30-08-2006, 10:40 PM
Täna tuli mingi tuhin peale ja vahetasin viimased viis mittepõlevat pirni armatuuris ära.
Õhu väljumise aukude kettad on paras jeble, aga lugesin enne siinsed topikud läbi ja teadsin, mida oodata. Lisaks, et keskmiste aukude juures on 4-millist sisekuuskant võtit vaja (seda ma ei teadnud, aga targu läksin urgitsema akadeemia teele, mistõttu sai töökojas vahepeal nõu küsimas käia :)).
Temperatuuri ketastele panin 1.2W pirnid, öelge, kui see liiga vali on. Muud said 0.4W
Üleeile vahetasin pidurikettad ja käisin ülevaatusel. Puhas leht. Gaasid ka normis. Oleksid ka siis normis, kui passi oleks kat märgitud. Aga ei ole, kuigi kat reaalis on ja vini järgi ka on.
Õhtul selgus, et eriti ei toimi kütuse lõppemisest hoiatama pidav tuluke. Selgus see muidugi keset ristmikku, õnneks mitte tipptunnil. Ja veelkordseks õnneks oli pagasnikus eelmisest omanikust jäänud kanku hädaabi bensiiniga. Nägin narr välja :)
Õhu väljumise aukude kettad on paras jeble, aga lugesin enne siinsed topikud läbi ja teadsin, mida oodata. Lisaks, et keskmiste aukude juures on 4-millist sisekuuskant võtit vaja (seda ma ei teadnud, aga targu läksin urgitsema akadeemia teele, mistõttu sai töökojas vahepeal nõu küsimas käia :)).
Temperatuuri ketastele panin 1.2W pirnid, öelge, kui see liiga vali on. Muud said 0.4W
Üleeile vahetasin pidurikettad ja käisin ülevaatusel. Puhas leht. Gaasid ka normis. Oleksid ka siis normis, kui passi oleks kat märgitud. Aga ei ole, kuigi kat reaalis on ja vini järgi ka on.
Õhtul selgus, et eriti ei toimi kütuse lõppemisest hoiatama pidav tuluke. Selgus see muidugi keset ristmikku, õnneks mitte tipptunnil. Ja veelkordseks õnneks oli pagasnikus eelmisest omanikust jäänud kanku hädaabi bensiiniga. Nägin narr välja :)