26-08-2006, 01:32 AM
Täna, õigemini eile, tegelesin lühise probleemiga.
Kuna mõlemad parempoolesd pargid olid tibens tobens, pidasin kavalaks viga otsida kellade plokist. Midagi vapustavat ma sealt ei leidnud, sama targalt torkasin pistikud tagasi ja kupatuse kokku. Efekt mu tegevusel (või ma ei tea millel) siiski oli- kaitse püsib terve
Õhtul sõitsin mõnikümmend kilomeetrit, olukord püsis kontrolli all.
Vahetatud pirnide count:
- 1 esimene park
- 1 esimene H4
- 1 tagumine park
- 2 numbrituld
- 2 'pliidinuppude' oma
- 1 tulede lüliti juures olev
- 2 kellaploki taustavalguse oma (need olid tegelt terved, aga vähe liiga kanged tundusid, ümbrus kärsanud).
Veel ei põle temp. regullimise kettad ja õhu väljapurskumise avade kettad (minuteada peaks seal ka mingine tuluke olema).
Seiske tuunitult.
Kuna mõlemad parempoolesd pargid olid tibens tobens, pidasin kavalaks viga otsida kellade plokist. Midagi vapustavat ma sealt ei leidnud, sama targalt torkasin pistikud tagasi ja kupatuse kokku. Efekt mu tegevusel (või ma ei tea millel) siiski oli- kaitse püsib terve
Õhtul sõitsin mõnikümmend kilomeetrit, olukord püsis kontrolli all.
Vahetatud pirnide count:
- 1 esimene park
- 1 esimene H4
- 1 tagumine park
- 2 numbrituld
- 2 'pliidinuppude' oma
- 1 tulede lüliti juures olev
- 2 kellaploki taustavalguse oma (need olid tegelt terved, aga vähe liiga kanged tundusid, ümbrus kärsanud).
Veel ei põle temp. regullimise kettad ja õhu väljapurskumise avade kettad (minuteada peaks seal ka mingine tuluke olema).
Seiske tuunitult.