10-05-2011, 02:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2011, 02:54 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Väike update.
Eile tuli ennelõunal tunne, et võtaks õige mootori katted maha. Et vaataks, mis karul kõhus on... Viga
Järgnevad tund ja 20 minuti kulutasin lekkivate ülevooluvoolikute vahetamisele. Ning sellest ajast omakorda kulus veerand tundi varuks ostetud vooliku asukoha tuvastamisele... krt, peab ikka kiiremas korras SELliaida ää lõpetama
Peab ütlema, et tehnika areng on minusuguse lühikeste ja töntside näppudega tegelase jaoks üks paras peavalu. Kui OM617 peal olid pihustid suisa kandikul käes, OM602 oli veel talutav, siis tolle isendi peal on tõsiselt tööd tehtud, et voolikud ära peita. Samas ei ole halba ilma heata - vähemalt on pihustite ülevoolud stutsiga pihustikere küljes ja mitte valatud pihusti külge. Kui ära murrad, on lihtsam vahetada.
Tundub, et mul tuli tegemist teha veel tehasevoolikutega. Igatahes oli voolik nii habras, et vähegi kangutades murdus. Surgi siis seda jupikest liitetoru küljest maha nii, et mitte toru tappa... Aga hakkama sain.
Kui enne oli sõidust tulles auto esiosa juures kerge kütuselõhn üleval, siis õhtul seda enam värskelt sõidust tulnud auto ümber ei olnud. Kuigi leke polnud suur, olid kõik voolikud (ja ka pihustid ise) ühtlaselt niisked. Eks nüüd tuleb mõnda aega sõita ja siis vaatame uuesti katete alla - kas pihustid on endiselt niisked...
Teine tankimine sai kah tehtud - 7,5 liitrit sajale. Natuke paljuvõitu, kui lugeda teiste kasutajate kogemusi, kuid eks selles paagitäies ole sees ka mitmed proovimised...
Samas ma väga ei kurda - ikkagi liiter vähem, kui Säästukas, kuid sõidetud on ikka liikluse rütmis ilma autot sundimata. Selleks lihtsalt puudub vajadus - möödasõidul KD pruukimine põhjustab üsna märkamatult olukorra, mille kohta hiljem kirjutatakse:"...ületas kiirust mitte vähem, kui 40 km/h..."
Tagumikudüno järgi liiguvad HH ja astmaatiline SEL praegu lubatud kiiruste juures üsna samasse auku. Tõsi, SEL veab oluliselt usinamalt pööreteregistri ülemises otsas, mistõttu sellega sõitmine on nauditavam. Aga HH on oluliselt rahakotisõbralikum.
Tänud! Nüüd peab veel vabal hetkel meeles olema seda kaardiliistakat peedistama hakata
Ei ole ilus. Aga vastuvõetav...
Pole veel pimedasse sattunud. Ilmselt kuluks ära korralik pesu koos hilisema poleerimisega. Lähemalt uurides tundub olevat kõntsa ka klaasi (või on seal plast?) sisepinnal. Joonas vist pakkus seda teenust...
Eile tuli ennelõunal tunne, et võtaks õige mootori katted maha. Et vaataks, mis karul kõhus on... Viga
Järgnevad tund ja 20 minuti kulutasin lekkivate ülevooluvoolikute vahetamisele. Ning sellest ajast omakorda kulus veerand tundi varuks ostetud vooliku asukoha tuvastamisele... krt, peab ikka kiiremas korras SELliaida ää lõpetama
Peab ütlema, et tehnika areng on minusuguse lühikeste ja töntside näppudega tegelase jaoks üks paras peavalu. Kui OM617 peal olid pihustid suisa kandikul käes, OM602 oli veel talutav, siis tolle isendi peal on tõsiselt tööd tehtud, et voolikud ära peita. Samas ei ole halba ilma heata - vähemalt on pihustite ülevoolud stutsiga pihustikere küljes ja mitte valatud pihusti külge. Kui ära murrad, on lihtsam vahetada.
Tundub, et mul tuli tegemist teha veel tehasevoolikutega. Igatahes oli voolik nii habras, et vähegi kangutades murdus. Surgi siis seda jupikest liitetoru küljest maha nii, et mitte toru tappa... Aga hakkama sain.
Kui enne oli sõidust tulles auto esiosa juures kerge kütuselõhn üleval, siis õhtul seda enam värskelt sõidust tulnud auto ümber ei olnud. Kuigi leke polnud suur, olid kõik voolikud (ja ka pihustid ise) ühtlaselt niisked. Eks nüüd tuleb mõnda aega sõita ja siis vaatame uuesti katete alla - kas pihustid on endiselt niisked...
Teine tankimine sai kah tehtud - 7,5 liitrit sajale. Natuke paljuvõitu, kui lugeda teiste kasutajate kogemusi, kuid eks selles paagitäies ole sees ka mitmed proovimised...
Samas ma väga ei kurda - ikkagi liiter vähem, kui Säästukas, kuid sõidetud on ikka liikluse rütmis ilma autot sundimata. Selleks lihtsalt puudub vajadus - möödasõidul KD pruukimine põhjustab üsna märkamatult olukorra, mille kohta hiljem kirjutatakse:"...ületas kiirust mitte vähem, kui 40 km/h..."
Tagumikudüno järgi liiguvad HH ja astmaatiline SEL praegu lubatud kiiruste juures üsna samasse auku. Tõsi, SEL veab oluliselt usinamalt pööreteregistri ülemises otsas, mistõttu sellega sõitmine on nauditavam. Aga HH on oluliselt rahakotisõbralikum.
(05-05-2011, 05:53 PM)marek Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9446
Tänud! Nüüd peab veel vabal hetkel meeles olema seda kaardiliistakat peedistama hakata
(05-05-2011, 05:53 PM)marek Kirjutas: Ilusat värvi punn - progress on olemas, tubli v6sa!
Ei ole ilus. Aga vastuvõetav...
(05-05-2011, 05:53 PM)marek Kirjutas: Tee nende esituledega midagi, pimedas näitavad veel ka midagi?
Pole veel pimedasse sattunud. Ilmselt kuluks ära korralik pesu koos hilisema poleerimisega. Lähemalt uurides tundub olevat kõntsa ka klaasi (või on seal plast?) sisepinnal. Joonas vist pakkus seda teenust...