16-12-2009, 11:11 AM
Pool aastat oleme sõitnud juba
Ilma suuremate muredeta
Nüüd on uus aku ja käivutumine ikka tera teine. Starter kerib rõõmsamalt. Tegin Vartale koormustesti kah (mul 10 A jagu pirne põlemas). Sain mahutavuseks -10+ kraadi juures 50... Niipalju siis Varta kvaliteedist. Aku vaid 4 a vana ja pole kordagi saanud nii tühjaks, et starter poleks vedanud. Olen natuke pettunud selles akus, mida ma ka teises teemas lahkasin.
Ei teagi, kas tänahommikuse kergema käivituse põhjuseks on ainult akuvahetusest tingitud suuremad käivituspöörded või aitas siin kaasa ka sügisene toitesüsteemi loputus külmpressitud õliga, kuid käivitumine ja töötamine esimestel sekunditel on stabiilsem ja parem. Meil oli auto termomeetri järgi täna hommikul -18,6. Igatahes krdi palju paljakäsi akende kaapimiseks. Kui eelmisel aastal sama temperatuuri juures oli käivitus vaevaline, siis täna oli see kudiagi valutu ja mootor käivitus 6 või 7 sekundiga - ei jõudnud veel sekundeid lugema hakatagi. Aga igatahes mitte poolest pöördest - hõre on ju ikkagi, seda ei muuda ükski imemögin.
Järgmisena on kavas termostaadi vahetus ja plokisoojenduse paigaldus - kui juba kord jahutusvedelikku välja lasta, siis teeme oma elu mugavamaks ja kindlamaks. Mul on olnud paar plokisoojendusega autot ja ma tean, kui hää tuu om.
Ärge unustage, et ma elan metsas ja voolu võtmine (naabri liinist) on lihtne, mistõttu Webastol pole minu jaoks nii suurt eelist. Harva pean ma pikemalt viibima sellises kohas, kus voolu ei saa.
Ilma suuremate muredeta
Nüüd on uus aku ja käivutumine ikka tera teine. Starter kerib rõõmsamalt. Tegin Vartale koormustesti kah (mul 10 A jagu pirne põlemas). Sain mahutavuseks -10+ kraadi juures 50... Niipalju siis Varta kvaliteedist. Aku vaid 4 a vana ja pole kordagi saanud nii tühjaks, et starter poleks vedanud. Olen natuke pettunud selles akus, mida ma ka teises teemas lahkasin.
Ei teagi, kas tänahommikuse kergema käivituse põhjuseks on ainult akuvahetusest tingitud suuremad käivituspöörded või aitas siin kaasa ka sügisene toitesüsteemi loputus külmpressitud õliga, kuid käivitumine ja töötamine esimestel sekunditel on stabiilsem ja parem. Meil oli auto termomeetri järgi täna hommikul -18,6. Igatahes krdi palju paljakäsi akende kaapimiseks. Kui eelmisel aastal sama temperatuuri juures oli käivitus vaevaline, siis täna oli see kudiagi valutu ja mootor käivitus 6 või 7 sekundiga - ei jõudnud veel sekundeid lugema hakatagi. Aga igatahes mitte poolest pöördest - hõre on ju ikkagi, seda ei muuda ükski imemögin.
Järgmisena on kavas termostaadi vahetus ja plokisoojenduse paigaldus - kui juba kord jahutusvedelikku välja lasta, siis teeme oma elu mugavamaks ja kindlamaks. Mul on olnud paar plokisoojendusega autot ja ma tean, kui hää tuu om.
Ärge unustage, et ma elan metsas ja voolu võtmine (naabri liinist) on lihtne, mistõttu Webastol pole minu jaoks nii suurt eelist. Harva pean ma pikemalt viibima sellises kohas, kus voolu ei saa.