27-07-2010, 05:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2010, 05:38 PM ja muutjaks oli anto123.)
Reeglina ise topitud signadele on võetud impuls uxe juhtimisex, juhi jalge alt olevast plastik karbist.
Häda on tavaliselt see, et jalgatega vead masinasse niiskust, mis vajub läbi mati ja juhtmed oxudeeruvad läbi (paikamis kohad) ja hakkab ka signa vigureid tegema. tõenäoliselt on ka sinul kadunud elektri liinist juhiux (juhtmed oxudeerunud vms.) ja siis ei toimigi lüliti ja ka signa läx lollix kuna kadus juhiux ära. Otsi ülesse kust oli juhi uxele signa impuls veetud ja ma arvan, et kui korda teed on olemas. mõistagi on alati ka variant, et juhi uxe sees luliti (mis vaakum klapis on) on klemmid oxudeerunud, tolmused või muul moel surnud. selle saab testriga üle kontrollida.
aa infox veel niipalju, et minu 200-sel oli seisupiduri pedaali alla (kate maha võtta) eraldi karp, kuhu läxid esimeste uste lülitite juhtmed ja mis juhtis siis ka tagant vaakumpumpa.
Ühesõnaga on palju lammutamist kuid 124-ja keskluku süsteem on väga lihtne kui nati mõelda viitsid.
Häda on tavaliselt see, et jalgatega vead masinasse niiskust, mis vajub läbi mati ja juhtmed oxudeeruvad läbi (paikamis kohad) ja hakkab ka signa vigureid tegema. tõenäoliselt on ka sinul kadunud elektri liinist juhiux (juhtmed oxudeerunud vms.) ja siis ei toimigi lüliti ja ka signa läx lollix kuna kadus juhiux ära. Otsi ülesse kust oli juhi uxele signa impuls veetud ja ma arvan, et kui korda teed on olemas. mõistagi on alati ka variant, et juhi uxe sees luliti (mis vaakum klapis on) on klemmid oxudeerunud, tolmused või muul moel surnud. selle saab testriga üle kontrollida.
aa infox veel niipalju, et minu 200-sel oli seisupiduri pedaali alla (kate maha võtta) eraldi karp, kuhu läxid esimeste uste lülitite juhtmed ja mis juhtis siis ka tagant vaakumpumpa.
Ühesõnaga on palju lammutamist kuid 124-ja keskluku süsteem on väga lihtne kui nati mõelda viitsid.