02-05-2011, 10:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2011, 10:33 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Teen meie “uue” pereauto käekäigust pajatava teema otsa lahti.
Datacard
Identification number:WDB2102171A254159 5
Chassis
Sales designation:E290TT
Order number:0 6 236 70437
Delivery date:24 09 1996
Paint code 1:721 No code designation available
Equipment:401A No code designation available
Engine no.:602982 12 006060
Transmission:722613 00 132776
SA code
213 PARAMETER STEERING
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR V
345 RAIN SENSOR
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLAS
423 5−SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS.,
543 SUN VISOR WITH MAKE−UP MIRROR L. AN
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
652 8−HOLE LIGHT ALLOY RIMS
807 AEJ 06/1/M/X
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH
400A FABRIC
721 No code designation available
401A No code designation available
Nagu meie pikaajalised lugejad juba teavad, on meid aastaid truult teeninud säästukas peagi pääsemas ümberlõikusele. Ning seoses sellega oleme juba aastakese tõsisemalt otsinud Seda Järgmist.
Mõni on silma alla sattunud, kuid alati on midagi häirima jäänud.
Kuniks nädalapäevad tagasi tekkis müüki järjekordne S210. Justnimelt, järjekordne…. Neid on viimasel ajal läbi uuritud ja helistatud vist pea paarkümmend.
Minu esimene kommentaar oli: liiga tume. Aga miski piltidel siiski köitis sedavõrd, et võtsin telefoni ja helistasin. Müüja vastas kohe ja osutus üsna meeldivaks vestluskaaslaseks. Ega ta autost suurt teadnud (hiljem selgus, et rohkem nagu audimehi), kuid üht-teist oskas kosta. Kuna oli võimalus järgmisel päeval kaema minna, siis läksimegi.
Avanev pilt oli selline … harju keskmine. Natuke roostet ja kriibitud värvi ning mittetöötavaid asju. Kuid kõik vajalik oli küljes (isegi polstrialused mürakatted!) ja toimis nii, nagu eeldatud. Ning, mis peamine, müüja ei ajanud järjekordset mulli auto suurepärase mineviku kohta.
Loomulikult ei töötanud üks elektriaken ja leemendas Lucase pump, kuid miski selle auto juures võlus… Ei mingeid kolinaid veermikust, ei mingit suitsupilve või pikka kerimist soojalt käivitamisel, kliimaseade jahutas korralikult ning mis peamine – tehasekonksul oli võti kenasti kaasas…
Usumõõdik näitab 297 kkm... Ma sellesse just eriti ei usu, kuid auto on üsna tihe ja viisakas ning selles on (kas tõhusa pesu või mingi muu meetodi rakendamise tulemusena) uue auto lõhn... Loomulikult on hõredaks kulunud juhiistme seljatoe nurk ja legendaarselt kriibitud esistange nurgad.
Igatahes ära me Halli Hiirekese tõime. Siiani pole kahetsenud (520 km sõidetud).
Esmakordselt meie õuel:
Nüüd oleme siis meiegi astunud elektriautode ajastusse. Kuigi hing veidi kripeldas Lesvenisse minnes, ei suutnud ka Imre meeskond sellest autost peale loksuva parempoolse ülemise šarniiri midagi uut leida. Tõsi, summuti kinnitus kutsus esile üsna üksmeelse naerupahvaka…
Esimesed muljed on üldiselt positiivsed. 95 kW on ikka teine tera… Kaks rulli heina (nii 500+ kg koormat konksu otsas) tulid üsna märkamatult järgi.
Tagaistmel on ruumi laialt, pakiruumiski ei saa kurta.
Eks näis, kuidas meie ühine tee kulgema hakkab… Igatahes teatas vanem tüdruk küsimuse peale,kas see auto meeldib, uksepolstrit patsutades:"Hea auto!"...
Mingil hetkel tuleb roostega tegelema hakata – paar kahtlast kohta on seeliku all. Paremat esitiiba võib juba praegu pakkuda (originaali, eriti mugav oleks värvikoodiga 721). Ning ilmselt on mõistlik hankida korralikud tagauksed ja mitte jantida praeguste reanimeerimisega. Aga eks paistab – esialgu lihtsalt sõidame.
Üks küsimus ka siia lõppu:
Kas parameeterrool ei peaks oma võimenduse tugevust kiiruse alusel muutma? Mulle praegu tundub, et roolivõimendus on kogu aeg ülikerge... Aga see võib olla ka lihtsalt petlik tunne neljast ümber istudes...
Datacard
Identification number:WDB2102171A254159 5
Chassis
Sales designation:E290TT
Order number:0 6 236 70437
Delivery date:24 09 1996
Paint code 1:721 No code designation available
Equipment:401A No code designation available
Engine no.:602982 12 006060
Transmission:722613 00 132776
SA code
213 PARAMETER STEERING
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR V
345 RAIN SENSOR
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLAS
423 5−SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS.,
543 SUN VISOR WITH MAKE−UP MIRROR L. AN
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
652 8−HOLE LIGHT ALLOY RIMS
807 AEJ 06/1/M/X
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH
400A FABRIC
721 No code designation available
401A No code designation available
Nagu meie pikaajalised lugejad juba teavad, on meid aastaid truult teeninud säästukas peagi pääsemas ümberlõikusele. Ning seoses sellega oleme juba aastakese tõsisemalt otsinud Seda Järgmist.
Mõni on silma alla sattunud, kuid alati on midagi häirima jäänud.
Kuniks nädalapäevad tagasi tekkis müüki järjekordne S210. Justnimelt, järjekordne…. Neid on viimasel ajal läbi uuritud ja helistatud vist pea paarkümmend.
Minu esimene kommentaar oli: liiga tume. Aga miski piltidel siiski köitis sedavõrd, et võtsin telefoni ja helistasin. Müüja vastas kohe ja osutus üsna meeldivaks vestluskaaslaseks. Ega ta autost suurt teadnud (hiljem selgus, et rohkem nagu audimehi), kuid üht-teist oskas kosta. Kuna oli võimalus järgmisel päeval kaema minna, siis läksimegi.
Avanev pilt oli selline … harju keskmine. Natuke roostet ja kriibitud värvi ning mittetöötavaid asju. Kuid kõik vajalik oli küljes (isegi polstrialused mürakatted!) ja toimis nii, nagu eeldatud. Ning, mis peamine, müüja ei ajanud järjekordset mulli auto suurepärase mineviku kohta.
Loomulikult ei töötanud üks elektriaken ja leemendas Lucase pump, kuid miski selle auto juures võlus… Ei mingeid kolinaid veermikust, ei mingit suitsupilve või pikka kerimist soojalt käivitamisel, kliimaseade jahutas korralikult ning mis peamine – tehasekonksul oli võti kenasti kaasas…
Usumõõdik näitab 297 kkm... Ma sellesse just eriti ei usu, kuid auto on üsna tihe ja viisakas ning selles on (kas tõhusa pesu või mingi muu meetodi rakendamise tulemusena) uue auto lõhn... Loomulikult on hõredaks kulunud juhiistme seljatoe nurk ja legendaarselt kriibitud esistange nurgad.
Igatahes ära me Halli Hiirekese tõime. Siiani pole kahetsenud (520 km sõidetud).
Esmakordselt meie õuel:
Nüüd oleme siis meiegi astunud elektriautode ajastusse. Kuigi hing veidi kripeldas Lesvenisse minnes, ei suutnud ka Imre meeskond sellest autost peale loksuva parempoolse ülemise šarniiri midagi uut leida. Tõsi, summuti kinnitus kutsus esile üsna üksmeelse naerupahvaka…
Esimesed muljed on üldiselt positiivsed. 95 kW on ikka teine tera… Kaks rulli heina (nii 500+ kg koormat konksu otsas) tulid üsna märkamatult järgi.
Tagaistmel on ruumi laialt, pakiruumiski ei saa kurta.
Eks näis, kuidas meie ühine tee kulgema hakkab… Igatahes teatas vanem tüdruk küsimuse peale,kas see auto meeldib, uksepolstrit patsutades:"Hea auto!"...
Mingil hetkel tuleb roostega tegelema hakata – paar kahtlast kohta on seeliku all. Paremat esitiiba võib juba praegu pakkuda (originaali, eriti mugav oleks värvikoodiga 721). Ning ilmselt on mõistlik hankida korralikud tagauksed ja mitte jantida praeguste reanimeerimisega. Aga eks paistab – esialgu lihtsalt sõidame.
Üks küsimus ka siia lõppu:
Kas parameeterrool ei peaks oma võimenduse tugevust kiiruse alusel muutma? Mulle praegu tundub, et roolivõimendus on kogu aeg ülikerge... Aga see võib olla ka lihtsalt petlik tunne neljast ümber istudes...