Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h
#62
Twin-turbo ei pea alati parem olema. Sõltub vajadustest.

Kui tegemist on tänava-hobiautoga, siis eelkõige tahetakse saada ökonoomsust ja sportlikkust ühes tükis.
1 keskmine (mitte suur) on kompromiss. Maanteesõit on nö vabalthingav, küttekulu minimaalne, keskpööretel hakkab juba turbo vedama ja käib lõpuni välja.
Twinturbo puhul on efekt siis, kui nad on üpris väiksed, panna laadima maast madalast, mis tähendab tundetut jõudu (nagu suured vabalthingavad), see väljendub selles, et pole tunda kui "turbo tuleb järgi". Vaid puhub kogu aeg, see tähendab kogu aeg ka päris palju suuremat kütusekulu (hobesed tahavad ju söönuks saada).

Teine asi on kõrged pöörded, 2 väikest turbot võivad jääda suurtel pööretel takistuseks. Siit tuleb turbolaaduri põhiprobleem ehk kompromiss välja. Tavalise hariliku turboga pole võimalik saada kõike head ühes: Hakkab vara laadima ja efektiivne ala on terves pöördevahemikus.


Ja veel teadmiseks: Turborõhk ja õhukogus, mis läbi turbo pumbatakse on kaks erinevat asja. Paraku isegi turboklubi rahvas ei saa sellest aru ja vaatavad sind kui poolearulist, kui rõhk jääb alla 2 bar`i.

Kes arvab ära, mitme keskmistmõõtu tööstushoones oleva õhkukogus käib keskmisest turbost 1 minuti jooksul läbi? Päris palju. Vahepeal on selliseid asju hea ette kujutada. Siis saad aru, mis elu mootor elama hakkab ja kui palju õhku sealt läbi pumbatakse. Mootor on ju õhupump.


Eks minu pihta on ka näpuga näidatud, et näe, missugune kapotialune. Ei kannata ju "show" pillidega võrrelda jne.
Eks minu puhul on alati olnud oluline: "All show no go".
Teistpidi on tegemist ka kliendi endaga. Kui ei olda nõus maksma ilusate(ei tähenda reeglina head efektiivsust) vidinate eest või lisa näiteks torude poleerimise ja üldise kapotialuse pesemise eest, siis esimene olen mina, kelle pihta näpuga näidatakse.

Samas seda ei tea keegi, et mulle on öeldud, et ei taha bling-blingi ja selle eest tasu ei saa.

Nagu värvijate töö. Lastakse müügiauto teha, müüakse maha vms. Ostja saab üle perse tehtud auto ja kohe on süüdi värvija, et ei oska värvida ja kvaliteet on sitt. Tegelt on m*nn aga hoopis tellija, kes koonerdas või püüdis liigkasumit.


Olen ise mitmeid twinturbo W124 näinud, enamus on neist Soomest ja mitte TurboTechnics`i toodang, vaid ikka oma tehtud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering


Sõnumeid selles teemas
MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h - Autor: arts24h - 22-09-2010, 07:40 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: HotPapa - 22-09-2010, 07:51 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 22-09-2010, 08:03 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: v6sa - 23-09-2010, 06:38 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 22-09-2010, 10:03 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Kaltsyum - 22-09-2010, 10:31 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: El`Lango - 23-09-2010, 05:38 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 23-09-2010, 08:32 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: voodoo - 23-09-2010, 08:36 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 23-09-2010, 10:14 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: voodoo - 23-09-2010, 11:07 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 24-09-2010, 10:04 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: voodoo - 24-09-2010, 10:55 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: ralak - 24-09-2010, 02:40 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: sm. pelle - 24-09-2010, 07:10 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 24-09-2010, 07:11 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 24-09-2010, 10:07 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Ezq - 25-09-2010, 07:05 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 25-09-2010, 10:00 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 08-10-2010, 08:15 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: El`Lango - 11-10-2010, 10:28 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 11-10-2010, 10:51 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 12-10-2010, 10:23 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 13-10-2010, 09:55 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 17-10-2010, 06:41 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Renkju - 17-10-2010, 06:54 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 17-10-2010, 06:59 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Renkju - 17-10-2010, 07:09 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 17-10-2010, 07:58 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 28-10-2010, 04:32 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 03-11-2010, 10:07 AM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 29-01-2011, 01:10 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 29-01-2011, 02:42 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 29-01-2011, 03:38 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 31-01-2011, 04:43 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Karl - 31-01-2011, 09:41 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hannes_s - 02-02-2011, 07:25 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: cornah - 02-02-2011, 08:18 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Werewolf - 02-02-2011, 08:19 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 02-02-2011, 08:53 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hannes_s - 02-02-2011, 09:08 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 02-02-2011, 11:23 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 03-02-2011, 04:59 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Renkju - 03-02-2011, 05:13 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 04-02-2011, 03:40 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: El`Lango - 06-02-2011, 06:56 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: Laur - 06-02-2011, 07:36 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 06-02-2011, 09:08 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: hents99 - 06-02-2011, 09:32 PM
RE: Mb 190E, 2,0 turbo, 92a. - Autor: arts24h - 08-02-2011, 03:10 PM
RE: MB 190E, 2,0 turbo, 1992a. - arts24h - Autor: hents99 - 14-03-2011, 12:21 AM
RE: MB 190E, 2,0 turbo, 1992a. - arts24h - Autor: Renkju - 14-03-2011, 12:25 AM
RE: MB 190E, 2,0 turbo, 1992a. - arts24h - Autor: Karl - 14-03-2011, 12:34 AM
RE: MB 190E, 2,0 turbo, 1992a. - arts24h - Autor: Renkju - 14-03-2011, 12:36 AM
RE: MB 190E, 2,0 turbo, 1992a. - arts24h - Autor: hents99 - 14-03-2011, 01:17 AM
RE: MB 190E, 2,0 (2,6) turbo, 1992a. - arts24h - Autor: hents99 - 17-03-2011, 09:38 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,621 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,230 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,710 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,387 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,405 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB SL320 1992a - Duubzu duubzu 7 4,821 18-01-2019, 08:10 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  190D 2,0 53kw Turbo. 92a.-arts24h arts24h 62 52,024 18-09-2018, 05:33 PM
Viimane postitus: arts24h
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,091 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,056 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne