14-03-2011, 07:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2011, 07:56 PM ja muutjaks oli arts24h.)
Sellel kerel pole tõesti diiselmootori ohtu veel olnud. Aga turbodiisliga oleks ka mõnus sõita.
Aega nende trakatsitega mässata küll, ja esialgu mu 124 3,0D on küll ja veel.
Vaja veel mootor maha võtta, sidur külge panna, see läheb 3,0 originaal ehk kestab esialgu. Simmerid vaja veel vahetada ja karter ka keevitada.
Vahepeal oli mure stabikaga kuna vana jäi liiga lühikeseks, nüüd on palju jämedam ja kaugemale ulatuv 124 stabikas olemas. Ehk istub külge ka.
Kardaan on ka pisut pikk aga küll sellega ka midagi välja mõtleb.
Tulevikus tahaks panna 24 klapilise 124 pidurid ka ette, siis saab ehk pidama ka.
Tänud hentsile kes viitsib mu tranduletiga tegeleda.
Aega nende trakatsitega mässata küll, ja esialgu mu 124 3,0D on küll ja veel.
Vaja veel mootor maha võtta, sidur külge panna, see läheb 3,0 originaal ehk kestab esialgu. Simmerid vaja veel vahetada ja karter ka keevitada.
Vahepeal oli mure stabikaga kuna vana jäi liiga lühikeseks, nüüd on palju jämedam ja kaugemale ulatuv 124 stabikas olemas. Ehk istub külge ka.
Kardaan on ka pisut pikk aga küll sellega ka midagi välja mõtleb.
Tulevikus tahaks panna 24 klapilise 124 pidurid ka ette, siis saab ehk pidama ka.
Tänud hentsile kes viitsib mu tranduletiga tegeleda.
Naftapress.