06-12-2009, 10:24 AM
Maisalup, ehk täpsustad, mida ta sealt ajust peaks testriga vaatama? Mis klemmidelt ja millist suurust? Pinget, voolutugevust? Või äkki hoopis ossiga signaali kuju ja iseloomu?
Sama hästi võiks soovitada igaks juhuks kütusefiltrit vahetada (kuigi see ongi enamasti vahetamata ja seega õige soovitus iseenesest).
Teemaalgatajale aga soovitan soojalt lugeda läbi need paarkümmend teemat, mis bensiinimootoriga Mercedes-Benz tööprobleemide kohta otsinguga välja tulevad. Kuna sel masinal on peal KE-Jetronic mida ka lühemalt KE-Jet nimetatakse, siis selle kohta on nii R129 kui Rolz kirjutanud üsna palju. Natuke otsimist ja natuke mõtlemist ning kui tester ja mutrivõtmed just võõrad pole, siis peaks koduste vahenditega põhilised veaallikad suutma elimineerida. Nojah, bensiini surve mõõtmiseks vajalikku manomeetrit ilmselt enamikul meist pole...
Aga selliseid sümptomeid võivad põhjustada madal bensiinisurve (filter umbes, pump tuksis, kütusetorustik mõlkis või roostest umbes, mõni voolik pundunud), ajuprobleemid, kaitsme halb kontakt (jah, kaitsmekarbis on pritse tarvis kaitse), külmkäivituspihusti rikkisoleks, termorelee rikkisolek, õhulekked... Nimekiri on pikk ja sõltub suuresti sellest, mida ja kuidas seal enne remonditud on. Üsna tihti on petsjalitsid Mercedes-Benz pritset "reguleerinud" ja sellest ka mittetöötamine.
Gaasiseade võib kehva paigalduse korral tõesti igasuguseid "huvitavaid" asju põhjustada...
Kui aga tööriistad või autoelekter tunduvad keerulised, siis soovitan soojalt diagnosti minna. Ka selle kohta on teema olemas, kus mitmeid häid kohti on välja pakutud. Vihjeks niipalju, et sama K(E)-Jeti kasutasid nii Volvo kui Saab, ka varased Audid-BMW-d, seega ei pea just tingimata mersuremonditöökotta minema...
Sama hästi võiks soovitada igaks juhuks kütusefiltrit vahetada (kuigi see ongi enamasti vahetamata ja seega õige soovitus iseenesest).
Teemaalgatajale aga soovitan soojalt lugeda läbi need paarkümmend teemat, mis bensiinimootoriga Mercedes-Benz tööprobleemide kohta otsinguga välja tulevad. Kuna sel masinal on peal KE-Jetronic mida ka lühemalt KE-Jet nimetatakse, siis selle kohta on nii R129 kui Rolz kirjutanud üsna palju. Natuke otsimist ja natuke mõtlemist ning kui tester ja mutrivõtmed just võõrad pole, siis peaks koduste vahenditega põhilised veaallikad suutma elimineerida. Nojah, bensiini surve mõõtmiseks vajalikku manomeetrit ilmselt enamikul meist pole...
Aga selliseid sümptomeid võivad põhjustada madal bensiinisurve (filter umbes, pump tuksis, kütusetorustik mõlkis või roostest umbes, mõni voolik pundunud), ajuprobleemid, kaitsme halb kontakt (jah, kaitsmekarbis on pritse tarvis kaitse), külmkäivituspihusti rikkisoleks, termorelee rikkisolek, õhulekked... Nimekiri on pikk ja sõltub suuresti sellest, mida ja kuidas seal enne remonditud on. Üsna tihti on petsjalitsid Mercedes-Benz pritset "reguleerinud" ja sellest ka mittetöötamine.
Gaasiseade võib kehva paigalduse korral tõesti igasuguseid "huvitavaid" asju põhjustada...
Kui aga tööriistad või autoelekter tunduvad keerulised, siis soovitan soojalt diagnosti minna. Ka selle kohta on teema olemas, kus mitmeid häid kohti on välja pakutud. Vihjeks niipalju, et sama K(E)-Jeti kasutasid nii Volvo kui Saab, ka varased Audid-BMW-d, seega ei pea just tingimata mersuremonditöökotta minema...