Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w 124 ei taha käima jääda külmast peast?
#10
Maisalup, ehk täpsustad, mida ta sealt ajust peaks testriga vaatama? Mis klemmidelt ja millist suurust? Pinget, voolutugevust? Või äkki hoopis ossiga signaali kuju ja iseloomu?
Sama hästi võiks soovitada igaks juhuks kütusefiltrit vahetada (kuigi see ongi enamasti vahetamata ja seega õige soovitus iseenesest).

Teemaalgatajale aga soovitan soojalt lugeda läbi need paarkümmend teemat, mis bensiinimootoriga Mercedes-Benz tööprobleemide kohta otsinguga välja tulevad. Kuna sel masinal on peal KE-Jetronic mida ka lühemalt KE-Jet nimetatakse, siis selle kohta on nii R129 kui Rolz kirjutanud üsna palju. Natuke otsimist ja natuke mõtlemist ning kui tester ja mutrivõtmed just võõrad pole, siis peaks koduste vahenditega põhilised veaallikad suutma elimineerida. Nojah, bensiini surve mõõtmiseks vajalikku manomeetrit ilmselt enamikul meist pole...

Aga selliseid sümptomeid võivad põhjustada madal bensiinisurve (filter umbes, pump tuksis, kütusetorustik mõlkis või roostest umbes, mõni voolik pundunud), ajuprobleemid, kaitsme halb kontakt (jah, kaitsmekarbis on pritse tarvis kaitse), külmkäivituspihusti rikkisoleks, termorelee rikkisolek, õhulekked... Nimekiri on pikk ja sõltub suuresti sellest, mida ja kuidas seal enne remonditud on. Üsna tihti on petsjalitsid Mercedes-Benz pritset "reguleerinud" ja sellest ka mittetöötamine.

Gaasiseade võib kehva paigalduse korral tõesti igasuguseid "huvitavaid" asju põhjustada...

Kui aga tööriistad või autoelekter tunduvad keerulised, siis soovitan soojalt diagnosti minna. Ka selle kohta on teema olemas, kus mitmeid häid kohti on välja pakutud. Vihjeks niipalju, et sama K(E)-Jeti kasutasid nii Volvo kui Saab, ka varased Audid-BMW-d, seega ei pea just tingimata mersuremonditöökotta minema...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: w 124 ei taha käima jääda külmast peast? - Autor: v6sa - 06-12-2009, 10:24 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211, taha puhub ainult kuuma Harri96 10 6,354 30-06-2023, 10:55 AM
Viimane postitus: jaanus74
  w212 E250CDI läks pauguga käima ja käiku sisse pannes kukuvad hambad suust urraa 7 1,196 01-02-2022, 12:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210 peale pikemat seismist ei taha käivituda w123fagon 2 799 13-09-2021, 09:02 AM
Viimane postitus: v6sa
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,412 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni 966mkr 5 3,201 17-07-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Priit
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,163 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,221 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,004 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,753 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,700 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne