26-09-2010, 11:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2010, 11:05 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Väsinud, aga õnnelik. Selliselt tunnen ennast täna õhtul, kui olen tulnud garaažist, kus kõik mu Mercedesed lõpuks koos pargivad.
Minu viimaste aegade tegemistest avastasin ühe oma abikaasa poolt tehtud pildi ja ma pole siin pikali väsimusest
Kuid enne selle nädalavahetuse toimetuste juurde asumist vastuseid vahepeal kogunenud küsimustele.
Härra v6sa, tõesti, nikkelliistude paika panemiseks tulebki metllklamber esmalt paigaldada plastikosa avast läbi ja seejärel tegelikult küll roostevabast liist sinna väljastpoolt peale libistada. Selles osas olid meie töövõtted kindlasti ühesugused ja varasemalt esitatud pilt minust liistuga, millel tüüblid ja metallklamber küljes, on tõesti pelgalt illustreerivat laadi.
Selle U-pleki jaoks ma samuti mingit rakendust ei leidnud. Tegelikult oli mul selliseid detaile veel, mida ma kuskile sättida ei osanud, aga see kõik tulenes mu enese tähelepanematusest asju tellides. Nimelt on nii nende U-kujuliste plekkide kui veel paari artikli juures kataloogis kommentaar "up to ident no. A 252372", aga kuna ma neid kommentaare algul ei lugenud, siis saigi ka mittevajalikku kraami tellitud. Seega tellisime ilmselt mõlemad juppe lihtsalt kergelt ülearu.
Keretööde koha pealt ma ei julge kedagi soovitada. Minu autod on kõik teinud seltskond tuttavaid pleki- ja värvitöömehi, kes teevad tavaliselt Tartu müügiautosid. Seega on nendega aja jooksul kujunenud selles mõttes turvaline suhe, et tead, mida oodata ja samas ei oota liiga palju. Põhimõtteliselt tunnevad meistrid oma tööd, kuid ei võta inimeste "oma autosid" üldse hea meelega teha, sest sellistesse autodesse suhtutakse tavaliselt liiga kriitiliselt. Kuid kuna tänu peamiselt mu venna ja isa müügiautodega tegelemisele on seltsimeestega piisavalt pikaajalised koostöösuhted, siis aastas ühe auto on nad seni ikka nõus olnud mulle ka enda projektina ära tegema. Ja seni olen tulemusega päris rahule jäänud.
Kunagi varasemalt keegi siin küsis, aga mul oli alati meelest läinud seda isegi vaadata, kas tagaaknalaua alt pagasnikust on auto roostest puutumata. Täna lõpuks tuli see peadpidi pagasnikus olles meelde ja võisin rõõmsalt üllatuda - kõik on vähimagi roostetäpita. Pilt asjast altpoolt samuti lisatud:
Aga nüüd oma nädalavahetuse tegemiste juurde. Esmalt sättisin vahepeal kätte saadud täiendavate tüüblite abil külge seni puudu olnud viimased kaks küljeliistu ja olin endaga rahul.
Enne mustemate tööde juurde asumist leidsin olevat tore vaheldus paigaldada uksepolstreid. Selleks pihustasin uste sisepinnad roostekaitsevahendit täis, liimisin korrektselt kinni tolmutõkkekiled ja lihtsate liigutustega sättisin polstrid paika. W126 on selles suhtes küll üsna loogiline ja mõnusalt koostatav auto, et kuskil ei tekkinud sellist hirmu, et äkki läheb midagi valesti või äkki lõhun midagi ära. Kõik sobib kui valatult ja lõpuks vaatab sulle vastu juba täitsa kena pilt.
Muide, maru huvitav, et varem mittetöötanud elektriistmelüliti istme ette ja taha liigutamise funktsioon hakkas täiesti ilma sekkumiseta tööle. Seega võis kujunenud olukorraga rahule jääda.
Ja oligi jälle käes aeg siirduda selili auto alla. Nagu eelmises postituses öeldud, võtsin uuest küljest esistange, et paigaldada korrektselt stange ja esitiibade ning stange ja esitulealuste liistude vahele käivad tihendid.
Kõiki neist peaks saama vabalt tellida, kuid mina tellisin ainult esituleliistude alla käivad, sest üks neist oli kadunud ja teine kohe kadumas. Tean, et Martin on oma Riigikantselei auto jaoks kunagi nende asjade artiklinumbreid otsinud, aga kataloogipiltidelt mitte leidnud.
Et vältida sama probleemi tulevikus, panen siia kirja nende artiklinumbrid:
A1268850585 vist vasakpoolne esiporitiivatihend
A1268850685 vist parempoolne esiporitiivatihend
A1268850798 esituleliistu alune tihend (sümmeetriline)
Nojah, ja nüüd veel ainult tagastange kokku ja külge panna, eksole. Aga selle juures on üks suur probleem - tagastange kroomliistud. Seni ei ole ma neid uusi tellinud, sest mu vend väidab, et ta ei räägi enam minuga, kui ma esindusest uued tellin. Nimelt käib ta aegajal Saksamaal ja arvab, et ma peaksin siiski lootma Saksamaa lammutuste ja e-Bay peale. Mul pole seni olnud põhjust tema jutus kahelda ja seetõttu paigaldasin stange ajutiselt ilma liistuta - ootamaks sobiva hinnaga detaili. Tegelikult on selleks ju aega terve talv, sest käesoleva aasta vanatehnikahooaeg on põhimõtteliselt läbi ning peagi sool tänavatel.
Kui välja arvata ilma kroomliistuta tagastange, on mu auto nüüd täielikult komplekteeritud ja vajab veel vaid puhastamist. Igal juhul oli tänase päeva lõpuks pilt päris tore ning auto võis siirduda teiste juurde linna talvekorterisse. Enne lõplikku talveund tuleb aga läbida veel mõistagi teatav suurpuhastus, sest seni pole autot peale Eestisse jõudmist kordagi isegi pestud. Teen endale siinkohal häbi ja lähen ära magama.
Eks millalgi teeb ka paremaid pilte, kui auto puhas ja korras.
Head õhtut ja parimate soovidega,
Tauno
Minu viimaste aegade tegemistest avastasin ühe oma abikaasa poolt tehtud pildi ja ma pole siin pikali väsimusest
Kuid enne selle nädalavahetuse toimetuste juurde asumist vastuseid vahepeal kogunenud küsimustele.
Härra v6sa, tõesti, nikkelliistude paika panemiseks tulebki metllklamber esmalt paigaldada plastikosa avast läbi ja seejärel tegelikult küll roostevabast liist sinna väljastpoolt peale libistada. Selles osas olid meie töövõtted kindlasti ühesugused ja varasemalt esitatud pilt minust liistuga, millel tüüblid ja metallklamber küljes, on tõesti pelgalt illustreerivat laadi.
Selle U-pleki jaoks ma samuti mingit rakendust ei leidnud. Tegelikult oli mul selliseid detaile veel, mida ma kuskile sättida ei osanud, aga see kõik tulenes mu enese tähelepanematusest asju tellides. Nimelt on nii nende U-kujuliste plekkide kui veel paari artikli juures kataloogis kommentaar "up to ident no. A 252372", aga kuna ma neid kommentaare algul ei lugenud, siis saigi ka mittevajalikku kraami tellitud. Seega tellisime ilmselt mõlemad juppe lihtsalt kergelt ülearu.
Keretööde koha pealt ma ei julge kedagi soovitada. Minu autod on kõik teinud seltskond tuttavaid pleki- ja värvitöömehi, kes teevad tavaliselt Tartu müügiautosid. Seega on nendega aja jooksul kujunenud selles mõttes turvaline suhe, et tead, mida oodata ja samas ei oota liiga palju. Põhimõtteliselt tunnevad meistrid oma tööd, kuid ei võta inimeste "oma autosid" üldse hea meelega teha, sest sellistesse autodesse suhtutakse tavaliselt liiga kriitiliselt. Kuid kuna tänu peamiselt mu venna ja isa müügiautodega tegelemisele on seltsimeestega piisavalt pikaajalised koostöösuhted, siis aastas ühe auto on nad seni ikka nõus olnud mulle ka enda projektina ära tegema. Ja seni olen tulemusega päris rahule jäänud.
Kunagi varasemalt keegi siin küsis, aga mul oli alati meelest läinud seda isegi vaadata, kas tagaaknalaua alt pagasnikust on auto roostest puutumata. Täna lõpuks tuli see peadpidi pagasnikus olles meelde ja võisin rõõmsalt üllatuda - kõik on vähimagi roostetäpita. Pilt asjast altpoolt samuti lisatud:
Aga nüüd oma nädalavahetuse tegemiste juurde. Esmalt sättisin vahepeal kätte saadud täiendavate tüüblite abil külge seni puudu olnud viimased kaks küljeliistu ja olin endaga rahul.
Enne mustemate tööde juurde asumist leidsin olevat tore vaheldus paigaldada uksepolstreid. Selleks pihustasin uste sisepinnad roostekaitsevahendit täis, liimisin korrektselt kinni tolmutõkkekiled ja lihtsate liigutustega sättisin polstrid paika. W126 on selles suhtes küll üsna loogiline ja mõnusalt koostatav auto, et kuskil ei tekkinud sellist hirmu, et äkki läheb midagi valesti või äkki lõhun midagi ära. Kõik sobib kui valatult ja lõpuks vaatab sulle vastu juba täitsa kena pilt.
Muide, maru huvitav, et varem mittetöötanud elektriistmelüliti istme ette ja taha liigutamise funktsioon hakkas täiesti ilma sekkumiseta tööle. Seega võis kujunenud olukorraga rahule jääda.
Ja oligi jälle käes aeg siirduda selili auto alla. Nagu eelmises postituses öeldud, võtsin uuest küljest esistange, et paigaldada korrektselt stange ja esitiibade ning stange ja esitulealuste liistude vahele käivad tihendid.
Kõiki neist peaks saama vabalt tellida, kuid mina tellisin ainult esituleliistude alla käivad, sest üks neist oli kadunud ja teine kohe kadumas. Tean, et Martin on oma Riigikantselei auto jaoks kunagi nende asjade artiklinumbreid otsinud, aga kataloogipiltidelt mitte leidnud.
Et vältida sama probleemi tulevikus, panen siia kirja nende artiklinumbrid:
A1268850585 vist vasakpoolne esiporitiivatihend
A1268850685 vist parempoolne esiporitiivatihend
A1268850798 esituleliistu alune tihend (sümmeetriline)
Nojah, ja nüüd veel ainult tagastange kokku ja külge panna, eksole. Aga selle juures on üks suur probleem - tagastange kroomliistud. Seni ei ole ma neid uusi tellinud, sest mu vend väidab, et ta ei räägi enam minuga, kui ma esindusest uued tellin. Nimelt käib ta aegajal Saksamaal ja arvab, et ma peaksin siiski lootma Saksamaa lammutuste ja e-Bay peale. Mul pole seni olnud põhjust tema jutus kahelda ja seetõttu paigaldasin stange ajutiselt ilma liistuta - ootamaks sobiva hinnaga detaili. Tegelikult on selleks ju aega terve talv, sest käesoleva aasta vanatehnikahooaeg on põhimõtteliselt läbi ning peagi sool tänavatel.
Kui välja arvata ilma kroomliistuta tagastange, on mu auto nüüd täielikult komplekteeritud ja vajab veel vaid puhastamist. Igal juhul oli tänase päeva lõpuks pilt päris tore ning auto võis siirduda teiste juurde linna talvekorterisse. Enne lõplikku talveund tuleb aga läbida veel mõistagi teatav suurpuhastus, sest seni pole autot peale Eestisse jõudmist kordagi isegi pestud. Teen endale siinkohal häbi ja lähen ära magama.
Eks millalgi teeb ka paremaid pilte, kui auto puhas ja korras.
Head õhtut ja parimate soovidega,
Tauno