![]() |
MB 200, 1983, W123! - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 200, 1983, W123! (/showthread.php?tid=7598) |
MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 04-02-2008 Mark: 200, W123 Väljalaskeaasta: 1983, restaureering 2007 Läbisõit: kuhugi 400k kanti, spidomeetrit palju vahetatud, ei saa näidu järgi võtta Mootor: 2.0 Muud tehn. andmed: 80 KW = 109,... HJ Värvus: Lumivalguke :hump: Lisavarustus:Roolivõimendi, Katuseluuk, tagumine salongituli, elektriline kõrvalistuja peegel Vead: Korralike velgede puudumine, suur küttekulu.. Plaanid: Kui keegi hea pakkumise teeb, on ka müügivõimalus olemas, kuigi oleks väga kahju teda müüa ![]() Kuid muidu, valuveljed alla ja uusi aknatihendeid on varsti kahele uksele vaja. Kroomist tiivakaared eemaldada varsti :bash: Ette istmete vahele käetugi ei teeks ka halba.. Tehtud tööde alla saab kirjutada täieliku kereremondi ja uue värvi. Samuti kommutaatori vahetus. Karburaator vajaks väheke sättimist - nimelt nõela pesa kulunud. Sisu on tumesinine, riidest. Eks rohkem ole piltidelt näha: http://fotoalbum.ee/photos/lahekas89/sets/274727?page=1&seek=0 Ja paneks lingi siia selle auto restaureerimise loost ka: http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=4138 RE: MB 200, 1983, W123! - koterman - 04-02-2008 ja mis siis juhtus? masinast isu täis v nüüd on hoog sees ja järgmisele projektile algust vaja? k Lahekas Kirjutas:Mark: 200, W123 RE: MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 04-02-2008 Hoog sees pole, vastupidi. Kuid mureks on suur kütusekulu, mis keskkooliõpilase natuke üle jõu käib... aga nagu ütlesin, ainult hea pakkumisega. RE: MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 04-02-2008 Taga all uus vedrustus, jäigem, kui võiks tegelikult olla... Ees vahetatud kõik puksid ja sharniirid, veermik vaikne nagu suveöö. RE: MB 200, 1983, W123! - väikevend - 05-02-2008 Kuule, kui nüüd maha tahad müüa, siis polnud ju mõtet restaureeridagi. Selle tehinguga jääd küll kahjumisse, kuna taastamine võtab rohkem pappi kui asi reaalselt väärt on. 123 tehakse ikka endale silmailuks, mitte müügiks. Aga muidu väga kena töö on ära tehtud. Selliseid on tänavatel vähe näha. RE: MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 05-02-2008 A kust sa tead, palju mul pappi taastamise peale läks? ![]() Ega ma nüüd mingit ilget professionaalset kvaliteeti taga ei ajanud, auto sai korda ja ilusaks tehtud lihtsalt! RE: MB 200, 1983, W123! - Hydroid - 05-02-2008 Mulle ei meeldi üldse valge värv, aga sellele autole on see väga ilusti peale jäänud! Tubli töö ja väga ilus W123! RE: MB 200, 1983, W123! - Toomaz - 05-02-2008 Väga ilus. Valge värv sobib ka minu arust. Ja käi siis klubiüritustel ka aegajalt näitamas :bigsmile: RE: MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 06-02-2008 Kui aega ja mahti jääb, miks ka mitte! RE: MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 09-02-2008 Esimesed jamad juba tulevad. Õlirõhu näidikusse minev õlivoolik laseb läbi, õlitas normaalselt kogu juhtmetesüsteemi ja releed roolisamba küljes ja lähedal ära. Nüüd ongi küsimus.. roolisamba küljes hall karbike, millesse pistik läheb, hakkas pulli tegema. Sõidu ajal käib seal KLÕPS ja selle klõpsu ajal kaob mootorist jõud. Kõik käib sekundi murdosa jooksul. Eile Tallinnas aga mõtles see KLÕPS lausa klõbinaks minna, mis tähendas, et autoga ei olnud võimalik sõita, nagu konn kesklinnas. Pistik tagant ära ja kõik korras, kuid auto kipub väljasuremisel detoneerima ja ka kütusekulu on suurem... Mis hall karbike see võib olla? Nii 5x5cm suur, kinnitub roolisamba külge.. RE: MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 14-02-2008 Nonii, suri välja ja enam käima ei lähe... ideid? TÕmmates ka käima ei saanud... RE: MB 200, 1983, W123! - Hydroid - 14-02-2008 Ma arvan et kütust ta saab nagunii mootorisse, elektrikaga midagi? RE: MB 200, 1983, W123! - v6sa - 14-02-2008 Lahekas Kirjutas:... Autol tempomaat on? Selle juhtmoodul elutseb kirjeldatud kandis... Mittekäivitumine: säde on? kütus on? RE: MB 200, 1983, W123! - rauntz - 15-02-2008 oled sa kindel, et sealt karbist see klõps tuleb? RE: MB 200, 1983, W123! - Lahekas - 15-02-2008 rauntz Kirjutas:oled sa kindel, et sealt karbist see klõps tuleb? Täitsa kindel, mängisin kohapeal gaasiga, ise kõrvaga vastu karpi. Täitsa sealt. Ma kohe-kohe uurin välja sädeme ja kütuse kohta.. Tõlkige "tempomaat" palun:help: RE: MB 200, 1983, W123! - Toomaz - 15-02-2008 Lahekas Kirjutas:Tempomaat - püsikiiruse hoidja (väike kangike suunatule kangi kohal).rauntz Kirjutas:oled sa kindel, et sealt karbist see klõps tuleb?Tõlkige "tempomaat" palun:help: Mul oli ka suve lõpul oma autoga selline mure, et plõksus armatuuri all ja käima ei läinud (ja mitte ainult ei käivitunud, vaid kogu elekter oli kadunud, ükski lamp ei läinud ka põlema). Aku sõi ka tühjaks mingi aja jooksul. Viga oli ühes tulede lülitisse minevas juhtmes, mis sulatas klemmi. Lüliti vahetusega sai asi korda. RE: MB 200, 1983, W123! - Hydroid - 15-02-2008 Kas nii vanadel autodel on püsikiirusehoidjad? RE: MB 200, 1983, W123! - v6sa - 15-02-2008 Aber natürlich! Tõsi, suhteliselt harva kohtas seda 123-l... RE: MB 200, 1983, W123! - Toomaz - 15-02-2008 Hydroid Kirjutas:Kas nii vanadel autodel on püsikiirusehoidjad?Mul on see vidin mõlemal masinal olnud :cool2: RE: MB 200, 1983, W123! - Hydroid - 15-02-2008 Heh ma ei teadnudki ![]() See on hea asi, sõit vist peaks olema ka ökonoomsem. |