16-11-2009, 12:26 AM
Tere õhtust,
kas keegi siit oskab öelda, millal aju saab aru, et lambda saadab infot küttesegu lahjemaks muutmiseks ja millal küttesegu rikkamaks muutmiseks? Lambda saadab töötemperatuuril signaali vahemikus 200-800 mV, kumb ots sellest vahemikust nüüd käseb ajul segu rikkamaks teha ja vastupidi?
Ja teine küsimus: pihustid sellel M103 ju silindrisse mineva kütuse mahtu ei muuda? St. nagu ma aru saan, siis reguleerib pritsepea kütuse kogust, kuna pihustite peale mingeid juhtmeid ( nagu BMW-l) ei jookse. Pihusti avaneb ainult teatava surve peale, mida tekitab pritsepea? Et tahmava mootori ( segu rikas, kuid küünlad mitte märjad, vaid tahmased; suits must) korral ei ole mõtet pihustite poole vaadata?
Ja lõpetuseks, diislite puhul esinev pihusti kusemine, kas on reaalne ka bensukal ning mis on siis selle põhilisemad tundemärgid? Foorumist bensuka pihustite kohta midagi sellekohast ei õnnestunud leida.
Head õhtut,
Imre
kas keegi siit oskab öelda, millal aju saab aru, et lambda saadab infot küttesegu lahjemaks muutmiseks ja millal küttesegu rikkamaks muutmiseks? Lambda saadab töötemperatuuril signaali vahemikus 200-800 mV, kumb ots sellest vahemikust nüüd käseb ajul segu rikkamaks teha ja vastupidi?
Ja teine küsimus: pihustid sellel M103 ju silindrisse mineva kütuse mahtu ei muuda? St. nagu ma aru saan, siis reguleerib pritsepea kütuse kogust, kuna pihustite peale mingeid juhtmeid ( nagu BMW-l) ei jookse. Pihusti avaneb ainult teatava surve peale, mida tekitab pritsepea? Et tahmava mootori ( segu rikas, kuid küünlad mitte märjad, vaid tahmased; suits must) korral ei ole mõtet pihustite poole vaadata?
Ja lõpetuseks, diislite puhul esinev pihusti kusemine, kas on reaalne ka bensukal ning mis on siis selle põhilisemad tundemärgid? Foorumist bensuka pihustite kohta midagi sellekohast ei õnnestunud leida.
Head õhtut,
Imre