21-06-2010, 11:49 AM
Jah, MB puhul on see "kliima" määratlemine vähe keerulisem, see "täisautomaatne" peaks tegema ka automaatseid õhutusi.
Aaga sellel täisautomaatsel on minu silmis kaks suurt miinust - armatuuri keskjoone ventilatioonirestidest ei saa ei saa välisõhku, mis on väga hea lahend talvel sõitmisel, kui klaasile ja jalale tahad sooja aga endale näopiirkonda värsket õhku. "Poolautomaatsel" on seal kogu aeg õuest võetav tuulutusõhk + jahutamisel jahutatud õhk.
See lüliti seal keskel - kui alumine osa aktiveerida, siis on kuivatusrežiim ja ülemisel osal jahutusrežiim.
Samuti tasub alati kontrollida - lae tulepaneelil (kui on katuse luuk) on kliima andur ja sealt läheb voolik kõrvalsituja jalge juurde auto väliskülge ja seal asub mootor, mis "liigutab" õhku kogu aeg läbi, et saada reaalne salongi temp. mitte laealaune temperatuur.
Aaga sellel täisautomaatsel on minu silmis kaks suurt miinust - armatuuri keskjoone ventilatioonirestidest ei saa ei saa välisõhku, mis on väga hea lahend talvel sõitmisel, kui klaasile ja jalale tahad sooja aga endale näopiirkonda värsket õhku. "Poolautomaatsel" on seal kogu aeg õuest võetav tuulutusõhk + jahutamisel jahutatud õhk.
See lüliti seal keskel - kui alumine osa aktiveerida, siis on kuivatusrežiim ja ülemisel osal jahutusrežiim.
Samuti tasub alati kontrollida - lae tulepaneelil (kui on katuse luuk) on kliima andur ja sealt läheb voolik kõrvalsituja jalge juurde auto väliskülge ja seal asub mootor, mis "liigutab" õhku kogu aeg läbi, et saada reaalne salongi temp. mitte laealaune temperatuur.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”