13-04-2010, 08:11 AM
(12-04-2010, 10:06 PM)berg Kirjutas: tavaline kässar on selline nagu on, nõrk ja pole eriti efektiivne. Tava klotsid palju efektiivsemad.
Hm, mul võtab S124 asfaldil loha, kui põhjani pressida.. Kallakul piisab varbaga vajutamisest. Ehk märksõnaks on tehniline korrasolek.
![Unibrow Unibrow](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/unibrow.gif)
Ketaspidurite parema efektiivsuse vastu ei vaidle ma üldse. Paremad need on ja klotside vahetus on kah lihtne.
Kuid küsimusi tekitab see kontuuride eraldamine. Erisilinder, mis laseb sõidupiduril toimetada ettenähtud viisil ja lisab seisupiduri funktsiooni tagapiduritele, maksab päris kena raha. Tavaline silinder sellises süsteemis väga toimida ei taha.
Sõidupidur ette ja hoob tagapiduritele on hea küll rajal ja platsil, kuid liikluses ma seda küll näha ei taha.
![Eusa_doh Eusa_doh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_doh.gif)