25-12-2009, 11:45 AM
Bore=stroke peaks muidu olema ideaalne pöördepill, kui mujal pudelikaelu pole.
Sa saad veel silindri suurust järele aidata
Huvitav, et käik on suurem, kui silindri diameeter, seda just eriti tihti ette ei tule.
Minu jaoks oligi anaalkasti kasutuselevõtt otseselt seepärast, et seda on lihtsam/odavam kasutada minu jaoks.
Kuigi vanakooli 4`st kasti oleks saanud samuti kasutada, vb veits modida, kui vajadus oleks tekkinud. Aga mul polnud 560 kasti kohe olemaski, ei osanud ette ka näha, et jupid nii odavalt liikvele lastakse, nagu praegusel ajal.
Eks kui sina kasti aju seadistamise ära teed ja asja selgeks saad, teab kuhu hiljem pöörduda, ega see anaalkast õige pole.
Ega ma seda joonele panekut nii ei mõelnud, eks kompressor vs turbo on kaks väga erinevat asja ja neid pole mõtet nii võrrelda.
Pigem mõtlesin ajaliselt, loodetavasti saan suveks tehnika laulma, kere+salongiga kahjuks ise tegeleda ei saa/oska, tuleb leida vahendeid, et oma ala asjatundjatele tasuda.
Aga peaasi, et sõidaks, kasvõi rotika kerega, ongi huvitavam.
Edu, mis muud. Peaasi, et sa selle eluka ükskord täies jõus tööle saad.
Sa saad veel silindri suurust järele aidata
Huvitav, et käik on suurem, kui silindri diameeter, seda just eriti tihti ette ei tule.
Minu jaoks oligi anaalkasti kasutuselevõtt otseselt seepärast, et seda on lihtsam/odavam kasutada minu jaoks.
Kuigi vanakooli 4`st kasti oleks saanud samuti kasutada, vb veits modida, kui vajadus oleks tekkinud. Aga mul polnud 560 kasti kohe olemaski, ei osanud ette ka näha, et jupid nii odavalt liikvele lastakse, nagu praegusel ajal.
Eks kui sina kasti aju seadistamise ära teed ja asja selgeks saad, teab kuhu hiljem pöörduda, ega see anaalkast õige pole.
Ega ma seda joonele panekut nii ei mõelnud, eks kompressor vs turbo on kaks väga erinevat asja ja neid pole mõtet nii võrrelda.
Pigem mõtlesin ajaliselt, loodetavasti saan suveks tehnika laulma, kere+salongiga kahjuks ise tegeleda ei saa/oska, tuleb leida vahendeid, et oma ala asjatundjatele tasuda.
Aga peaasi, et sõidaks, kasvõi rotika kerega, ongi huvitavam.
Edu, mis muud. Peaasi, et sa selle eluka ükskord täies jõus tööle saad.