29-02-2024, 07:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2024, 07:49 PM ja muutjaks oli mersik95.
Muutmise põhjus: Auto andmed puudusid
)
Tere autoks siis MB E350 3.0 170kw 2010
Mure algas sellega, et esialgu kadus jõud ära ja hakkas pöördeid kõrgel hoidma ja käiku vahetas ka väga kõrgelt (3000rpm pealt) gaasi andes koha peal podises ja puterdas. Külmalt käima pannes mootor lonkas ja hüppas. Mootoritule lõi ka põlema. Diagnostika näitas veaks 1.Component "'M55 (Intake port shutoff actuator motor)" is faulty. Sai siis uus drosselklapi õhureguleerimismootor tellitud ja ära vahetatud. Vahetamise käigus tuli välja et juhipoolne hoob oli üldse lahti ja kinnitus klambreid küljes ei olnud. Sai uus ära paigaldatud. Külmalt käis normaalselt ei hüpanud ega longanud. Sõitma minnes siiski jõudu ei ole nii nagu peaks olema. Käike vahetab nüüd paremini, aga mootori heli selline nagu teeks tahmapõletust. Diagnostika uuesti näitas põhimõtteliselt sama viga teises viisil. Veaks tuli siis Component "M55 (Intake port shutoff actuator motor)" has an open circuit.
Oskab keegi edasi aidata, mida vaadata.
Mure algas sellega, et esialgu kadus jõud ära ja hakkas pöördeid kõrgel hoidma ja käiku vahetas ka väga kõrgelt (3000rpm pealt) gaasi andes koha peal podises ja puterdas. Külmalt käima pannes mootor lonkas ja hüppas. Mootoritule lõi ka põlema. Diagnostika näitas veaks 1.Component "'M55 (Intake port shutoff actuator motor)" is faulty. Sai siis uus drosselklapi õhureguleerimismootor tellitud ja ära vahetatud. Vahetamise käigus tuli välja et juhipoolne hoob oli üldse lahti ja kinnitus klambreid küljes ei olnud. Sai uus ära paigaldatud. Külmalt käis normaalselt ei hüpanud ega longanud. Sõitma minnes siiski jõudu ei ole nii nagu peaks olema. Käike vahetab nüüd paremini, aga mootori heli selline nagu teeks tahmapõletust. Diagnostika uuesti näitas põhimõtteliselt sama viga teises viisil. Veaks tuli siis Component "M55 (Intake port shutoff actuator motor)" has an open circuit.
Oskab keegi edasi aidata, mida vaadata.