Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S124 300 TE - v6sa
#1
Teen oma "keskeakriisiravimi" kohta kah teema. Siin on hea lahata bensuka muresid.

Ametlik info:
Esmaregistreerimine 01.01.1990.
VIN: WDB1240901F141872

Sõbraliku naaberriigi dekooder teatab, et sellist numbrit ei leitud... Äkki keegi leiab?

Auto saamise lugu on mulle nii tavaline - sattus lähedale auto, mis õiget värvi ja mõne senipuuduoleva tükiga. Ehk korralik riidest sisu ja elektriaknad (toimivad!) kolivad üsna varsti meite säästukale. Tundub, et seda teeb ka tagaluuk - vähem roostet ja toimiv elektrisüsteem.

Aga eks näis.Eusa_whistle

Tegelikult oli ikka teine põhjus kah. Kes minuga koos on sattunud mõnele klubiüritusele, kus on võimalik autoga kiiresti sõita, siis see on ilmselt märganud mu tiirlemist võimsamate autode ümber. Kuigi olen hingelt diselist, ei klassifitseeru meite säästukas mitte kuidagimoodi kähkusõiduautoksIcon_redface Aga vahel tahaks mürada... Ja raha ka nii palju pole, et diisliga kiiresti sõitaIcon_redface

Kuna minu võimalused kiiresti sõitmiseks tehtud autode soetamiseni ei ulatu ja selline kolmene kippus metallihundi lõugade vahele, siis oli otsus kiire - see kõlbab küll.

Eks mõnda kolmest on varem ka proovitud ja tõdetud need täitsa pädevateks.

Igatahes olen ma nüüd veel ühe valge universaalkerega nelja omanik. Kui läheb hästi, siis saab seda autot näha suvistel sõiduüritustel. Kui hästi ei lähe, siis jõuab see auto lõpuks sinna, kuhu ta juba minemas oli - PAldiski Lõunasadamasse...

Pilte praegu ei ole ega tule - täitsa tavaline valge universaal, neid on liikumas lademeis.
Vasta
#2
Paneme siia kohe kaks küsimust ka:
1) kas kolmesel bensukal saab kusagilt starterile (ehk tõmbereleele) voolu anda ka ilma auto alla ronimata? Mõni releepõhja klemm? Starteri ahela skeem oleks väga abiks. Paar foorumiliiget on kusagilt neid välja võlunud, ehk võtab keegi ka praegu vaevaks?
Hetkel starter millegipärast ei lülitu. Tahaksin kontrollida, kumb on vigane, kuna starteri suhtes on kahtlusi. Aga selleks oleks vaja anda starteri tõmbereleele otse voolu, et olla kindel starteri mahakiskumise möödapääsmatuses... Kuid minu käsi ei mahu sisselaskekollektori alla kohe mitte kuidagi.Crybaby Alt ilmselt ulataks (pimesi), aga sinna ma veel ei kipu - kole madal onIcon_redface

2) On kellelgi sihukese alarmi, nagu Remostar RS270 ühendusskeemi/paigaldusjuhendit/manuali? Sellel autol on sihuke karp armatuuri all ja mul on kange kahtlus, et see mulle ka hambaid näitab. Enne tangidega kallaleminekut tahaks kohvitassi kõrval natuke eeltööd teha...Eusa_whistle
Vasta
#3
1) Piduri võimendi läheldal on pistik,---starteri tõmberelee oma Smile

2) Kas RS260 pole sarnane? http://www.hot.ee/pppp/remostar260.jpg
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Tänud, nii oligi. Olengi nuputanud, milleks see pistik seal on...

Teistele teadmiseks, et starteri rakendamiseks tuleb voolu anda pesa keskmisele kontaktile.

Mis klemmid need teised 2 on? Igatahes minu omal ei jäänud kütusepump seisma, kui pistik lahti oli...

Signaga veel tegeleme. Juhtmete värvid küll klappisidNod

Paistab, et vist tasub hakata mõtlema sõidukõlblikuks tegemise peale - mootoris on surved ühtlaselt 12+ barIcon_cool

Kui signale lõpuks naha vahele pugeda õnnestub, siis saab ka mootorist hääle kätte. Eks näis, mis loom see 136 kW reaskuuene siis on...
Vasta
#5
Teised kaks klemmi on õlisurve ja mootori õlitase.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Proovi paari päeva möödudes uuesti vin päring teha.
Vasta
#7
v6sa Kirjutas:Mis klemmid need teised 2 on? Igatahes minu omal ei jäänud kütusepump seisma, kui pistik lahti oli...

Mersul on 2 kütusepumba releed.
Esimene lülitab pumba järgi kui süüde on sisse keeratud, teine katkestab kohe ahela.

Teine lõpetab ahela katkestamise hetkest, kui mootor hakkab pöörlema. Ehk seal diagnostika pistiku juures on lisakoht kahele juhtmele (tegelit vist 3 kokku, aga 2 klemmi all). Üks juhe tuleb kommukast (annab pöördesignaali), teine juhe läheb kütusepumba releesse ja kolmas tahhokasse.

Vot nii on lood, ma ei saand ka aluguses sotti, et mismoodi saab pump käima minna, kui pistiku lahti võtad.
Vasta
#8
võsa kui sul on orig makk seal ma saan selle sn koodi järgi vaadata mis on täpne vin kood
Vasta
#9
It's aliveBadgrin

Eile õhtul olin selle asjandusega kaks tundi vahekorras ja selle tulemusena sai vahetet starter. Õigust rääkisid, Laur - OM60x starter istub M103 peale ilusti. Vähe suurem on, aga selle eest peab paremini piinamisele vastu.

Tegelikult pean tunnistama oma lollust: autol oli kaks käivitustõkist, Laur oli see, kes mu tähelepanu teisele juhtis. Ehk lisaks signale oli starteri ahelas veel üks katkestus - starteri juhtmes oli relee, mille ühendas....raadio sisselülimine. Lihtne ja geniaalne... Aga mina selleni ei jõudnudki, enne viskasin selle releega vesilindu.
Edick, tänan pakkumast, aga tundub, et sel on kood juba eemaldet - igatahes kaks kuud akuta olekut ei põhjustanud makile koodiküsimist...

Kuna summutist on alles vaid esimene pütt, siis on hääled....mmmmm...rida6Eusa_whistle.

Igatahes pöördesse karjatas küll mõnusasti (kui ükskord olematust tühikäigust üle puterdas).

Käigukast toimetab viisakalt, pidurid on olemas ja isegi laadimine eksisteeribIcon_eek

Paistab, et Sauga üritusele vist ikka saame sellega.

Nüüd tuleb see tavaline: hakkame jahtima puuduvat tühikäiku ja liiga rikka segu põhjust. Näis, kas lõpuks on Soomeskäigust kasu või mitte...

Paneme siia siis mõned abipalved kah kirja. Kui kellegi vedeleb järgmisi asju, siis ma olen neid teatud raha eest nõus omandama. Ma ei hakka (esialgu) sellele asjale olulisi investeeringuid tegema.
  1. õlisurve andur M103 mootorile;
  2. õhufiltri kummipuksid sisselaskekollektorile;
  3. summuti keskmine ja tagumine pütt;
  4. 215/65R15 rehvipaari. Võib olla üsna sile, kuid peab olema ümmargune ja õhku pidav - niikuinii kulub Saugal Silestoneks. Eriti muhe oleks saada mõni kobedama pidamisega asfaldirehvipaar.Unibrow
Pakkuge kas siia, PT või telefonile 5216899. Asjad võiks olla kas Tallinna lähiümbruses või kuni Raplani-Märjamaani. Eriti kaugele ma sõita ei viitsi.
Vasta
#10
Igaks petteks küsin üle:
kas automaadi asemel anaalkasti paigaldamisel tuleb vahetada ka hooratas või piisab siduri-käigukasti hankimisest?

Sel risul on puudu korralik radikas ja ma ei vinna mitte uut osta. Tavalise radika leiame, kuid kastijahutusega on tuuga - seda pole ei praegu ega minu varuksolevatel viisakatel radikatel. Kastijahutusega, kuid lekkivaid juba leiame...Icon_lol

Rajaautol, millega ilmselt LE reeglite järgimist eriti ette ei tule, võiks ju käigukastiõli olla kangiga segatav...Icon_rolleyes
Vasta
#11
parem rikud auto ära kui paned terve radika? Icon_eekIcon_lol pane parem käimarile eraldi radikas siis...
Vasta
#12
marek Kirjutas:parem rikud auto ära kui paned terve radika? Icon_eekIcon_lol pane parem käimarile eraldi radikas siis...

Marek on asjast valesti aru saanud - see auto on rikutud juba enne mind. Laur sai tükk aega itsitada, kui esimest korda seda "remonti" nägi,, mida seal tehtud on.
Mina lihtsalt kavatsen sellega veidi lõbutseda enne lõplikule teekonnale saatmist.

Pealegi on mul kaval omada varuks ühte toimivat automaatkasti - meite säästukal ju kah autumaat.
Vasta
#13
v6sa Kirjutas:Mina lihtsalt kavatsen sellega veidi lõbutseda enne lõplikule teekonnale saatmist.

ahhet "põllurallikas", siis küll. Badgrin
Vasta
#14
Kusagil kutsika mootori vahetuse teemast on meeldejäänud, et süütemängul ja hoorattal on mingi seos.
Nii, et pead kusagil 3,0 bensiini manuaali hooratta leidma.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
Sada protsenti on teist hoorattast vaja, sest ega automadi hoorattal ju ei ole siduri hõõrde pinda ega ka siduri korvi kohta.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#16
Nujah, eks siis vaatame... Ei tahaks hakata kogu käiguosa ümber ehitama.

Teisest küljest tuleb kindlasti ära vahetada too arusaamatu ollus, mis käigukastis pesitseb. Praegune meenutab pigem friikartulipannil olevat hapuksläinud õlisarnast ollust - kange kärsakas on ligi. Sams, kast vahetab viisakalt (veel...)

Küsimus targematele: kas M103 mootoriõli filtri vahetamisel on vaja mingeid erilisi ettevaatusabinõusid rakendada või jääb filtris olev õli sinna sisse? Või on starteri ja esitala õlitamine möödapääsmatu?
Vasta
#17
Minu auto mootoriõli vahetustel on õli alati filtrisse jäänud ja probleeme pole tekkinud, et sealt kuhugi laiali valguks see õli.

Kas pilte on ka muidu oodata siia teemasse?

edit: kui ei tule, siis ei tule (nagu esimeses postis kirjas). Kuid natuke värvikamaks teeksid pildid selle teema ju ikkagi.
Vasta
#18
Neid roostes neljasid on lademes niigi. Kui asjast asja saab (ehk ikka saab asja), siis võivad asjast huvitatud asja ise pildistama tulla Saugale.

Aga kui asjast asja ei saa, siis ei tule asjast ka pilte - Kuusakoski pilti ei nõua...
Vasta
#19
Eileõhtuse seisuga asi täitsa toimetab.

Krrrt, ma ei kannata bensumootorite kapriise. Esimest korda elus komistasin sellele, et tuksis jagajakaas rikub sooja mootori töö. Enamasti on prbleemid esinenud külma (ja niiske) mootori käivitamisel.


Sümptomid: külmalt käivitub ilusti, käib viisakalt, kuid gaasi andes puterdab. Mida soojemaks mootor saab, seda kehvemaks läheb töötamine. Kuni sureb välja, kui mootori temperatuur on saavutanud kella järgi 60. Rohkem käima ei lähe, paugub ja lööb tagasi.

Põhjus: ussitanud jagajakaas ja puuduv keskelektrood.Icon_redface

Krt, ma oleks seda ise ka pidanud kahtlustama, aga Laur küsis õigeid küsimusi auto kõrval seistes ja niimoodi ma selleni jõudsingi. Natuke liivapaberit ja riiulist leitud kaanelt keskelektrood ning asi käis jälle. Ja käis kohe looma moodi edasiIcon_coolBadgrinBadgrin

ASD toimib, ABS toimib, käigukast toimib (veel)...Icon_cool

Mõned küsimused nüüd kah.
Kas M103 tuleb jagajakaane vahetamiseks visko koos ventilaatoriga maha võtta?Eusa_eh Minul igatahes tuli kõvasti ventilaatorit väänata, et kaas uuesti ilma keskelektroodi lõhkumata peale saada. Ja kaane kaitsekatet ma peale ei saanudki...

Kas bensumootoriga autol ongi automaatkasti jahutuse torude stutsid radika paremal (passasiiripoolsel) küljel ja mitte all, nagu diislil?

Kuna nüüd on selge, et see asi Saugale tuleb, siis esitan siinkohal abipalve: kas kellelgi on riiulis tarvitamiskõlblikku M103 jaoturi kaant? Kas see keegi oleks nõus selle minu tarvis kaasa võtma? Kooner, nagu ma olen, ei taha ma uut kaant osta. Aga ma pole kindel, kauaks seda "remonditud" kaant tegelikult on... Äkki keegi hea südamega tegelane viitsib kaasas võtta...Rolleyes

Seoses õnnestunud nädalavahetusega on mul endiselt puudu üks paar rajalesobivaid rehve mõõdus 215/65R15. On kellegi pakkuda Tallinna kandis? Võiksid olla sedavõrd ümmargused, et nii 100 km/h kannataks sõita... Päris talvekaid kah ei tahaks...Retard
Vasta
#20
v6sa Kirjutas:.................

Kas bensumootoriga autol ongi automaatkasti jahutuse torude stutsid radika paremal (passasiiripoolsel) küljel ja mitte all, nagu diislil?
...........

emmmm,... on küll paremal küljel, ja diislil ka sama moodi paremal küljel mõlemad torud??!!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,108 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,332 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,391 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,604 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,330 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 157,211 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 78,043 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 11,994 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB S124 300TE Muhulane 3 6,232 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,129 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne