03-04-2011, 08:54 PM
Kevad hakkab endast vaikselt märku andma, tänu piisavalt soojale ilmale sai täna lõpuks kapoti alla matt paigaldatud. Kuna tegu on originaal matiga, siis ei pidanud ise midagi lõikuma hakkama ja asi istus ideaalselt.
Kapott maha:
Kapott oli alt väga rokane (kuivanud kerevaha ja õli), aga bensiini abil sai ta kenasti puhtaks. Alt on kapotti ka kunagi keevitatud ning seal leidus pisut pindmist roostet. Sellele sai paar kihti roostesurma peale kantud. Seejärel matt ja kapott mõlemad sprei liimiga kokku, 15 minutit oodata, pisut sobitamist ja valmis:
Tunnike tahenemist päikse käes ja auto külge tagasi:
Masin sai ka see aasta esimest korda värsket õhku hingata ja mootori soojaks:
Endiselt ei saanud juhipoolset kapoti nurka õige kõrguse peale. Neid hingi ei anna ju kuidagi reguleerida? Kui keegi teab kuidas kapoti esitiiva suhtes õigele kõrgusele saab, siis võiks mullegi teada anda. Hetkel ise muud võimalust ei näe kui hingedele külje peale painde andmine (mis ei tundu väga õige lähenemine).
Kui nüüd porine aeg läbi saab, siis võib esimesed sõidud ka teha.
Ilusat kevadet!
Indrek
Kapott maha:
Kapott oli alt väga rokane (kuivanud kerevaha ja õli), aga bensiini abil sai ta kenasti puhtaks. Alt on kapotti ka kunagi keevitatud ning seal leidus pisut pindmist roostet. Sellele sai paar kihti roostesurma peale kantud. Seejärel matt ja kapott mõlemad sprei liimiga kokku, 15 minutit oodata, pisut sobitamist ja valmis:
Tunnike tahenemist päikse käes ja auto külge tagasi:
Masin sai ka see aasta esimest korda värsket õhku hingata ja mootori soojaks:
Endiselt ei saanud juhipoolset kapoti nurka õige kõrguse peale. Neid hingi ei anna ju kuidagi reguleerida? Kui keegi teab kuidas kapoti esitiiva suhtes õigele kõrgusele saab, siis võiks mullegi teada anda. Hetkel ise muud võimalust ei näe kui hingedele külje peale painde andmine (mis ei tundu väga õige lähenemine).
Kui nüüd porine aeg läbi saab, siis võib esimesed sõidud ka teha.
Ilusat kevadet!
Indrek