26-10-2009, 09:44 AM
Jaoturikaas ja rootor?
Kuidas muutub mootori töö, kui külmkäivituspihustilt pistik maha võtta?
Esimene pilt:
1 - lisaõhu klapp ("tühikäigumootor"). Kui see on korras., siis peab sisselülitatud süüte korral käima kuuldav (ja näpuga klappi katsudes ka tuntav) klõps. Kui klõpsu ei käi, on midagi nihu.
2 - pritsepea elektriline korrektor. Ei kuulu igaks juhuks lahtivõtmisele.
3 - kütusesurve regulaator (juhtrõhu regulaator). Sinna peab tulema teise otsa drosselklapi alune vaakum.
Teine pilt:
veel pritsepea elektrit. Ei kuulu igaks juhuks lahtivõtmisele.
Kolmas pilt:
Vot selle toru kohta ei oskagi midagi tarka kosta. Mälu järgi pakun, et Joonas ühendas selle meie kiirliftil juhtrõhuregulaatorisse...
Ega seda pritset ometi keegi "tark" kruvist "reguleerida" pole üritanud?
Kuidas muutub mootori töö, kui külmkäivituspihustilt pistik maha võtta?
Esimene pilt:
1 - lisaõhu klapp ("tühikäigumootor"). Kui see on korras., siis peab sisselülitatud süüte korral käima kuuldav (ja näpuga klappi katsudes ka tuntav) klõps. Kui klõpsu ei käi, on midagi nihu.
2 - pritsepea elektriline korrektor. Ei kuulu igaks juhuks lahtivõtmisele.
3 - kütusesurve regulaator (juhtrõhu regulaator). Sinna peab tulema teise otsa drosselklapi alune vaakum.
Teine pilt:
veel pritsepea elektrit. Ei kuulu igaks juhuks lahtivõtmisele.
Kolmas pilt:
Vot selle toru kohta ei oskagi midagi tarka kosta. Mälu järgi pakun, et Joonas ühendas selle meie kiirliftil juhtrõhuregulaatorisse...
Ega seda pritset ometi keegi "tark" kruvist "reguleerida" pole üritanud?