Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 E500 Brabus B11 pakett -XR-
#1
netis kolades leidsin sellise lingi:

http://riistvara.ee/xr/car/brabus
[Pilt: dsc_0118.jpg]
[Pilt: dsc_0131.jpg]


Auto omanik lisas:
Brabusest auto VIN koodi järgi võetud mitte Silberist.

Juppide nimekiri selline:
211-250-00 front pumper 1298+210+360=1868€
211-430-10 rear pumper 1098+210+360=1668€
211-106-01 sports air suspension 1290+160=1450€
211-115-00 sway bar kit 650+650=1300€
211-697-00 performance kit B11 7900+890=8790€
000-699-00 external V-max unit (kiirusepiiraja eemaldamine) 1490+70=1560€
211-830-00 speedometer 320km/h 1198+50=1248€
211-670-80 sport exhaust for 8-cylinder 1980+260=2240€
211-857-00 mastik-leather trim 3600€
211-871-00 floor mats W211 velours 280€
211-000-14 brabus logo for tailgate 70+15=85€
211-000-20 brabus logo for bonnet 50+15=65€
203-819-00 doorlock pins 80€
612-858-30 18" monoblock VI 2320€ 4tk + rehvid 1376€ 4tk
000-816-10 peddals 160€

Eks ole jah ülejäänud stock Biggergrin
Vasta
#2
jah täna haapsalus nägin seda
normaalne masin kuid väga must
Vasta
#3
Minu autoga tegemist.
Mootor on Brabuse poolt ümber ehitatud 5L, millel 497Nm.
Mootoril vahetatud nukkvõllid, kepsud, kolvid, klapid/vedrud, kollektor ja väljalase.
Eemaldatud kiirusepiiraja.
Lisaks veel vedrustuse detailid. Õhkvedrustus ringi ehitatud ja stabikad vähe ringi tehtud.
Visuaalsest tuuningust:
Esi-tagaspoilerid, lisatuled, must võre, 18" Brabuse veljed (Dunlop SS Race rehvid),
Brabuse jalamatid, 320km/h spidomeeter, ukselukunupud, nahk eritellimusel.
Teises arvutis on juppide täpsem nimekiri ka. Eks mõni päev võin postitada.

Ostsin ta juba valmis tuunituna, ise lisasin vähe asju.
Kokku on Brabuse juppe ~500 000EEK-i eest.
Vasta
#4
Olen täiesti kindel mootorituuningus:
http://www.brabus.com/deliver.php?id=71&W211%20B11.pdf

Antud pdf-is on kirjas 487Nm, mul on uute kolvidega rõhku tõstetud ning tuli 497Nm.

Sain eile ainult 2 sõitu tehtud. Esimese proovisin veojõukontrolliga ja unustasin
käigukasti W seadesse. Aeg tuli 14,6s.
Teise sõidu panin käigukasti S-i peale ning veojõukontrolli maha,
siis käisid tagarattad mingi 50m tühja ja aeg tuli üle 15s (n)

PS! Brabus ei chipi vabalthingavaid mootoreid Wink E500 mootorile polegi mingit Brabuse chippi.
Vasta
#5
Ei saa postitust muuta.
Võtke www.brabus.com ning valige sealt W211 kere, ning vaadake,
milliseid pakette antud kerega auto mootorile tellida saab.
Vasta
#6
Ei saa jätta küsimata, kuidas politsei on suhtunud, kui on kinni pidanud! Hoiatused? :evil:
Vasta
#7
väikemees Kirjutas:Ei saa jätta küsimata, kuidas politsei on suhtunud, kui on kinni pidanud! Hoiatused? :evil:

Mis mõttes?
Tuuning on täiesti legaalne ning passis on isegi märge:
Ümberehitus, suurendatud võimsus.
Passis ongi kirjas 247kW.
Vasta
#8
kes saksa keelt ei mõista siis siin inglise keeles:
http://www.brabus.com/en/deliver.php?id=...B11-EN.pdf

kui see kõik tõesti nii on, siis väga kõva ju! Smile
Vasta
#9
marek Kirjutas:kes saksa keelt ei mõista siis siin inglise keeles:
http://www.brabus.com/en/deliver.php?id=...B11-EN.pdf

kui see kõik tõesti nii on, siis väga kõva ju! Smile

pdf-is on kiirendus 6.3seki sajani.
Tavaliselt endast lugupidavad tootjad panevadki kiirenduse hea varuga.
Ise olen mõõtnud PerformanceBox-iga kiirenduseks 5,8seki.

Igapäeva autoks on tal minu jaoks igatahes tõmmet ning kiirust vägagi piisavalt.

Kõige lõbusam oli Saksas bahni peal Maseratist mööda lendamine.
tulin tagant 270km/h. Ees oli Maserati 3200GT, vilgutasin talle tuledega juba päris kaugelt. Maseratimees ei saanud alguses midagi aru,
ei tahtnud kõrval ritta võtta, pidin hoo maha võtma ning vilgutasin uuesti. Lõpuks võttis kõrvalritta ning vajutasin gaasi. Pärast seda üritas ta mul veel sabas püsida, aga vajus ära.

Ilma piirajata Mersusid on teedel tegelikult suht vähe,
kõik on harjunud, et Mercedes-Benz üle 250km/h ei lähe.
Antud hetkel oli väljas pime ning ega vahet ei tee,
kas on Mercedes-Benz või Brabus või mis iganes.
Vasta
#10
-XR- Kirjutas:pdf-is on kiirendus 6.3seki sajani.
Tavaliselt endast lugupidavad tootjad panevadki kiirenduse hea varuga.
Ise olen mõõtnud PerformanceBox-iga kiirenduseks 5,8seki.
no meil siin paar c32amg'd, need isegi natuke kiiremad ja ilma piirajata. täitsa huvitav oleks teid kuskil rajal näha.

-XR- Kirjutas:Kõige lõbusam oli Saksas bahni peal Maseratist mööda lendamine.
tulin tagant 270km/h. Ees oli Maserati 3200GT, vilgutasin talle tuledega juba päris kaugelt. Maseratimees ei saanud alguses midagi aru,
ei tahtnud kõrval ritta võtta, pidin hoo maha võtma ning vilgutasin uuesti. Lõpuks võttis kõrvalritta ning vajutasin gaasi. Pärast seda üritas ta mul veel sabas püsida, aga vajus ära.
palju välja läks siis spido järgi? köhis ikka kella põhja?
Vasta
#11
marek Kirjutas:
-XR- Kirjutas:pdf-is on kiirendus 6.3seki sajani.
Tavaliselt endast lugupidavad tootjad panevadki kiirenduse hea varuga.
Ise olen mõõtnud PerformanceBox-iga kiirenduseks 5,8seki.
no meil siin paar c32amg'd, need isegi natuke kiiremad ja ilma piirajata. täitsa huvitav oleks teid kuskil rajal näha.

-XR- Kirjutas:Kõige lõbusam oli Saksas bahni peal Maseratist mööda lendamine.
tulin tagant 270km/h. Ees oli Maserati 3200GT, vilgutasin talle tuledega juba päris kaugelt. Maseratimees ei saanud alguses midagi aru,
ei tahtnud kõrval ritta võtta, pidin hoo maha võtma ning vilgutasin uuesti. Lõpuks võttis kõrvalritta ning vajutasin gaasi. Pärast seda üritas ta mul veel sabas püsida, aga vajus ära.
palju välja läks siis spido järgi? köhis ikka kella põhja?

Kella järgi 290. PerformanceBox-i järgi üle 280km/h.
Spido hakkab suurematel kiirustel rohkem valetama.

Ringraja jaoks ei ole see auto kohe kindlasti mitte mõeldud,
aga arvan, et C32 eest sõidaks ära, sest mul on vedrustus jäigem
ja ringradasid olen ikka nühkinud.
Ühe korra olen temaga Sauga väikest ringi sõitnud.
Ajad olid mingi 41s kanti, mis on vägagi hea pereauto kohta.
Rehv on päris korralik, vast sellepärast.
Z6-mees igatahes järgi ei saanud.
Esimese asjana tuleks rinkal sõitmiseks ära vahetada pidurid.

Pildid:
http://riistvara.ee/xr/car/brabus/rada

Piltide tegemise ajal pole veel musta võre küljes ning Brabuse velgesid all. Numbri vahetasin ka sügisel teatud põhjustel ära.
Muidu kinnitan, et on sama auto ja mina ise roolis Wink

Muidu ringraja jaoks on mul teine auto, millega sel aastal ka
paljudel Opentrack üritustel kavatsen osaleda.
MR2 on vast mõne teise foorumi teema, tema peal ei hakkaks praegu
pikemalt peatuma. Muidu ta on ka päris paljuski ümberehitatud
ning ehitan koguaeg aina edasi.
Vasta
#12
-XR- Kirjutas:
väikemees Kirjutas:Ei saa jätta küsimata, kuidas politsei on suhtunud, kui on kinni pidanud! Hoiatused? :evil:

Mis mõttes?
Tuuning on täiesti legaalne ning passis on isegi märge:
Ümberehitus, suurendatud võimsus.
Passis ongi kirjas 247kW.

Ma just selle kw pärast küsingi ja selle tulemusel tekivate kiirustega :biggrin:
Mõned on sellised mõistvamad ja saavad aru,et vahel(tihti) tahab ikka vähe rohkem tulla kiirust kui lubatud Confusedmile:
Vasta
#13
Puht visuaalselt on auto sigailus, eriti sisu täielik tipp.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#14
Karl Kirjutas:Puht visuaalselt on auto sigailus, eriti sisu täielik tipp.

Super, must auto ja helebeež nahksisu on minumeelest parim kooslus.:hump:
Vasta
#15
Jah, Eestis võiks olla ikka üks kiirtee küll! Kasutan siin vähe sõbra w124, mis 4.2 mootoriga...
Vasta
#16
Ilus auto, Brabuse embleem ei tee ka eriti paha Smile
Kas on plaan seda veel edasi aretada või jääd püsima?
Kogemus endal e500-ga ja minu CLK kõrval ta ei tundunud kiirem (numbrite järgi muidugi on), aga eks Brabus annab korralikuma jalahoobi peesse.
Palju õnne kiire ja mugava auto puhul.
Ryde or Die
Vasta
#17
Tere XR,
kui palju sa eelmine hooaeg OT üritustel B11´ga kaasa sail lüüa?
Ajad olid päris muljetavaldavad minu mäletamistmööda.
Võrreldes MR2`ga oli kiirem?

Igaljuhul edu sulle ja külasta tihemini MB klubi foorumit!
Vasta
#18
churka Kirjutas:Ilus auto, Brabuse embleem ei tee ka eriti paha Smile
Kas on plaan seda veel edasi aretada või jääd püsima?
Kogemus endal e500-ga ja minu CLK kõrval ta ei tundunud kiirem (numbrite järgi muidugi on), aga eks Brabus annab korralikuma jalahoobi peesse.
Palju õnne kiire ja mugava auto puhul.

Hetkel on ainukesed plaanid roolinaha ja käigukanginaha vahetus
koos käigukanginupuga, mis saab siis ka Brabuse oma olema.

Hiljem ka astmelauad Brabuse omad.

Mootoriga pole plaanis midagi teha, sest praegu on see mootor juba nii tugev ja stabiilne, et sellega jõuaks miljonini vabalt.
Mingit ülelaadimist ma ei poolda selliste autode puhul.

Korra mõtlesin MKB chipi ja ilma katideta kollektorite peale,
aga see oleks jällegi Brabuse tuuningu rikkumine ja ülevaatusel
ei mõjuks sellised kollektorid ka väga hästi
Aasta aega tagasi korra mõtlesin ka Kleemanni superchargeri peale,
aga igapäevasõiduki jaoks on tal juba igati piisavalt jõudu ja jaksu.

Kuna satun tihti sellega ka bahni peale, siis bahni peal on ta ikka väga öko. Kui keskmine kiirus tuleb 200 ja üle, siis kütusekulu jääb 12l/100km kanti. Eestis maanteel on ta ka päris öko.
Kuigi jah, selle auto puhul mul Eestis küll öko oluline pole.
Bahni peal on tore, kui mitu tundi kiiremini ja ökomalt punktist A punkti B jõuad.

Indrek, selle autoga ma enam ringrajale ei lähe.
Aga OT üritustele oled loomulikult teretulnud. Või sa oledki see, kes selle W201 Mersuga seal käib?
Ringraja jaoks on mul MR2 ja rendi võidusõiduautod.
Selle nädala lõpus on Porsche üritus, selle raames satun 911 Turboga ringrajale.
Vasta
#19
heh, mina ei ole veel OT`le jõudnud oma w201`ga.
Python ilmselt figureerinud oma mõlema w201`ga rajal.
Vasta
#20
Andres Kirjutas:Ma pigem mõtlesin, et stock E500 on juba ka tükk maad kiirem.
14,6 on aeg, mille sõidab ka tavalise E500-ga ESP sees ja kast W peal keskmine perenaine Smile

Tavalise E500ga saab ilusti sõita 280ga, kui Vmax maas on. Ja ka see teeb väga marudat häält. Mis sellest  veel rääkida, kui tagamised pütid ära vahetada.

Tee aga kapoti alt ja brabuse seerianumbrist pildidd ning keegi ei kahtle enam Smile

Ju ma siis olen aeglasem kui keskmine perenaine Sad
Kapoti alt pildid sinu jaoks spetsiaalselt:
http://riistvara.ee/xr/car/brabus/mootor/DSC_0156.JPG
http://riistvara.ee/xr/car/brabus/mootor/DSC_0165.JPG


Ei teinud neid isegi väiksemaks mitte.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,577 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  "Mürts ja Eddie" ehk E500 Limited ja E36 AMG Sm.Tihhonov 82 89,513 11-01-2022, 07:11 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,077 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  MB E280T CDI, 2005 W211 rivo rivo211 9 6,214 29-01-2019, 08:23 PM
Viimane postitus: Black66
  W211 E320Cdi 12/2002 - Kubilius kubilius 37 39,649 17-08-2018, 12:10 AM
Viimane postitus: kubilius
  Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik arturmalcik 17 17,795 20-06-2018, 09:35 AM
Viimane postitus: herki
  MB E400, w211, 2003 - Taage taage 31 35,391 20-06-2018, 12:22 AM
Viimane postitus: taage
  MB W211, 280CDI E, 2006 - Karl92 Karl92 0 2,569 12-05-2018, 07:44 PM
Viimane postitus: Karl92
  W211, E320, 2003 - Marksus Marksus 36 38,897 27-03-2018, 03:06 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  MB w211 e70cdi 2002a - Gert endriks 6 6,173 02-10-2017, 11:33 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne