Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER"
#21
Huvitav lugemine. Teeks ühe märkuse piltide kohta - neid suuremalt ei tohi kuvada? Meil foorum ikkagi ja mahu probleeme vast niipea ei tule. Edu igatahes autopargiga!

Praegu selline tunne:
[Pilt: IMG_8488.jpeg]

Edit: 32" arvutiekraani taga seis veidi parem.. eelnev jutt oli telefoni kasutades.
Vasta
#22
Sai veits toimetatud

Ma ei ole eriline arvuti inimene. See et ma mõne pildi suudan teha on tohutu enese ületamine tegelt. Veel enam kuhugi üles laadimine. Aga püüan end parandada.

Tegelesin alustuseks tagumiste ukselukkudega, kuna need tundusid köige hullemas seisus olevat. Lahtivõttes pidin seda ka tunnistama. Mölema poole tagumisel lukul oli keskluku vaakumkambri välja viik puruks e. praoga. Vahetasin riiulis olevate lukkudega. Nüüd seis selline et sisin kadunud ja süsteem töötab nii nagu peab. Igasugused üleliigsed vaakummootori töötamised on löppenud. Esimeste lukkudeni ma pole veel jõudnud. Aga mingi aeg vötan need ka ette, kuigi hetkel tundub, et sealne leke on vist kas olematu vöi vaga minimaalne. Sest vaakumpumba mootor töötab 3-4 sekundit nüüd maksimaalselt enne oli see pea aegu 8 sekundit.

Siis panin masina kokku ja ajasin korra tänavale tiksuma, et veenduda et süsteemid ka töötavad. Lahti oli kisutud päris palju, aga õnneks käivitus ta poolest pöördest ja mitte ühtegi veateadet. Vahepeal sai ära vahetatud ka aku. Peale läks uus AGM nii nagu ettenähtud. Vana aku lihtsalt oli tumm mis tumm. Ei võtnud enam voolugi sisse. Ju siis löppes. Autot on ka kontrollitud, et kuskilt maha ei tarbi, aga seda viga ei ole.

[Pilt: 69373-IMG_1202.jpeg][Pilt: 47279-IMG_1205.jpeg]

Nüüd siis järjekorras igasugused mukkimise tööd veel. Veljesid ootan ka taastamisest. Siis on silla ja hooldustööd. Siis ehk võiks juba teed ka nautida kui lumi ja sool kadunud!

Ta seisis mul Oktoobrist Jaanuari löpuni ja Jõulude aeg oli masin igal juhul püsti. Nüüd jaanuari löpus oli esiosa ikka alla vajunud veid, aga mitte vastu maad. Seega vedrustus tundub hea olevat. Näiteks CL on mul täpselt sama körgel nagu viimati Oktoobris. Uued klapiplokid peavad hästi!

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#23
Mis on minu kogemus ja soovitus, et vältida seda igakevadist akutralli (eriti nendel isenditel, mille 2 akut on), on lihtsam teha 10 EUR investeering ja paigaldada massilülitid.
Minu praktika on see, et korralik aku, soojas ilma vooluahelata seistes, käivat auto ka peale 1+ aastast seismist.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#24
Miks küsitava kvaliteediga massilülitid ja mitte klemmide mahakeeramine kord-paar aastas?

5 € massilülitid (kui kiskilt sellst peaks saama)  on pask. 20 € hakkab loomaSmile
Vasta
#25
Mulle ei meeldi vaadata, neid "ära keeratud" akujuhtmete polte/mutreid ja kraabitud akuklemme.
Lisaks ei pruugi vajamineval hetkel õiget (just pikkus jnje, uutel autodel on need akud ikka peidetud urgudesse, suurepärane võimalus käsi lõhkuda jnje) võtit käepärast olla.
Need nn kinnised massikad (mille link siia tuli) on nagu nad on, kui seda seest näeksid, muudaksid meelt. Need Hiina Amprid on ka nagu on.
Mina eelistan asja, mille tööpõhimõtet ma näen ja saan hinnata. Mida lihtsam, seda lollikindlam.
Olen ise need peale keeranud: https://www.avaruosad.ee/et/akud/akutarv...3%B5te%29/
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#26
See pole ju massilüliti, vaid kiirlahutatav akuklemm. Hea asi, aga teine asi. Pluss see sobib vaid standardakule, lisaakule seda ei pane.

Viidatud massilüliteid olen mitmeid avanud, puhastanud ja uuesti kokku pannud. Kuniks vett ei saa, on töökindlad. Peale uppumist tuleb avada, puhastada ja uuesti koostada.

Klemmide kriipimine ja kulumine iga lahutamisega on muidugi tõsi, aga kvalifitseerub esimese Eesti probleemiksSmile Kes Concour d'Elegancele esikohta püüdma ei lähe, pole  see väga oluline. Eusa_angel
Vasta
#27
Kui ma selle "kiirlahutatava klemmi" massiklemmile, õigemini miinusklemmile ühendan, miks ma seda "massilülitiks" nimetada ei või? Ta ju lahutab ja lühistab, seega käsitletav lülitina minu talupoja mõistuse järgi. Tongue Ja miks seda lisaakule panna ei saa?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#28
Olgu

Teema on päris huvitav. Mul on tekkinud ainult küsimus kas need pool elektri autod kui seisavad päris ilma vooluta lolliks ei lähe. 

R 129 ma vanasti võtsin talveks lihtsalt juhtme maha. Kevadel külge, siis oli vaja ainult aknad õpetada ja rool korra keerata. Ja elu läks sealt edasi kus sügisel seisma jäi. Kuda aga need autod käituvad, see on minu jaoks veel toores. CL- on ka kindlasti aknad ja rool, aga kas midagi veel. 

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#29
Voolu katkestus ei tee midagi. Ja pole ka võrreldav sellega, mida teeb käivitamisel (eriti kui kaks akut on, üks starterile ja teine "elule") autole madal pardapinge.
Viimane ajab pea iga juhtmooduli lolliks. Käivitamisel on jah, akende koormus vaja selgeks teha + rooliasendi lõpud.
Eelnev jutt on minu enda kogemuse najalt.

[Pilt: 24239-Kapoti_alt_mass.jpg]
[Pilt: 78626-Pagass_mass.jpg]
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#30
Kolasin mobiles. Olen ennemalt ka otsinud et kas selliseid BRABUS kit -ga veel kuskil müügis kohtab. Ja oh imet ühe leidsingi: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...46c&vc=Car

Minu omal on puudu paketist lisa kilovatid. Tunduvad vist suht haruldused tänasel päeval. Ega neid müügis väga ei kohta. Selle hind muidugi on juba oma ette asi.

Samas vaatan siis õlivarda nupp on puruks.

SmileSmilesee vist m113 tüüpviga. Nii CL kui S mölemil need ka minumadel OLID puruks!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#31
Lingil oleva auto haruldus ja hind peitub ilmselt Guard B4 paketi taga.
Mulle tundub, et ega see W220 veel pole oma põhjast üles hakanud tulema. Turg on igasugusest rämpsust üle küllastunud ja inimestel on mälestustes ikkagi see milline läbikukkumine see sõiduk oli. On kuulutusi ka Eestis kus küsitakse julgeid numberid, aga neid kes on valmis seda maksma ja just seda mudelit soovivad on ikka väga vähe. Paljud ostavad odavaimat luksust ja seda leiab veel piisavalt palju ja odavalt.
Vasta
#32
Vaikselt toimetame. Kevad tuleb ja saab otsast juba tänavale minna. Vahepeal said pika saaga tulemusena valmis veljed. Nendega oli parasjagu tegemist, et nad saaksid ilusad ja head. Nüüd on nad valmis ja autole ka alla pandud. Minu arust sobivad selle paketiga ideaalselt Tegemist siis replica velgedega. Vahe originaaliga siis see, et sellel poldiribal on viis polti rohkem kui originaalil. Ja loomulikult pole seal serval kirja brabus. Aga muidu täitsa sama sugused. Servad lasin poleerida ja keskosad siis värvida.Tegemist siis 20" erilaiuste veljedega. Taga veljed 9 laiad ja ET 38 rehvid said uued  275/30/20 ja ees 8,5 laiad ET 35 rehvid said 245/35/20. Veljede ET on ka ootuspärane ja vastab 95% Brabuse originaal seeriale, mis on W 220 -le mõeldud. Keskkapslid said ka uued tellitud ebay-st. 

[Pilt: 49928-IMG_1438_2.jpeg][Pilt: 94748-IMG_1436.jpeg][Pilt: 72638-IMG_1433.jpeg][Pilt: 97378-IMG_1429.jpeg]

Lisaks sai tellitud ebayst ka vähe edevam iluvõre. Kuigi sellel autol seda lisa ei ole. Siis mulle meeldib see võre lihtsalt rohkem. Võre sai lahti vöetud ja sisu lasin uuesti üle värvida. Aga sai väga ilus ja minule meeldib.

Arvatavasti saan ülejärgmine nädal ka aja hooldusesse. Siis vahetab kõik õlid ja sillaosad. Saab silla reguleeritud uuesti ja siis timmiks körgused ka korra üle. 

Paraleelselt olen teda poleerinud ja vahatanud ka. Aga üks esimene poritiib tuleb ikkagi üle värvida. Serv on sellest madalduses ikka kahjustada saanud ja häirib. Mingil ajal tahan võtta lahti ka esistange ja tuled. Siis saab stange korda teha ja uuesti värvida, ning paika timmida ka tuled ja stange liistud. Praegu see asi mind häirib lähedalt vaadates. Keegi on selle kunagi seal kokku pannud, aga kuidagi lohakalat ja häirib.

Aga muidu liigub ja toimetab hetkel probleemi vabalt.

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#33
Väga tubli oled Siim! Nii palju tööd selja taga ja hooajaks valmis! Loodan oma silmaga ka näha üritustel Eusa_dance
Vasta
#34
(09-03-2024, 12:11 AM)siimruz Kirjutas: [Pilt: 49928-IMG_1438_2.jpeg]

Nende stanges olevate "jõulupuude" asemele midagi paremat pole pakkuda?.Näevad nii "võõrkehad" välja,et lausa valus on vaadata...
Mõõdu järgi reflektoriga tulesid äkki...?
Minu kiiks.Ei midagi isiklikku...


Alar
Vasta
#35
Täitsa võimalik Alar, et see pole hetkel parim lahendus. Kahjuks originaale suht võimatu leida. Või kui leiad siis ainult ühepoole omad ja need ka ebanormaalse hinnaga ja teiselpool maakera. Samas on kõik tule poed igasugu tulesid täis. Aga seda mis sinna auku kuidagi moodi sobiks ka tule tagumise poole kinnituste poolest on suht võimatu leida. Needki tuled ma pidin päris retsilt ümber ehitama ja sinna tegema ise kinnitused, et neid saaks vajadusel ka vahetada. Muidu aitab ainult klaasi liim. Aga see ei tundunud ka öige. Ilmselgelt on mu silmad lahti ja kui midagi paremat näen, siis varun endale valmis. Stange läheb nagunii mingi aeg värvimisele. Seal on BRABUS ka mingitel versioonidel kasutanud ühte ovaalselt lampi kahe asemel. Aga jällegi mul pole ühtegi möötu ees mille järgi otsida. Praegu lepin sellega ja kui aus olla siis ega need kollsed klaasi liimiga liimitud vett täis junnid olid seal ennem veel hullemad. Pragu on nad uued ja puhtad ja vajadusel saab eemaldada.


https://www.ebay.com/itm/225439112186  Need on õiged tuled mis sinna peaks sobima. Kui keegi suudaks tuvastada, kes selliseid Brabusle toodab, siis saaks jälje üles. 

Näiteks w 163 ML AMG stange udutulesid toodab tegelikult BOSCH vahe oli ainult pistiku viigus. Silberis maksis see bosch tuli 239.- tk Boschi tuli varuosa poes oli ainult 39.- pidin jutme ainult vanast tulest ümber vahetma.

Aga nende BRABUSE omadega on hetkel tume maa. Sellepärast ka see mitte originaalne ja kõigeparem lahendus hetkel.

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#36
(10-03-2024, 12:50 AM)siimruz Kirjutas: Täitsa võimalik Alar, et see pole hetkel parim lahendus. Kahjuks originaale suht võimatu leida. Või kui leiad siis ainult ühepoole omad ja need ka ebanormaalse hinnaga ja teiselpool maakera. Samas on kõik tule poed igasugu tulesid täis. Aga seda mis sinna auku kuidagi moodi sobiks ka tule tagumise poole kinnituste poolest on suht võimatu leida. Needki tuled ma pidin päris retsilt ümber ehitama ja sinna tegema ise kinnitused, et neid saaks vajadusel ka vahetada. Muidu aitab ainult klaasi liim. Aga see ei tundunud ka öige. Ilmselgelt on mu silmad lahti ja kui midagi paremat näen, siis varun endale valmis. Stange läheb nagunii mingi aeg värvimisele. Seal on BRABUS ka mingitel versioonidel kasutanud ühte ovaalselt lampi kahe asemel. Aga jällegi mul pole ühtegi möötu ees mille järgi otsida. Praegu lepin sellega ja kui aus olla siis ega need kollsed klaasi liimiga liimitud vett täis junnid olid seal ennem veel hullemad. Pragu on nad uued ja puhtad ja vajadusel saab eemaldada.


https://www.ebay.com/itm/225439112186  Need on õiged tuled mis sinna peaks sobima. Kui keegi suudaks tuvastada, kes selliseid Brabusle toodab, siis saaks jälje üles. 

Näiteks w 163 ML AMG stange udutulesid toodab tegelikult BOSCH vahe oli ainult pistiku viigus. Silberis maksis see bosch tuli 239.- tk Boschi tuli varuosa poes oli ainult 39.- pidin jutme ainult vanast tulest ümber vahetma.

Aga nende BRABUSE omadega on hetkel tume maa. Sellepärast ka see mitte originaalne ja kõigeparem lahendus hetkel.

SR

https://scheinwerfer-luxx.de/Nolden-NCC-...-spotlight
https://www.german-carparts.de/87mm-Halo...er-12V-H11
https://www.noldengmbh.de/files/daten/do...%20ENG.pdf

Need?
Vasta
#37
Tänud!

uurin asja!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#38
Hella moodulite valikus on samuti 90 mm läbimõõduga tuled olemas: https://www.hella.com/MicroSite/90mm-modules/index.html
Vasta
#39
Mõned toimetused said jälle tehtud. Panen enda jaoks ka kuupäeva 25.03.2024. 192850km. Käidud sai ja tehtud said suured hooldused. Ära sai vahetatud kõiksugu õlid. Kõige hullem neist oli käigukasti õli. Arvatavsti oli seal alles originaal öli. See oli ikka väga must. Sellest andis ka märku see, et kui auto külm oli, siis oli kast märkimisväärselt kärsitu. Nüüd söidab kui siidi. Loomulikutl küünlad ja filtrid ja õlilekked( kambrikaane tihendid, filtrikorpuse tihendid). Lisaks sai siis välja vahetatud praktilislt kogu esisild. See oli ikka hullus seisus küll. Enne hakkas see lausa ragisema pöörates ja muutes rooli kuidagi kangeks. Nüüd on vaikne ja pehme. Lisaks veel kardaani muhvid ( originaalid). Ja siis avastasime, et ka üks pooltelje kumm oli katki. See sai vahetaud kasutataud originaal pooltelje vastu. Sest selle kummiluti vahetamine on natuke keerukas teatud iseärasuste pärast. Siis sai välja vahetatud ka tsirkulatsiooni pump. Nüüd on auto salong ka ühtlaselt soe ja kliima süsteem töötab perfektselt. Siis sai vahetatud kojamehe mootor ( kasut. originaal). Nüüd ka see töötab perfektselt ja sujuvalt. Enne tegi see igasugu trikke! 
   Igaljuhul sõidab väga hästi! Nende kahe auto erinevus, mis mul garaazis on ka see, et 220-el on keyless süsteem. Ma olen nüüd viimase kahenädalaga sellega ikka siga ära harjunud. Sellel olid ka omad komplikatsioonid. Aga peale kaardi batareide vahetamist õigete vastu töötab süsteem hästi. Välja arvatud uste sulgemine juhiukselt. Olen selle kohta uurinud ja on neid ka juba remonditud. Kuna mul linke riiulis on, siis mõtlesin mingi aeg proovida.
   Nüüd on vaja minna siis silla stendi ja siis auto körgused ka ära kalibreerida. Teda on seal enne palju näpitud ja mulle tundub, et see kalibreerimine tuleb kindlasti teha.
   Valge koer sai ka üles äratatud. Kuradi ägedalt mürisevad need loomad ikkaSmileSmileSmile

[Pilt: 44637-IMG_1443.jpeg]
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#40
Vahepeal nüüd ka sõidetud ja paraleelselt veel toimetatud. Ära sai käidud DPL services ja tehtud sillastend, ning kõrguste kalibreerimne. Lasin panna AMG seadistuse ehk kõrguse. Visuaalselt sai minu jaoks väga hea. 
  Kuna kojamehed endiselt tegid tsirkust, siis vahetasin välja juhtkangi. See oli mul juba mõniaeg tagasi riiulisse ostetud. Vahetus, mis algul tundus keeruline ostus üli lihtsaks. Insenerid on selle rooli taguse ehitanud nagu LEGO. Vägevalt käib algosadeks. Nüüd olen nädal sõitnud ja hetkel pole trikke teinud. Loodan et sai korda. 
  Vahepeal on sisse võtnud ka paremat esimese kõrgusanduri viga, aga eks aeg näitan, mis sellega saab. Uued originaalid said riiulisse ära tellitud igaljuhul. 
   Aprilli lõpus peaks saama ka esitiiva ära värvida. Siis suuresti praegu tõmban suurtele töödele kerge pausi. Ja proovin võimalusel sõitmisega tegelda.

   Edasi jätkame hilis sügisel ja talvel kui auto seisma jääb. Siis tahaks võtta kätte esiosa korrastamise. Plaan on esituled vahetada originaalide vastu ja taastada esistange koos siis õigete udu tuledega.
   Raadio antenniga on ka mingi kala, aga seda ma pole jõudnud veel uurida. See hetkel väga ei sega ka. 

   Tulevikus peab hoolduse käigus vahetama ka vända tagumise simmeri. Kisub niiskeks kasti otsa. See aga pole praegu veel hull. Mingi imelik kerge krigin on ka roolilatis. Loksu pole, aga tundub et kas keegi on seda kunagi näppinud. Midagi on seal igal jul veidi paigast. Sai juba üks vähesõitnud latt valmis ka ostetud. Aga see töö samuti natuke jääb ootele. Pole väga häiriv ja hetkel sõimist segav.
  Suures plaanis liigub väga hästi ja täitsa nagu auto juba. 

[Pilt: 88498-IMG_1569_2.jpeg][Pilt: 27943-IMG_1564_2.jpeg]

SR
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,278 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,193 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,906 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,153 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 41,000 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz E55 AMG 2000a. Imre imre88 13 10,135 13-08-2018, 07:52 AM
Viimane postitus: imre88
Big Grin Mercedes-Benz C32 AMG W203 rauntz 39 44,743 26-10-2010, 12:04 AM
Viimane postitus: hr imre
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,891 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne