29-06-2010, 11:34 AM
See Ralak'i poolt kirjeldatud 560 jutt tundub igati loogiline. Ilmselt ta nii oligi, et 500 jäi tegelikult ikkagi autobahn'il suurtel kiirustel nõrgaks. Tohutu mass ja olematu aerodünaamika, mida W126 endas kannab, muutuvad kiirusel ikka päris jõledaks koormaks. 560 suurem vääne ja aeglasem ülekanne tegid ta kindlasti kiirteel ületamatuks ja päästsid MB kõrge maine.
Ise oskangi targutada ainult väheste sõidumuljete ja raamatutarkuse põhjal. 560-ga olen saanud sõita ainult pika Trasco kerega limusiiniga, kuid selle põhjal pole mõtet järeldusi teha.
Kütusekuluga on kah paratamatult vanade autode puhul kõik individuaalne. Eile panin enda 260 paagi täis ja arvutasin keskmiseks kuluks 12,1. Tegemist on sisuliselt 80% maanteesõiduga. Siis tundubki nii mõttetu enda võrri pidada, et tekib tahtmine ta huugama panna ja ka V8 soetada.
Tauno auto teemasse veel niipalju positiivset statistikat, et tegelikult on tema auto hulka haruldasem kui 560. 1989. aastal toodeti 560 mootoriga isenendid ca 13000 tk, samal ajal kui 420 mootoriga autosid tuli ca 4500 tk.
Martin
Ise oskangi targutada ainult väheste sõidumuljete ja raamatutarkuse põhjal. 560-ga olen saanud sõita ainult pika Trasco kerega limusiiniga, kuid selle põhjal pole mõtet järeldusi teha.
Kütusekuluga on kah paratamatult vanade autode puhul kõik individuaalne. Eile panin enda 260 paagi täis ja arvutasin keskmiseks kuluks 12,1. Tegemist on sisuliselt 80% maanteesõiduga. Siis tundubki nii mõttetu enda võrri pidada, et tekib tahtmine ta huugama panna ja ka V8 soetada.
Tauno auto teemasse veel niipalju positiivset statistikat, et tegelikult on tema auto hulka haruldasem kui 560. 1989. aastal toodeti 560 mootoriga isenendid ca 13000 tk, samal ajal kui 420 mootoriga autosid tuli ca 4500 tk.
Martin
Terve aasta poole aastaga