29-05-2006, 09:41 AM
Lõpuks saan siis nüüd ka mootoriga rahule jääda. Alguses võib tunduda küll imelihtsa mootoriga, kuid siiski vigade leidmine ja parandamine pole eriti kerge.
Probleeme tekitas just pöörete kõikumine ja suur kütusekulu. Peale mõningast mässamist sain asjad enamvähem normi. Nüüdseks siis pöörded nii, nagu peavad - sooja mootoriga P asendis 750 ja D asendis 550 p/min. tagasi sain ka mulle kohutavalt meeldiva V8 mootori hääle ja ka kütusekulu hakkab tasapisi looma.
Sai siis maanteel sõidetud ja 35 l kütusega sain liikuda 320 km - kusjuures kiirus oli vastavalt liikluseeskirjadele +-10km/h. Lisdaks ka paar kikdowni.
Tulemusega maanteel võib juba rahule jääda, ehkki vaja veel Jaanise juures ära käia, et asi veel võimalikult täpselt tööle panna - nimelt pole veel CO paigas ja ka süütenurk on umbes hääle järgi paika pandud.
Aga enne ei taha selle asjaga tegeleda, kui pole summutaja korras, sest pläriseva helialandajaga on raske diagnosti teha.
Probleeme tekitas just pöörete kõikumine ja suur kütusekulu. Peale mõningast mässamist sain asjad enamvähem normi. Nüüdseks siis pöörded nii, nagu peavad - sooja mootoriga P asendis 750 ja D asendis 550 p/min. tagasi sain ka mulle kohutavalt meeldiva V8 mootori hääle ja ka kütusekulu hakkab tasapisi looma.
Sai siis maanteel sõidetud ja 35 l kütusega sain liikuda 320 km - kusjuures kiirus oli vastavalt liikluseeskirjadele +-10km/h. Lisdaks ka paar kikdowni.
Tulemusega maanteel võib juba rahule jääda, ehkki vaja veel Jaanise juures ära käia, et asi veel võimalikult täpselt tööle panna - nimelt pole veel CO paigas ja ka süütenurk on umbes hääle järgi paika pandud.
Aga enne ei taha selle asjaga tegeleda, kui pole summutaja korras, sest pläriseva helialandajaga on raske diagnosti teha.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868