küll, aga paarikümnekraadise pakasega oli mõnus kah. Panid eelmisel õhtul taimeri peale ja hommikul käivitasin sooja auto. Muide, kinnitamata andmetel sobib sama spiraal ka HH kapoti alla
Ei tasu vast nutta - meite Säästukas ei ole just parim eksemplar. Foorumis on oluliselt viisakamaid isendeid ning kindlasti leidub neid, kes jäävadki austama sadakakskendnelja. Nii, nagu mina õhkan endiselt 123 järele...
Punni disaini kohalt olen üsna sama meelt, kuid sellel on mõningaid eeliseid 124 ees igapäevakasutuses.
Mõned näited:
1) tagaistme ees on rohkem ruumi. Kui neljas lükata esiiste lõpuni taha (sest muidu ei ulata turvavööd kinni turvatooli või -hälli ümber kinni) siis sinna taha mina oma koibi enam ära ei mahuta;
2) kojamehel puudub üksik käik. Kolm käiku on tarbetu nühkimine, kui tahad vaid kahte piiska kaotada;
3) nelja tagaluugi avamise nupp on talvel üks õnnetus. Määri nii palju, kui tahad, ikka on ta tuisuga jääs. Ning paksu kindaga ei õnnestugi luuki avada näpud lihtsalt ei mahu vahele.
Eks neid on veelgi. Kasvõi too ukse sisemiste käepidemete plastnagadega kinnitamine. uuena oli see ju hea, kuid meie paarikümneaastastel autodel on need kas juba puruks või kohe-kohe minemas. Ning teha ei ole midagi - materjal vanub.
Ning ei tasu unustada ka turvalisuse aspekti - pere peamine liikumisvahend peab olema nii turvaline, kui rahakott lubab. Ning 210 on turvalisem, kui roostest puretud 124, siin pole kahtlustki. On ju meie foorumiski sellest (S210 turvalisusest) näide olemas...
Ei tasu unsutada, et täna maksab korralik 124 sama palju, kui 210. Või teisipidi peaks vist ütlema, et korralikku 124 lihtsalt ei liigu mõistliku raha eest. Need on kollektsionääride ja tõeliste harrastajate pärusmaa.
Aga ei tasu veel muretseda ühti. ühelt poolt on mul ikkagi kaks 124 veel registris ja teiselt poolt on mul plaan Säästukat oluliselt ümberlõigatuna veel pikalt oma majapidamises mootorkäruna pruukida. Aga seda alles peale ülevaatuse lõppu. Seni aga, anname tuld
Ma ei lasknud asjal purunemiseni minna. Lihtsam oli võtta käärid ja nendega opereerida. Korra või paar vast veel kannatab ka originaali, kuid ragin oli tookord igatahes võimas...
Soojendus on Defa oma. Maksis miski tuhatkond endist raha. Pluss sama palju juhtmestiku eest. Kallis küll, aga paarikümnekraadise pakasega oli mõnus kah. Panid eelmisel õhtul taimeri peale ja hommikul käivitasin sooja auto. Muide, kinnitamata andmetel sobib sama spiraal ka HH kapoti alla
Ei tasu vast nutta - meite Säästukas ei ole just parim eksemplar. Foorumis on oluliselt viisakamaid isendeid ning kindlasti leidub neid, kes jäävadki austama sadakakskendnelja. Nii, nagu mina õhkan endiselt 123 järele...
Punni disaini kohalt olen üsna sama meelt, kuid sellel on mõningaid eeliseid 124 ees igapäevakasutuses.
Mõned näited:
1) tagaistme ees on rohkem ruumi. Kui neljas lükata esiiste lõpuni taha (sest muidu ei ulata turvavööd kinni turvatooli või -hälli ümber kinni) siis sinna taha mina oma koibi enam ära ei mahuta;
2) kojamehel puudub üksik käik. Kolm käiku on tarbetu nühkimine, kui tahad vaid kahte piiska kaotada;
3) nelja tagaluugi avamise nupp on talvel üks õnnetus. Määri nii palju, kui tahad, ikka on ta tuisuga jääs. Ning paksu kindaga ei õnnestugi luuki avada näpud lihtsalt ei mahu vahele.
Eks neid on veelgi. Kasvõi too ukse sisemiste käepidemete plastnagadega kinnitamine. uuena oli see ju hea, kuid meie paarikümneaastastel autodel on need kas juba puruks või kohe-kohe minemas. Ning teha ei ole midagi - materjal vanub.
Ning ei tasu unustada ka turvalisuse aspekti - pere peamine liikumisvahend peab olema nii turvaline, kui rahakott lubab. Ning 210 on turvalisem, kui roostest puretud 124, siin pole kahtlustki. On ju meie foorumiski sellest (S210 turvalisusest) näide olemas...
Ei tasu unsutada, et täna maksab korralik 124 sama palju, kui 210. Või teisipidi peaks vist ütlema, et korralikku 124 lihtsalt ei liigu mõistliku raha eest. Need on kollektsionääride ja tõeliste harrastajate pärusmaa.
Aga ei tasu veel muretseda ühti. ühelt poolt on mul ikkagi kaks 124 veel registris ja teiselt poolt on mul plaan Säästukat oluliselt ümberlõigatuna veel pikalt oma majapidamises mootorkäruna pruukida. Aga seda alles peale ülevaatuse lõppu. Seni aga, anname tuld