Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
#41
Värv jäi jah samaks - 147 arctic white.
Turbo
Vasta
#42
Pole veel päris valmis aga üks klõps... mulle meeldib :tongue:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Turbo
Vasta
#43
Nagu öö ja päev võrreldes varasemaga.

Väga kena! Miskipärast selline puhas ja värske valge sümpatiseerib.
Vasta
#44
Valge on kena kui ta puhas ja läikiv on. Kena velga ka alla ja voilaa!:cool_rsvd:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#45
Stangedel võiks see must osa ka valge olla.
Muidu väga ilus.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#46
Toomaz Kirjutas:Stangedel võiks see must osa ka valge olla.
Muidu väga ilus.

Need jäid taotluslikult mustaks, et vähe kontrasti lisada. Muidu oleks tulnud kuidagi üksluine vms IMO.
Turbo
Vasta
#47
Vaja veel 1 korra poleerida. :cool_rsvd:

[Pilt: pilt.JPG]

Ma ootan juba ilusaid ilmasi, kohe väga. :biggrin:
Turbo
Vasta
#48
Väga kenaConfusedhocked:
Algul see valge kube mulle ei meeldinud, aga nüüd on ikka vägo pro
Keep up the good work!!!:bisou:


Mis jutt nendel kolmel veljel rääkida on?:biggrin:
Vasta
#49
Tubli tubli, hingega asja kallal ikka. Nagu ma mõistan siis Sulle meeldivad ka kollased suunad onja Wink Teatud kerevärvidega annavad päris hea kombinatsiooni, kohati isegi kenama kui valged või toonitud. Mina kavatsen igal juhul SECile tutikad kollased suunad osta nii ette kui taha. Noh, sesmõttes et tutikad on pigem nagu värske apelsini värvi, mis annavad musta ja valge värvi keskel väga kena effekti minu arvates.
setud sõitsid seciga
Vasta
#50
Seda ma olen koguaeg rääkinud, et kollased suunad on õiged ja ainuksesed :biggrin:
Muidu veljed on tegelikult "keskin" mitte "mae" aga no mis seal vahet, peaasi, et veerevad vingelt. :hump:
Kuigi üks etapp on auto juures läbitud siis teha on veel palju.

Siim: Velgede kohta pead garaazi omaniku käest küsima :biggergrin:

Allan: Pole saladus, 8k läksid.
Turbo
Vasta
#51
Keskin KT 5 on velje nimi. Mis suurusega sul need veljed on?
Tutikas 17" veljering maksab ca 13k,   18" ring juba ca 17k
Auto näeb väga hea välja!!!
Edit: Ma võtsin suvaliselt ettejuhtuvad hinnad umbkaudselt. Ka ma ise saaksin need mõnevõrra odavamalt.
Vasta
#52
hents99 Kirjutas:Keskin KT 5 on velje nimi. Mis suurusega sul need veljed on?
Tutikas 17" veljering maksab ca 13k,   18" ring juba ca 17k
Auto näeb väga hea välja!!!

7,5x17 KT-N5 BLOCK LIGHT 194.-euri

8,5x18 KT-N5 BLOCK LIGHT  246.-euri SaksasConfusedmile:
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#53
Veljed on 18" ja laiust ei oska lambist öelda, vast need 8.5" on, koopasse mahuvad suht napilt.
Turbo
Vasta
#54
Täna käisin siis järgi ja olen rahul, kuigi närvikulu ja seiklust oli rohkem kui rubla eest. Homme üritan pildid ja vähe juttu kah juurde panna.

Edit: Lubatud pildid - LINK
Eile oli siis see pidulik päev kui auto sai talveunest äratatud ja esimest korda ka MB'ga paelaotsas oldud. Nali algas siis sellest, et küte sai otsa (olime teel lähima tanklani) ja siis sai teise autoga juurde toodud. Kõik oli hea kuni järgmise kävituseni või noh mittekäivitumiseni. Tee, mis tahad aga ei lähe, sai lükatud, tõmmatud ja sada nalja tehtud aga ei lähe. Lõpuks siis olime paelaotsas tagasiteel talvekodusse kui :eureka:... salalukk - ikka äge vend olen küll UZI

Muidu üldiselt rahul, norida saab aga rahul... uusi tagastulesi, vasakut suunda ja tagatuledevahelist paneeli veel vaja... muidugi kõigepealt tahaks sõita sest ega enne aru ei saa kui hea auto MB on kui vahepeal pole midagi muud proovinud.
Turbo
Vasta
#55
Täna sain üv ja kindlustuse + katkise pooltelje.
Olen osav. :bash:
Turbo
Vasta
#56
Väike fotosüüdistus tänasest päevast. Sai siis esimest korda tabasalus käidud, need ringid kui mõõtsime jäi parimaks 51,9... oluliselt paremat ei olekski saanud tahta selles dragster seades, 15" kuumenesid peale 3-4 ringi üle ja erilist pidamist ei olnud ees (18" kippus ees koopasse käima).
Soovitage nüüd mulle mingeid amorte, vaja vähe jäigemaks saada seda paati, päris reguleeritavad ei pea olema aga päris nii ei tohiks auto kah teha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Turbo
Vasta
#57
CE ei ole ju ringraja autoTongue Kuid strutbarid peaks olukorda paremaks tegema, ma arvan- peale amortide enda.
Vasta
#58
Selline tänava ja rajasõbralik lahendus oleks vast bilsteini b12 kit mis sisaldab amorte ning h&r vedrusid. Auto juhitavus ning kurvis kalduvus peaks parenema. Lisaks võib paigaldada mõne raskema w124 jämedamad stabikad, mis on samuti n.ö. külgekeeramise vaev.
Strutbaride peale mina vähemalt raha ei raiskaks, tegelikult pole nagu päris pihta saand kuidas nad peaksid tegema kürvis kaldumist vähemaks.
Vasta
#59
Need blisteinid vist oleks eu'st mõttekas kuskilt tellida(võite soovitada mõnda head lehte) või kannatab neid eestist kah osta (kui siis kust)?
Stabikas siis 3.2 või 4.2 moootoriga masina pealt?
Ega see strut vist jah kallutamise vastu ei aita, pigem teeb auto jäigemaks/konkreetsemaks.

Ja see, et ce'ga keegi rada ei sõida ei tähenda, et ei võiks sõita :tongue:

Edit: Selliseid 15" org velgi nagu mul seal ees on laiemaid kah? Need peaks olema 6.5" vms
Turbo
Vasta
#60
Ma uurin bilsu kohta, mul plaanis need ka endale osta.
Weitec`i ringi -45mm vedrusid ja amorte saaks ca 9500 krooni eest.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,241 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,912 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,460 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,485 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 4,960 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,101 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,611 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,370 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne