Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa
#1
Teen meie “uue” pereauto käekäigust pajatava teema otsa lahti.

Datacard
Identification number:WDB2102171A254159 5
Chassis
Sales designation:E290TT
Order number:0 6 236 70437
Delivery date:24 09 1996
Paint code 1:721 No code designation available
Equipment:401A No code designation available
Engine no.:602982 12 006060
Transmission:722613 00 132776
SA code
213 PARAMETER STEERING
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR V
345 RAIN SENSOR
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLAS
423 5−SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS.,
543 SUN VISOR WITH MAKE−UP MIRROR L. AN
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
652 8−HOLE LIGHT ALLOY RIMS
807 AEJ 06/1/M/X
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH
400A FABRIC
721 No code designation available
401A No code designation available

Nagu meie pikaajalised lugejad juba teavad, on meid aastaid truult teeninud säästukas peagi pääsemas ümberlõikusele. Ning seoses sellega oleme juba aastakese tõsisemalt otsinud Seda Järgmist.

Mõni on silma alla sattunud, kuid alati on midagi häirima jäänud.Doubt

Kuniks nädalapäevad tagasi tekkis müüki järjekordne S210. Justnimelt, järjekordneRetard…. Neid on viimasel ajal läbi uuritud ja helistatud vist pea paarkümmend.

Minu esimene kommentaar oli: liiga tumeEusa_snooty. Aga miski piltidel siiski köitis sedavõrd, et võtsin telefoni ja helistasin. Müüja vastas kohe ja osutus üsna meeldivaks vestluskaaslaseks. Ega ta autost suurt teadnud (hiljem selgus, et rohkem nagu audimehiEusa_whistle), kuid üht-teist oskas kosta. Kuna oli võimalus järgmisel päeval kaema minna, siis läksimegi.

Avanev pilt oli selline … harju keskmineIcon_sad. Natuke roostetCrybaby ja kriibitud värvi ning mittetöötavaid asju. Kuid kõik vajalik oli küljes (isegi polstrialused mürakatted!) ja toimis nii, nagu eeldatud. Ning, mis peamine, müüja ei ajanud järjekordset mulli auto suurepärase mineviku kohta.Unibrow
Loomulikult ei töötanud üks elektriaken ja leemendas Lucase pump, kuid miski selle auto juures võlus… Ei mingeid kolinaid veermikust, ei mingit suitsupilve või pikka kerimist soojalt käivitamisel, kliimaseade jahutas korralikult ning mis peamine – tehasekonksul oli võti kenasti kaasas…Badgrin
Usumõõdik näitab 297 kkm... Ma sellesse just eriti ei usu, kuid auto on üsna tihe ja viisakas ning selles on (kas tõhusa pesu või mingi muu meetodi rakendamise tulemusena) uue auto lõhn... Loomulikult on hõredaks kulunud juhiistme seljatoe nurk ja legendaarselt kriibitud esistange nurgad.
Igatahes ära me Halli Hiirekese tõimeIcon_cool. Siiani pole kahetsenud (520 km sõidetud).

Esmakordselt meie õuel: [Pilt: 89584-P4251918.JPG]

Nüüd oleme siis meiegi astunud elektriautode ajastusseIcon_eek. Kuigi hing veidi kripeldas Lesvenisse minnes, ei suutnud ka Imre meeskond sellest autost peale loksuva parempoolse ülemise šarniiri midagi uut leida. Tõsi, summuti kinnitus kutsus esile üsna üksmeelse naerupahvaka…

Esimesed muljed on üldiselt positiivsed. 95 kW on ikka teine tera…Icon_twisted Kaks rulli heina (nii 500+ kg koormat konksu otsas) tulid üsna märkamatult järgi.

Tagaistmel on ruumi laialt, pakiruumiski ei saa kurta.

Eks näis, kuidas meie ühine tee kulgema hakkab…Icon_rolleyes Igatahes teatas vanem tüdruk küsimuse peale,kas see auto meeldib, uksepolstrit patsutades:"Hea auto!"...Icon_eek
[Pilt: 39574-P4300039.JPG]

Mingil hetkel tuleb roostega tegelema hakata – paar kahtlast kohta on seeliku allIcon_redface. Paremat esitiiba võib juba praegu pakkuda (originaaliEusa_snooty, eriti mugav oleks värvikoodiga 721). Ning ilmselt on mõistlik hankida korralikud tagauksed ja mitte jantida praeguste reanimeerimisega. Aga eks paistab – esialgu lihtsalt sõidame.

Üks küsimus ka siia lõppu:
Kas parameeterrool ei peaks oma võimenduse tugevust kiiruse alusel muutma? Mulle praegu tundub, et roolivõimendus on kogu aeg ülikerge... Aga see võib olla ka lihtsalt petlik tunne neljast ümber istudes...


Sõnumeid selles teemas
Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa - Autor: v6sa - 02-05-2011, 10:10 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,273 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,789 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,444 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,254 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,360 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,174 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,611 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,403 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,913 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,383 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne