13-04-2011, 12:00 AM
(12-04-2011, 09:10 AM)v6sa Kirjutas: Kas esiukse polstritega on vähemalt läinud nii hästi, et käepideme lukustusnagasid veel ei ole jõutud ära murda? Või saadi "hakkama"?
Kusjuures see on väga hea küsimus. Ma ei osanud teda selle pilguga vaadatagi. Loodan muidugi parimat, kuid eks ma olen seda viga ka varem teinud. Hakkan autot kuu teises pooles otsast lammutama. Eks siis näeb.
(12-04-2011, 09:10 AM)stihl Kirjutas: Vaheta padjad ära ja saad hoopis teise auto. Isegi, kui padja kõrgus võrreldes uuega ei ole väga madalam.
Olen selle peale ise ka mõelnud ja lootnud, et äkki see aitaks. Sest ma ei usu, et ta PEABKI niisugune olema. Muidu veel üsna kobe auto, kuid eks aeg teeb oma töö. Kui ma kodumaale naasen, võtan ühendust ja tulen läbi. Hõõrub niisama korra vastu poritiiba ja targutab diislite teemadel.
Tahan ära vahetada ka kõikvõimalikud käigukasti, kardaani ja tagadifri padjad, et vähendada lõtke ülekannetes. Praegu teeb auto käiguvahetusel tuntava kolksu kusagil tagasillas. Seda küll ainult siis, kui sõita üsna ühtlasel kiirusel. Kui hoida pidevalt tugev vedu taga, siis kolksu ei tule. Lisaks ei ole ma rahul tema maanteesõidu omadustega. Kipub veidi ujutama. Mitte midagi hullu, kuid Audiga võrreldes tundub kuidagi ebakindel. Ma olen siiani ainult kuulnud W124 tagasilla eripäradest. Eks varsti saan lähemalt teada.
Terve aasta poole aastaga