17-11-2009, 02:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2009, 02:02 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Nii ta ongi ----> 100mV lahja , 900mv rikas. Lambda andur mõõdab heitgaasides olevat hapniku kogust. Kui on liiga vähe hapniku ,siis on RIKAS. Kui on palju hapniku ,siis on LAHJA. OXYGEN lambda andur ei tea kunagi kui rikas või kui vaene segu on. Teab ainult seda, et kui pinge tõuseb 100mV pealt 900mV peale siis oli LAMBDA VÄÄRTUS vahepeal ( 1 ) :-D Ehk ideaalne segu otomootorile. 1 : 14,7 ( 1 kg kütust : 14,7kg õhku) Lambda andur võrdleb heitgaasides olevat hapniku väliskeskonnas oleva hapnikuga ja see väliskeskonna hapnik jõuab andurisse MÖÖDA JUHET !!!! Sellepärast ei tohi MITTE KUNAGI anduri pistikusse kontaktipuhastus õli lasta või neid juhtmeid joota uut andurit pannes. Vastasel juhul ei saa andur enam hapnikut või saab kütust ja võtab omale uue null nivoo ja valetab tegelikust....või lakkab ültse töötamast.
Andur ise ei reguleeri küttesegu. Tema ainult näitab mis hetkel on. Aju ikka regullib seda küttekogust ja REGULEERIMISTÖÖD teeb see sinu NR 4 pildil olev: ElektroMagneetHüdraulilineDiferentsiaalrõhuregulaator
Andur ise ei reguleeri küttesegu. Tema ainult näitab mis hetkel on. Aju ikka regullib seda küttekogust ja REGULEERIMISTÖÖD teeb see sinu NR 4 pildil olev: ElektroMagneetHüdraulilineDiferentsiaalrõhuregulaator
![Icon_biggrin Icon_biggrin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_biggrin.gif)