21-06-2010, 09:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2010, 09:57 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Uskumatu, kui vähe võib järele jääda autost ühe nädalavahetusega.
Tänaseks on masin dekomplekteeritud, et minna keretöödesse. Üllatusi plastikpaneelide all sisuliselt ei olnud ja peamiselt on roostet tiibadel ning ustel. Karbid on üllataval kombel veel täiesti korras ja see paneb mind imestama välisplekkide kehva roostekindluse üle tüübliavade kohalt.
Kuid tuleb muidugi aru saada, et tegu on 21 aastat vana autoga, eksole. Seega ei saa inseneride peale ka käratada, et mis kord see olgu - juba kahekümne aasta pärast tuleb autot värvima hakata.
Pean Renkjuga nõustuma veluuri osas. Kuigi paljudele on vastukarva, et tema peal ei saa sõna otseses mõttes liugu lasta ja oled riietega sisuliselt istmes kinni nagu takjapaelaga, oskan ka ise veluuri väga kõrgelt hinnata. Keegi kuskil ja kunagi ütles, et nahkistmed on voorimeestele ning härrad sõidavad veluuril. Tegu on küll naljaga, kuid ma ei ütleks, et veluur nahast oluliselt vähem väärtuslik salongimaterjal oleks vanatehnika puhul.
Kliimaküsimustest nii palju, et tegemist on "lumehelbekesega" nupuga kliimaseadmega, mis hoiab rullikute abil etteantud temperatuuri ning vastavalt vajadusele kas kütab või jahutab salongi ja seetõttu ei kvalifitseeru päris labase konditsioneerina. Kliimaautomaatika, mida kodanik v6sa keskkonsoolinuppude all arvatavasti silmas peab, suudab reguleerida lisaks temperatuurile ka ventilaatori kiirust.
Nädalavahetusel, enne kui auto lammutamisele läks, käis delegatsioon pealinnast olukorraga tutvumas ja proovisõidu ajal tuli välja, et kliimaseade isegi töötab. Ma poleks seda pärast kõiki neid aastaid lootnud.
Lisaks köitis seltsimeeste tähelepanu keskkonsoolis lumekettide nupp. Lumekettide nupp on vist (sest päriselt ma seda ei tea) ainult autodel, mis on ASR-ga varustatud ja seda läheb manuaali kohaselt vaja selleks, et ASR ei hakkaks lumekettidega sõites "oma elu elama" ning suvalisel hetkel rattaid pidurdama. Ma arvan, et kuigi seda on väga kavalasti väljendatud ja otseselt kuskil kasutusjuhendis ei öelda, lülitatakse lumeketinuppu vajutades ASR kuni 40 km/h ilmselt lihtsalt välja. Veider värk.
Esialgu siis sellised muljed. Üritan nüüd kataloogist kõiki neid tuhandeid tüübleid leida, mida auto kokku saamiseks jälle tarvis läheb.
Elu on seiklus.
Tauno
Tänaseks on masin dekomplekteeritud, et minna keretöödesse. Üllatusi plastikpaneelide all sisuliselt ei olnud ja peamiselt on roostet tiibadel ning ustel. Karbid on üllataval kombel veel täiesti korras ja see paneb mind imestama välisplekkide kehva roostekindluse üle tüübliavade kohalt.
Kuid tuleb muidugi aru saada, et tegu on 21 aastat vana autoga, eksole. Seega ei saa inseneride peale ka käratada, et mis kord see olgu - juba kahekümne aasta pärast tuleb autot värvima hakata.
Pean Renkjuga nõustuma veluuri osas. Kuigi paljudele on vastukarva, et tema peal ei saa sõna otseses mõttes liugu lasta ja oled riietega sisuliselt istmes kinni nagu takjapaelaga, oskan ka ise veluuri väga kõrgelt hinnata. Keegi kuskil ja kunagi ütles, et nahkistmed on voorimeestele ning härrad sõidavad veluuril. Tegu on küll naljaga, kuid ma ei ütleks, et veluur nahast oluliselt vähem väärtuslik salongimaterjal oleks vanatehnika puhul.
Kliimaküsimustest nii palju, et tegemist on "lumehelbekesega" nupuga kliimaseadmega, mis hoiab rullikute abil etteantud temperatuuri ning vastavalt vajadusele kas kütab või jahutab salongi ja seetõttu ei kvalifitseeru päris labase konditsioneerina. Kliimaautomaatika, mida kodanik v6sa keskkonsoolinuppude all arvatavasti silmas peab, suudab reguleerida lisaks temperatuurile ka ventilaatori kiirust.
Nädalavahetusel, enne kui auto lammutamisele läks, käis delegatsioon pealinnast olukorraga tutvumas ja proovisõidu ajal tuli välja, et kliimaseade isegi töötab. Ma poleks seda pärast kõiki neid aastaid lootnud.
Lisaks köitis seltsimeeste tähelepanu keskkonsoolis lumekettide nupp. Lumekettide nupp on vist (sest päriselt ma seda ei tea) ainult autodel, mis on ASR-ga varustatud ja seda läheb manuaali kohaselt vaja selleks, et ASR ei hakkaks lumekettidega sõites "oma elu elama" ning suvalisel hetkel rattaid pidurdama. Ma arvan, et kuigi seda on väga kavalasti väljendatud ja otseselt kuskil kasutusjuhendis ei öelda, lülitatakse lumeketinuppu vajutades ASR kuni 40 km/h ilmselt lihtsalt välja. Veider värk.
Esialgu siis sellised muljed. Üritan nüüd kataloogist kõiki neid tuhandeid tüübleid leida, mida auto kokku saamiseks jälle tarvis läheb.
Elu on seiklus.
Tauno