08-08-2010, 08:52 PM
Nüüdseks auto seest komplektne.
Paigaldatud sai uus spidomeetri tross, spidomeetri vea mõõtmiseks sai tehtud ka sõit koos GPS-iga. Tulemus üllatas ennastki: kompott, kus käigukast on ühe, tagasild teise ja spidomeeter kolmanda auto pealt, andis 100km/h juures GPS erinevuse 1 km/h. Madalamatel kiirustel klappisid näidud 1:1.
Koos esimeste uksepolstrite ja armatuuri aluste katete/mattide paigaldusega muutus auto ka seest tükk maad vaiksemaks - teemüra on tänu pigimattidele minimaalselt, mootori häält võiks veel vaiksemaks saada.
Lisaks sai puhastatud ja värvitud aku alune plekk ja kärukonks, samuti sai autol kahe aastaga kogunenud garaažitolm maha pestud. Peab tunnistama, et vanake näeb ikka väga hea välja.
Kui nüüd mootorile hooldus tehtud saab ja katuse ääre liistud paika saab (kaks komplekti on olemas, aga peab vaatama kas ja kuidas sealt korraliku komplekti kokku saab - liistud on erinevad 1980 ja 1982 aasta masinatel), siis edasi ei teagi mis teha. Nokitseda on ju huvitavam kui sõita...
Paigaldatud sai uus spidomeetri tross, spidomeetri vea mõõtmiseks sai tehtud ka sõit koos GPS-iga. Tulemus üllatas ennastki: kompott, kus käigukast on ühe, tagasild teise ja spidomeeter kolmanda auto pealt, andis 100km/h juures GPS erinevuse 1 km/h. Madalamatel kiirustel klappisid näidud 1:1.
Koos esimeste uksepolstrite ja armatuuri aluste katete/mattide paigaldusega muutus auto ka seest tükk maad vaiksemaks - teemüra on tänu pigimattidele minimaalselt, mootori häält võiks veel vaiksemaks saada.
Lisaks sai puhastatud ja värvitud aku alune plekk ja kärukonks, samuti sai autol kahe aastaga kogunenud garaažitolm maha pestud. Peab tunnistama, et vanake näeb ikka väga hea välja.
Kui nüüd mootorile hooldus tehtud saab ja katuse ääre liistud paika saab (kaks komplekti on olemas, aga peab vaatama kas ja kuidas sealt korraliku komplekti kokku saab - liistud on erinevad 1980 ja 1982 aasta masinatel), siis edasi ei teagi mis teha. Nokitseda on ju huvitavam kui sõita...