Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
04-02-2008, 04:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2008, 05:00 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Mark: 200, W123
Väljalaskeaasta: 1983, restaureering 2007
Läbisõit: kuhugi 400k kanti, spidomeetrit palju vahetatud, ei saa näidu järgi võtta
Mootor: 2.0
Muud tehn. andmed: 80 KW = 109,... HJ
Värvus: Lumivalguke :hump:
Lisavarustus:Roolivõimendi, Katuseluuk, tagumine salongituli, elektriline kõrvalistuja peegel
Vead: Korralike velgede puudumine, suur küttekulu..
Plaanid: Kui keegi hea pakkumise teeb, on ka müügivõimalus olemas, kuigi oleks väga kahju teda müüa ad:
Kuid muidu, valuveljed alla ja uusi aknatihendeid on varsti kahele uksele vaja. Kroomist tiivakaared eemaldada varsti :bash: Ette istmete vahele käetugi ei teeks ka halba..
Tehtud tööde alla saab kirjutada täieliku kereremondi ja uue värvi. Samuti kommutaatori vahetus. Karburaator vajaks väheke sättimist - nimelt nõela pesa kulunud.
Sisu on tumesinine, riidest.
Eks rohkem ole piltidelt näha:
http://fotoalbum.ee/photos/lahekas89/set...e=1&seek=0
Ja paneks lingi siia selle auto restaureerimise loost ka:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=4138
E55 AMG
Postitused: 37
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
ja mis siis juhtus? masinast isu täis v nüüd on hoog sees ja järgmisele projektile algust vaja?
k
Lahekas Kirjutas:Mark: 200, W123
Tehtud tööde alla saab kirjutada täieliku kereremondi ja uue värvi. Samuti kommutaatori vahetus. Karburaator vajaks väheke sättimist - nimelt nõela pesa kulunud.
Eks rohkem ole piltidelt näha:
http://fotoalbum.ee/photos/lahekas89/set...e=1&seek=0
Ja paneks lingi siia selle auto restaureerimise loost ka:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=4138
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Hoog sees pole, vastupidi. Kuid mureks on suur kütusekulu, mis keskkooliõpilase natuke üle jõu käib... aga nagu ütlesin, ainult hea pakkumisega.
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Taga all uus vedrustus, jäigem, kui võiks tegelikult olla...
Ees vahetatud kõik puksid ja sharniirid, veermik vaikne nagu suveöö.
E55 AMG
Postitused: 22
Teemad: 8
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
05-02-2008, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2008, 12:52 PM ja muutjaks oli väikevend.)
Kuule, kui nüüd maha tahad müüa, siis polnud ju mõtet restaureeridagi. Selle tehinguga jääd küll kahjumisse, kuna taastamine võtab rohkem pappi kui asi reaalselt väärt on. 123 tehakse ikka endale silmailuks, mitte müügiks.
Aga muidu väga kena töö on ära tehtud. Selliseid on tänavatel vähe näha.
MB on elustiil!
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
A kust sa tead, palju mul pappi taastamise peale läks?
Ega ma nüüd mingit ilget professionaalset kvaliteeti taga ei ajanud, auto sai korda ja ilusaks tehtud lihtsalt!
E55 AMG
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Mulle ei meeldi üldse valge värv, aga sellele autole on see väga ilusti peale jäänud!
Tubli töö ja väga ilus W123!
W123!
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Väga ilus. Valge värv sobib ka minu arust. Ja käi siis klubiüritustel ka aegajalt näitamas :bigsmile:
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Kui aega ja mahti jääb, miks ka mitte!
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Esimesed jamad juba tulevad. Õlirõhu näidikusse minev õlivoolik laseb läbi, õlitas normaalselt kogu juhtmetesüsteemi ja releed roolisamba küljes ja lähedal ära. Nüüd ongi küsimus.. roolisamba küljes hall karbike, millesse pistik läheb, hakkas pulli tegema. Sõidu ajal käib seal KLÕPS ja selle klõpsu ajal kaob mootorist jõud. Kõik käib sekundi murdosa jooksul. Eile Tallinnas aga mõtles see KLÕPS lausa klõbinaks minna, mis tähendas, et autoga ei olnud võimalik sõita, nagu konn kesklinnas. Pistik tagant ära ja kõik korras, kuid auto kipub väljasuremisel detoneerima ja ka kütusekulu on suurem...
Mis hall karbike see võib olla? Nii 5x5cm suur, kinnitub roolisamba külge..
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Nonii, suri välja ja enam käima ei lähe... ideid?
TÕmmates ka käima ei saanud...
E55 AMG
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ma arvan et kütust ta saab nagunii mootorisse, elektrikaga midagi?
W123!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Lahekas Kirjutas:...
Mis hall karbike see võib olla? Nii 5x5cm suur, kinnitub roolisamba külge..
Autol tempomaat on? Selle juhtmoodul elutseb kirjeldatud kandis...
Mittekäivitumine: säde on? kütus on?
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
oled sa kindel, et sealt karbist see klõps tuleb?
perpetum mobile
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
rauntz Kirjutas:oled sa kindel, et sealt karbist see klõps tuleb?
Täitsa kindel, mängisin kohapeal gaasiga, ise kõrvaga vastu karpi. Täitsa sealt.
Ma kohe-kohe uurin välja sädeme ja kütuse kohta..
Tõlkige "tempomaat" palun:help:
E55 AMG
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
15-02-2008, 04:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2008, 04:35 PM ja muutjaks oli Toomaz.)
Lahekas Kirjutas:rauntz Kirjutas:oled sa kindel, et sealt karbist see klõps tuleb? Tõlkige "tempomaat" palun:help: Tempomaat - püsikiiruse hoidja (väike kangike suunatule kangi kohal).
Mul oli ka suve lõpul oma autoga selline mure, et plõksus armatuuri all ja käima ei läinud (ja mitte ainult ei käivitunud, vaid kogu elekter oli kadunud, ükski lamp ei läinud ka põlema). Aku sõi ka tühjaks mingi aja jooksul. Viga oli ühes tulede lülitisse minevas juhtmes, mis sulatas klemmi. Lüliti vahetusega sai asi korda.
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Kas nii vanadel autodel on püsikiirusehoidjad?
W123!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Aber natürlich!
Tõsi, suhteliselt harva kohtas seda 123-l...
Postitused: 324
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Hydroid Kirjutas:Kas nii vanadel autodel on püsikiirusehoidjad? Mul on see vidin mõlemal masinal olnud :cool2:
Postitused: 229
Teemad: 36
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Heh ma ei teadnudki
See on hea asi, sõit vist peaks olema ka ökonoomsem.
W123!
|