18-06-2010, 12:00 PM
Kuna ma ei ole pilte jõudnud teha, siis ei ole raatsinud midagi huvitavat kirjutada. Kuid siiski..
Vahepeal sai värvitud kogu armatuur ühte tooni, mis siis ilusti ülejäänud auto plastikuga kokku sobib. Tulemus tuli suhteliselt hea, va. väikesed ringikesed, millega teda vast kinni hoiti.. Ei tea, äkki tuleb vahaga välja.
Kusjuures, väga muljetavaldav oli, et kõlarikatted saadi ka kõik ilusaks.
Auto tiivad on endiselt värvimises, kuid munevad. Saatsin ühe A ja teise B tiiva, kuna lihtsalt aeg sai otsa ja polnud teist korraliku A'd kusagilt leida.. Õnneks oli teine B väga OK ehk istus nagu A.
Sai siis Virtsus ära käidud, et metsikult juhtmeid koju tagasi tuua. Istmesoojendused, 4x el.aknad + comfort ja 2x el.peeglid welcome home!
Istmesoojendused on juba testitud, lähevad soojaks, kuid aeglaselt, ma süüdistan selles akut ja bensiini vähesust.
Comforti pole jõudnud veel testida. Nimelt on kõikide uuemate w124jade el.aknad läbi comforti ja comfort ei ole stand-alone süsteem seal vaid otseselt el.akendega ühendatud. Seega ma loodan, et saan bypassida, kuna ülejäänusi juhtmeid ma ei viitsi momendil ühendada.
Mulle väga meeldib w124 just sellepärast, et kõiki lisasi on võimalik mugavalt vahetada. Kõikidel on omad pistikud ja juhtmed, seega ühenda lahti ja võta kogu värk välja. Mitte, et peaksid kusagilt mingeid jootmisi katki tegema ja hullult "hakkima", et süsteem kätte saada.
Paar päeva tagasi sai maha kruvitud alarm. Alarmiks oli vana ja levinud Remostar, mis siis on tavaliselt kõige odavam alarm töökojas olnud. Eemaldamine käis suhteliselt ruttu. Jätsin alles immo relee, mida salalülitist kontrollida saab
Lähiajal proovin armatuuri taguse heliisolatsiooniga üle teha ja mõned värvitööd veel teha. Siis peaks tasapisi hakkama sisustust kokku saama.
Käigukasti kohapealt on selge plaan auto Rakverre viia R129ja juurde. Aga momendil on teada see, et autot ei saaks isegi testida ilma istmeteta. Peab vähemalt min. sisustusest tagasi saama ja siis treiler organiseerida.
Vahepeal sai värvitud kogu armatuur ühte tooni, mis siis ilusti ülejäänud auto plastikuga kokku sobib. Tulemus tuli suhteliselt hea, va. väikesed ringikesed, millega teda vast kinni hoiti.. Ei tea, äkki tuleb vahaga välja.
Kusjuures, väga muljetavaldav oli, et kõlarikatted saadi ka kõik ilusaks.
Auto tiivad on endiselt värvimises, kuid munevad. Saatsin ühe A ja teise B tiiva, kuna lihtsalt aeg sai otsa ja polnud teist korraliku A'd kusagilt leida.. Õnneks oli teine B väga OK ehk istus nagu A.
Sai siis Virtsus ära käidud, et metsikult juhtmeid koju tagasi tuua. Istmesoojendused, 4x el.aknad + comfort ja 2x el.peeglid welcome home!
Istmesoojendused on juba testitud, lähevad soojaks, kuid aeglaselt, ma süüdistan selles akut ja bensiini vähesust.
Comforti pole jõudnud veel testida. Nimelt on kõikide uuemate w124jade el.aknad läbi comforti ja comfort ei ole stand-alone süsteem seal vaid otseselt el.akendega ühendatud. Seega ma loodan, et saan bypassida, kuna ülejäänusi juhtmeid ma ei viitsi momendil ühendada.
Mulle väga meeldib w124 just sellepärast, et kõiki lisasi on võimalik mugavalt vahetada. Kõikidel on omad pistikud ja juhtmed, seega ühenda lahti ja võta kogu värk välja. Mitte, et peaksid kusagilt mingeid jootmisi katki tegema ja hullult "hakkima", et süsteem kätte saada.
Paar päeva tagasi sai maha kruvitud alarm. Alarmiks oli vana ja levinud Remostar, mis siis on tavaliselt kõige odavam alarm töökojas olnud. Eemaldamine käis suhteliselt ruttu. Jätsin alles immo relee, mida salalülitist kontrollida saab
Lähiajal proovin armatuuri taguse heliisolatsiooniga üle teha ja mõned värvitööd veel teha. Siis peaks tasapisi hakkama sisustust kokku saama.
Käigukasti kohapealt on selge plaan auto Rakverre viia R129ja juurde. Aga momendil on teada see, et autot ei saaks isegi testida ilma istmeteta. Peab vähemalt min. sisustusest tagasi saama ja siis treiler organiseerida.