25-12-2009, 11:27 AM
Ei mäleta enam drosseli suurust, äkki oligi 80 mm - igatahes originaal. 600se oma on tiba suurem.
Kasti aju seadistamisest kõige keerulisem on seda õrnal kiirendamisel sujuvalt vahetama saada. Teine asi on trahvo lukustiga mängimine. See on hullumaja mida originaal soft ikka teeb - libistamise protsent on väga värieeruv sõltuvalt kiirusest, kiirendamisest jne. Gaas põhjas on asi lihtne - käiguvahetusel tuleb piuks ja seda ära ei saa
Seetõttu ma ei näe vajadust hakata VEMSI enne kasti häälde panema. Pigem nii, et muud asjad on korras ja siis VEMSi täiega "retsima".
Karta on, et kui sa omad föönid laulma saad, siis saan tagatulesid veerand miilil nautida. Ega ma eriti üle 600 sealt välja pigista. Kui nukad ja kaaned maha võtta siis saaks ilma nitrota võibolla sinna 700 kanti. Asi ei ole pöördepill lihtsalt ja ei jõua lõpus hingata. Kolvikäik on ka suht suur (boretroke 92:97). Momendi monstrum madalatel on selle mootori eripära paraku.
Kasti aju seadistamisest kõige keerulisem on seda õrnal kiirendamisel sujuvalt vahetama saada. Teine asi on trahvo lukustiga mängimine. See on hullumaja mida originaal soft ikka teeb - libistamise protsent on väga värieeruv sõltuvalt kiirusest, kiirendamisest jne. Gaas põhjas on asi lihtne - käiguvahetusel tuleb piuks ja seda ära ei saa
Seetõttu ma ei näe vajadust hakata VEMSI enne kasti häälde panema. Pigem nii, et muud asjad on korras ja siis VEMSi täiega "retsima".
Karta on, et kui sa omad föönid laulma saad, siis saan tagatulesid veerand miilil nautida. Ega ma eriti üle 600 sealt välja pigista. Kui nukad ja kaaned maha võtta siis saaks ilma nitrota võibolla sinna 700 kanti. Asi ei ole pöördepill lihtsalt ja ei jõua lõpus hingata. Kolvikäik on ka suht suur (boretroke 92:97). Momendi monstrum madalatel on selle mootori eripära paraku.