Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER"
#1
Tere

Avan selle saatuse kohta ka siin teema. Tegelikult olin juba pikka aega hoidnud W220 silma peale. Ja tegelikult jäin ma sellest autost ilma, kui see lätis müüki pandi. Aga nagu mu kahtlused mind ei petnud liikus toona see auto Eestisse. Ja kui nüüd ta müüki pandi siis, ega ma kaua ei mõelnud, et oma elu taas huvitavaks teha. Mis sest et nende autode kohta palju negatiivset räägitakse. Ostuga olen vääga rahul. Kuid tegemist jagub kuhjaga. Igasuguseid erinevaid probleeme on. Aga mis kõige juures mulle enim meeldib on see, et kardetud kere olukord on sellise vanuse kohta tegelikult väga hea. Avasin kõik neli tõste koha luuki ja ilus puhas, ning originaal hall. Väidetavalt liikus see auto eestisse saksa numbritega, kuna ta olevat Läti omaniku poolt saksast toodud, aga lätis arvele polnud  võetudki. Seega loodan et ta pole ka seal soola saanud. Vähemalt ühtegi viidet ma kere koha pealt sellele ei leidnud. Eesmärk on see auto ehitada võimalikult heasse korda ja likvideerida probleemid. Loomulikult jääb ta hobiauto staatusesse ja talve nägema ei hakka. Ja nagu pojale ütlesin, et nüüd meil siis garaazis must ja valge koer. 



Panen ka pildi, kuid see on teile kindlasti juba tuttav. [Pilt: 37793-IMG_0619.jpeg]
Nii palju ka, et need veljed mis pilditel lähevad eelmisele omanikule tagasi. Kuid sain autoga kaasa samasugused veljed. Aga need vajavad esmalt taastust.

Probleeme on seal päris palju. 

1) Airmatic ei tõsta. Hoiab ainult ühte körgust
2) Katuseluuk ei tööta
3) Pagasniku töstemehanism on hädine. Toimetab aga vahepeal jääb nagu kinni.
4) Konditsioneer ei tööta
5) Kesklukk töötab( mootor teeb 6-7 sekundit tööd) aga kuulda on taga uste sees kerget sisinat.
6) Softclose töötab, aga vahepeal jätab nagu mingid korrad vahele.
7) Key lessiga on ka mingi jama Juhipoolsed lingid teevad uksed lahti aga ei sulge. Körvalistuja esimene töötab perfektselt ja tagumine ka jukerdab.
7) Esistange koos nende Brabus udu tuledega tahab täielikku uuendust.
8) Näidikute plokiga tuleb ka tegeleda. välis temperatuuri näidikul on kristallid laiali ja siis spidomeetri kaare tuled on ka nagu sellised imelikud. vahepeal pölevad eredamalt aga pikemalt söites hakkavad tuhmuma. Näis mis sellega saab, ehk peab kogu ploki välja vahetama. 
9) Hetkel seni kuni saab kaasas olevad veljed taastatud. Lähevad alla CL 18 tollised amg-d
10) maki nupp ka streigib, aga sain teise sama suguse maki autoga kaasa, ehk saab sealt midagi kokku ehitada.
11) Päikese sirmides olevad peegli luugid ka nagu ikka puruks. ( nende renoveerimine oli mul CL ga ka päevaorras)
12 ) Esi uste klaasidel tuleb kiled maha vötta. Tuhmunud ja kriimulised. Ülevaatusel nendega nagunii probleem.
13) Raadio antenni vöimendiga on ka vist miskit. Linnast kaugemale lähed siis raadio hakib. 
14) Õlifiltri korpuse jala tihendid ka lekivad


Muud elektri asjad nagu töötasid, aga eks neid vigu ilmneb kindlasti veel. Püüan nende lahendamist ka siin kajastada. Esimese asjana on vaja saada AIRMATIC õieti tööle. Hetkel täielik LOWrider. Ja no nii ei saa sõita autoga.

Hea on see, et mootor teeb head tööd ja hääl on ka mönus. Käigukast samuti töötab väga hästi. Sõites on vaikne, ning pidurid on samuti väga head. Klaasid on terved. 

Aga hakkan otsast toimetama. Kiiret pole tasapisi teeme. 

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#2
Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup
Vasta
#3
Sul on vist liiga palju vaba aega Big Grin
Aga edu ning teades sind, ega sa enne jäta kui see masin ok on.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Heade lisadega pill ja igati parem valik kui m137 mootoriga S600. Ja nüüd saad ka võrrelda Airmaticu ja ABC vedrustuse sõiduomadusi.
Vasta
#5
See ei ole enam nii masohhistlik projekt, kui endal käed peest välja ei kasva ja aju kapasiteet a la Seitsmeste Uudistega ei piirdu.
Varuosad on kilohinnaga ja Internet teadmisi täis. Päeva lõpuks üsna odav ja, reeglina siiski, stressi maandav, hobi. Rääkimata järelkasvule antavast tehnilisest kasvatusest.
Ja olgem ausad, teenusena (olenemata raha hulgast) on selliseid töid täna ikka väga keeruline ka sisse osta.
Ehk moodsas keeles jääbki win-win olukord ju!

Mõned märksõnad Sulle: Airmaticu puhul vaheta kohe pumba relee välja; Keyless - seal on need kummimembraaniga mikrolülitid linkidel, need on katki ja niiskus sisse pugenud, vajad uusi toimivaid linke; päikesesirmides olevad peeglid on eraldi müüdavad (Kõik EPC'd ei anna neid koode välja, USA omad andsin, otsisin neid koode tikutulega), mingi aeg olid tellitavad, siis polnud. Suures hulluses tellisin neid mitu komplekti R230le. Heledaid (Grau/Grey) on mul riiulis olemas komplekt vakantseid; vaakummajandus - polstrid maha ja vaakumlekked otsi ülesse, pump tasuks ka igal juhul lahti võtta ja avada, puhastada rootor/kontaktid ning sõlmed määrida. Pump loeb kuumenemisel vea sisse Sul ilsmelt seal täna, sellest ka "puhkepausid".

Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
Nii

Teen siis vahepeal ka kokkuvõtte siia mustast koerast. Kaks nädalat on olnud päris tegusad ja muidugi täis ka üllatusi. Aga sellegi poolest olen saanud masina enam vähem rahuldavalt liikuma. Kuid pikk tee on veel minna.[Pilt: 28559-IMG_0735.jpeg][Pilt: 64797-IMG_0728.jpeg]Möned klõpsud ka mõlemist koos.

Esimese asjana sai alt võetud need brabus rattad ja käidud sillastendis. Ning paika keeratud kokku jooks. See oli ikka väga paigast ära. Seal sai veendutud et sillad enamvähem korras, kuid midagi seal ees sillas ikkagi kolksub ja krigiseb. Teise asjana sai katsetatud täita konditsioneeri. See kord lihtsalt ei pääsenud. Välja tuli vahetada radikas filter andur ja ka kompressor. Nüüd töötab! 

Peale mitmeid kordi vigade kustutamist, ärkas ellu ka AIRMATIC. Mõlemad esimesed körguse andurid andsid vahet pidamata vea teateid. Välja tuli löpuks see, et pistikud olid kunagi löhutud ja niiskus sisse pääsenud. Önneks sain poest tellitud uued pistikud ja nüüd ärkasid need ka ellu. Nii et täna ta töstab ja toimetab. Aga pean üle vaatama ka tagumise anduri pistiku, sest mingitel kordadel on see ka viga andnud. Samuti annab viga üks esimestest accelerator level sensor. Töstsin ühelt poolt teisele ja viga kandus ka edasi. see on tellitud ja vahetan ka selle välja. Lisaks on kaitsme karbis selline klots[Pilt: 64956-IMG_0643.jpeg]. Googeldades leiab selle kohta saksas oleva mingi tuuning firmale. See on eeldatavalt seotud auto madaldusega. Minu soov oleks hetkel autot tagasi körgemaks tösta. Minu jaoks võiks ta olla 1-2 cm körgem. Sellele läheneme juba spetsialistiga. Mingi aeg peab vahetama ka tagumised amordid natuke nagu on niisked. Aga hetkel see ei ole primaarne. kuna öhu osa töötab ilusti.

Pagasnikust leidsin sellise asja oskab keegi öelda mis asi see on[Pilt: 79386-IMG_0646.jpeg]

Kuna kood kriibitud siis ei ole sellest aru saanud.

Siis defekteerisin ka keskluku ja softclose probleemi. Softclose töötab laitmatult, aga viga on kõigi ukseluku keskluku paunades mis sisisevad. Mujal maailmas on selle jaoks ka ravi välja möeldud. Tellisin romulast varuks köik neli lukku [Pilt: 78242-IMG_0701.jpeg] ja USA-st remont komplektid nendele paunadele. Talvel vötan ukse haaval nende parandamise ette. Siis peaks saama kopressori töö sekundid normi piiridesse. Hetkel töötab just keskluku puhul 7-8 sekundit.

Katuseluugi puhul on selge nüüd see, et vahetusse läheb kogu pann. Nii et kui kellegil on pakkuda korraliku, siis olen huvitatud. Samas saan selle ka mujalt tellida. See on töö mis jääb talveajale.

Samuti sai likvideeritud palju pisi vigasid. Tööle sai pagasniku luuk. Nüüd töötab eeskujulikult. Korda sai maki nupp. peale kaitsmete vahetamist ja liigutamist ärkas ellu ka raadio levimine. Nüüd täitsa töötab. Päikse sirmid said ka korda.

Esimeste kojameeste mootor sai puhastatud ja nüüd pühivad need korrektselt, mitte ei jää vahe peal keset klaasi seisma.

Oli ka üks äge üllatus eelmine reede täpselt siis kui kell sai 17.00 viskas suitsu välja näidikute plokk. Tänaseks on see jälle töötamas. Lasin Tln. haertonis ta restaureerida. Tellisin romualst ka kaks tükki varuks minu masinale sobivat. Ühe korra peame ta veel siiski lahti vötma. On vaja vahetada ka temperatuuri näidik, seal kristallid laiali. JA üle vaadata spidomeetri leedid. Möni tulp vilgub.

Viimane asi on see Key less. Käepidemed on köik tegelikult vigased. Tellisin uued kummi kaitsed lukkudele, aga siiski. Täna on ka raske leida töötavaid kasutatuid. Seal on päris palju funktsioone ja no nad lihtsalt panevad segast. Hea meelega nulliks nad üldse ära, aga nagu välismaa foorumitest olen lugenud, siis ei tööta ka kesklukk enam. Võibolla annab neid lüliteid asendada, aga ei tea. Mul on kaks key less linki olemas peaks lahti muukima ja uurima mis lüliti seal sees on. Hetkel on nii, et juhi ukse oma teeb ukse lahti aga kinni ei pane. Körvalistuja oma teeb lahti ja paneb kinni. Tagumised teevad ka midagi aga mitte täielikult. Seal on tegelikult vist palju erinevaid funktsioone. Sulgeb aknaid ja katuse luuki. Mina olen aru saanud et ka kliimat ja juhitöökoha asendeid. 

Kere kohapealt pean tunnistama, et valik tõesti on õnnestunud. Pagasnikus luurates sai ka koopa servasid vaadatud ja seal ka köik ilus ja puhas. Möned täpid tal siiski on aga need on vääga minimaalsed ja need saab kindlasti kerge vaevaga eemaldataud. Mina selle autoga talve soola sisse nii ehk naa ei lähe.

Aga suures plaanis asi edeneb ja vähemalt igav ei ole.

Kui nüüd vörrelda teda valge CL 55K AMG-ga. Siis no neid ikka ei saa vörrelda. Täiesti erinevad on nad. Üks on pehme ja selline essilikult kohmakas. Aga samas väga mugav
Teine selline täpne, sportlik ja väga kiire.

AMG iste on juba selline et istud sinna sisse ja oled paigas. Samas essil on nagu tugi diivan vöid seal igas asendis vedeldaSmileSmileSmile

Samamoodi ABC ja Airmatic täiesti erinevad. Mulle endale meeldib ABC igast aendist rohkem tegelikult.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#7
Pagasiruumist leidsid ilmselt esitule pesuri.
Keskluku puhul on nii, et need remontkomplektid mis sa tellisid on ainult soft close membraanile ja korpusele. Keskluku puhul kipub tekkima pragu hoopis ühe teise detaili sisse. Seal on suletud üks tehnoloogiline ava kuullaagriga ning sinna on tekkinud lihtsalt pragu. Omal vahetasin ka kaks lukku ära samal põhjusel.
Ja tegelt remontkomplekti kohta ma pole midagi super head ka kuulnud, vahetus on suur töö ja ma mitu korda jamada ei viitsiks. Ma leidsin ühest foorumist ühe teise kavala viisi remontimiseks aga kuna testinud veel ei ole, siis ei hakka ka veel jagama.
Vasta
#8
Ega ma pole lukke veel maha võtnud. Praegu kõik töötab .  Kuid kui uksed kinni panna on kuulda lukkude juurest kerget sisinat ning kuulda et Pump tootab kaua. Sama moodi on kuulda kui uksed avad et mootor tootab kaua. Aga kui oled autos ja paned softclose tõmbama siis on kõik korrektne. Kui polstri maha võtsin ja kuulasin seda sisinat siis see tuleb sealt luku alumisest otsast kuskilt. Aga eks tõde selgub kui lukud järjest maha saan. Mingi lahenduse kindlasti saab. Aga kui sul on ka mingeid teadmisi siis kindlasti kuulan need ära.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#9
See oli vist hobikate hooaja lõpetamisel ka TTÜ-s.
Kui sama auto,siis väljast nägi oma ea kohta ikka väga hea välja.
Edu putitamisel.

Alar.
Vasta
#10
Noh ma ei tea. Eeldatavasti ta võis käia. Siis ei olnud mina omanik. Väljast näeb ta tõesti hea välja. Ja on nüüdseks vast juba veelgi parem. Ja no kevadeks tahaks päris heaks saada, aga sinna veel pikk tee minna. Teha on palju.

   Vahepeal sai köpitsetud esi stange kallal. Vahetasin välja stange liistud ja koos sellega ka panin ühe uue parkimis anduri, ning vahetasin välja anduri kronsteinid. Need sai vehost uued tellitud. Vanad olid täiesti puruks.[Pilt: 72996-IMG_0784.jpeg]

Eemaldatud said ka esimeste akende kiled. 

Nüüd olen saanud asjad nii kaugele, et saanud sõita juba päris mitu päeva nii, et veateateid ei ilmu kogu aeg ekraanile. Vahepeal jöudis kohale ka üks katuseluuk. Ning lisaks pidin veel juurde tellima ka originaal numbritule pesad koos klaasidega. Küljes on mingid aftermarketi ledid ja need ei toimi veatult.

Aga toimetame, nii kaua kui on ilma saab ringi vurada. Kui juba plägaseks läheb siis alustame tubaste töödega.

Muidu sõidab hästi ja sõita on häää.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#11
Terv.

Kiired ajad, aga muude asjade kõrvalt olen selle autoga ka tegelenud. Vahepeal lõppesid ära piduri klotsid. Vahetasin need kõik ära. Ketaste olukord on väga hea. Seoses sellega avastasin ka selle, et see kuradi madaldus on ikka saadanast. Kõigi nelja rattakoopa logarid on puruks freesinud ratasdega. Sai uued tellitud ja lähevad vahetusse. 

Lisan ka paar pilti koobastest tagumistest [Pilt: 22652-IMG_0842.jpeg][Pilt: 96553-IMG_0843.jpeg]

Põhi ja koopad on sellel masinal veendunult head. Ja see annab motivatsiooni edasi ehitada. Loomulikult tegelesin ka sellega et lasin karbid ja kõiksugu avaused korrosiooni vastaseid aineid täis.

Remondis käis uuesti ka spidoplokk. Ma ei olnud rahul, et valgustus hangus peale pikemat söitu, ning temperatuuri näidiku kristallid olid laiali.  Vahepeal sai tellitud juurde kaks spidoplokki ja nüüd tehti pöhimttelislt  kolmest plokkist üks. Eile panin külge ja testin, ehk nüüd jään tulemusega rahule.

Hetkel tegelen ka AIRMATIC restaureerimisega. Sellega selline asi, et kui auto on normaal asendis( ehk siis low raider), siis ta peksab ikka neid level sensor vigasid. Ja põhimöttelislt järge mööda igast andurist. Spetsialist soovitas sõita üles töstetud asendis ja vaadata mis ta siis teeb. Olen nüüd liigelnud temaga sedasi mitmeid kordi ja nii ta vigu ei tuvasta. Seega on viimane aeg see asi seal korda teha. Alustame sellest et eemaldame selle tobeda LOW RIDER KARBI. ehk siis ELS süsteem. Ja vaatame kas saame auto normaal asendisse tagasi. Ehk siis löppevad ka need vead.

[Pilt: 65325-IMG_0853.jpeg] Selline näeb välja ülestõstetud asendis, mis on tegelikult minu silmis normaal asend. Sedasi on auto vedrustus ka hoopis mugavam. Low rider asendis on patjades õhku liialt vähe ja õõtsub nagu vann.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#12
(02-11-2023, 08:54 AM)siimruz Kirjutas: [Pilt: 65325-IMG_0853.jpeg] Selline näeb välja ülestõstetud asendis, mis on tegelikult minu silmis normaal asend.

Mu arust ka Smile
Vasta
#13
Terv.


Sai nüüd  testitud näidikute plokk ja tulemusega olen rahul. Nüüd töötab nagu peab.[Pilt: 76469-IMG_0890.jpeg]
Teise asjana sai vahelt ära ühendatud see tobe plokk[Pilt: 85622-IMG_0889.jpeg]

Nüüd on auto originaal seades tagasi. Sõita on üli mõnus ja kadusid ka igasugused veateated. Seega tundub et see Airmatic on nüüd seljatataud.[Pilt: 97857-IMG_0891.jpeg][Pilt: 38355-IMG_0892.jpeg]

Järgmisena sai lastud teha korralik sildade kontroll ja muud olulised tehnilised läbivaatused. Eelmise omaniku poolt on vahetatud mõned osad esisillas, kuid seal on veel paljud osad vaja vahetada, et oleks täiesti korras. Samuti vajavad vahetust kardaani muhvid ja siis erinevad õlilekked körvaldamist. Varuosad said kõik ära tellitud ja kui aeg öige siis läheb töösse, et köik see ära teha.

Siis saab ka silla uuesti ära reguleerida ja airmatic körgused ka uuesti ära kalibreerida.

Sai korda tehtud ka kindalaegas. Sinna oli topitud mingi video keskus. ostsin teise laeka ja tegin kahest ühe: [Pilt: 22826-IMG_0902.jpeg]
Välja sai vahetatud juhiistme plastikud. Nüüd on istudes selline hea tunne. Enne kõik nagises ja ragises seal ümber. Seal polnud praktiliselt ühtegi tervet detaili enam.[Pilt: 85934-IMG_0900.jpeg]

Põhja alla sai ka mootori kate pandud. Mingil põhjusel seda polnud. Tellisin uue originaali, kuid see läks CL alla ja CL oma läks S alla. Muud plastikud ilusti pöhja all olemas.
 
Veel sai eemaldatud igasugused led lahendused ja nüüd on löpuks ilma veadteadeteta päris hea sõit

Seega igasuguseid pisitöid jätkub veel piisavalt.

Seal hulgas ka logarid, ukselukud, katuseluuk, värvimistööd, Veljed( need on taastamises), peegli tihendid, jne.

Kui keegi teab kus kohast saaks neid BRABUSE udutulesid siis vöib infot jagada. ise pole suutnud siiani kuskilt midagi leida. Diameeter on neil 90 mm


Aga suures plaanis hakkab looma. 

Lisan ka möned pildid peale esimest vähe korralikumat pesu.[Pilt: 54433-IMG_0903.jpeg][Pilt: 87438-IMG_0904.jpeg][Pilt: 29876-IMG_0906.jpeg][Pilt: 45545-IMG_0907.jpeg]

Kajastan jälle kui miskit saab tehtud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#14
Nii

Võib õelda et korras. Tänasega on soola löga maas ja mina löpetan nende autode liigutamise. Hakkame siis kevadet ootama ja akusid aegajal laadima. Mis ei tähenda et et parendus töö edasi ei kesta. Möned nipet näpet tööd CL kallal on ka ootamas, aga põhirõhk jääb  S -i kallal.

Sain teda veel päris mitmel korral kasutatud ja ringi sõidetud. Ütleme nii, et päris hea on juba. Sõidab ja mingeid viperusi enam ei esine. Kahel külmemal hommmikul katsetasin ka Webastot. See on tal peal. Ja täitsa töötab, kuid mina ei ole suutnud tööle saada pulti. Käivitub ta autost nupust veatult ja perfektselt. Kuid puldist mitte. Patareid vahetasin tuled vilguvad aga ei reageeri. Egas see ka pole minu jaoks muidugi vajalik lisa. Aga sai katsetatud ja vähemalt ta töötab.

Alla sai pandud ka uued logarid.  Ja nii nagu tagumised koopad said ka esimesed koopad korralikult möksitatud ja avaustesse lastud aineid. Sama lugu nagu taga koobastes kõik ilus ja haljas. Ei mingeid märke roostest.

Alustasin ka otsast järgmiste tubaste töödega. Vahetasin ära juhipoolse peegli tihendi ja ka selle kollaseks läinud suuna tule.[Pilt: 62279-IMG_0935.jpeg][Pilt: 79652-IMG_0936.jpeg]Võrdluseks on kõrvalistija poolne, mis veel vahetamata. Lisaks tundub, et leidsin ka sobivad udutuled stange sisse.[Pilt: 38889-IMG_0938.jpeg][Pilt: 46547-IMG_0937.jpeg][Pilt: 59595-IMG_0934.jpeg]Võrdlevad pildid. Hetkel lihtsalt kleebitud vanade peale. Kuna kui ma logareid vahetasin, siis nägin, et need mis seal küljes on pole ka enam päris originaalid ja seal on mingi rats juba tehtud, siis leidsin et see lahendus saab tehtud nende tulede näol. Originaalide leidmine tundub täiesti võimatu ja ma ei näe ka erilist pointi enam. Näo saab igal juhul oluliselt värskemaks. 

Ehk paari nädala pärast saab jälle midagi kirjutada. Hetkel on plaan nii, et kui stange tuled ja peeglid korda saab, siis lähen katuse luugi kallale.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#15
Vahepeal pole palju saanud teha, aga omajagu aega läks nende stange tulede vahetusega. Sain nad lõpuks vahetatud ja nüüd on ikka nii, et kui on vaja siis saab tuld vahetada ja vajadusel eemaldada. Kuna need eelmised olid juba vahetatud mingite taiwani omade vastu ja kuramused olid pesadesse klaasiliimiga pandud. Päris hea nikerdamine oli nad sealt nii eemaldada, et stange jääks terveks. Tuled pidin muidugi purustama. 

[Pilt: 77898-IMG_0968.jpeg][Pilt: 76476-IMG_0967.jpeg][Pilt: 77935-IMG_0969.jpeg]

Nüüd siis valmistun järgmiseks ooperiks. Ja see on siis katuseluugi vahetus. Loodame parimat ja oleme valmis hullemaks. Selle juures on väike küsimärk muidugi tekkinud. See mis küljes on kinnises asendis ja seda liigutada ei saa. Loodan et see takistuseks ei saa!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#16
Ei, ei saa. Kukub "alla" kenasti ja kõrvalistuja uksest keerab välja.
Keskkonsooli (ekraan ja puidud) ja käigukangi nuppu kata millegi pehmega kinni enne.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Jõulukuu ja aastalõpp kiired pole palju aega olnud edasi nokitseda. Vahepeal said kohale vajaminevad sillaosad, kardaani muhvid ja veel tihendeid igasuguseid kevadiseks suur hoolduseks.
Aga siiski ei andnud mulle rahu peeglid. Need hiina suunatuled ei tööta lihtsalt. Ja need olid ka viimased leed lahendused sellel autol peale stange tulede. Seega panin konksud jälle ebay-se üles ja tellisin sealt erinevaid peegleid, ning nüüd sain ilusti originaal tuled mõlemale poole. Siis muidugi avastasin, et minu masinal on nii sise kui välis peegel ise tumenevad ja keegi on selle välimise klaasi juba ära tavalise vastu vahetanud. Kuna uus on ulme hinnaga, siis leidsin ühe korraliku küproselt, mis on siis kodu poole teel ja teise leidsin suureks üllatuseks siinsest romulast. See mul kohal ja tundab ka päris korralik. Aga mitu ei tee kunagi paha. Samas on samasugune peegel ka valgel loomal. Nii, et hea kui midagi ka varuks on.

[Pilt: 34828-IMG_1048.jpeg][Pilt: 43223-IMG_1049.jpeg][Pilt: 33563-IMG_1050.jpeg]

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#18
Tere

Vahepeal jälle asjadega edasi liigutud. Võtsin kätte katuseluugi vahetuse ja remondi. Kus juures tõesti see katuseluugi eemaldamine on suhteliselt lihtsama poolne töö. Lihtsalt rahulikku tuju on vaja. Kui aeg kokku lüüa siis ei olnud see märkimisväärne. Aga mul läks mitu päeva, sest tegin seda jupiti. Välja tuleb ta suurema vaevata ilusti taga uksest pikal kerel. Ütleme ausalt selle luugi elu oli töesti läbi. Raam oli päris roostes ja just viigu torude juurest. Loomulikult olid kinni roostetanud ka trossid. Viitab pikemale väljas seismisele selle auto puhul. 
    Aga muidugi ei läinud kogu protsess edasi probleemideta. Nimelt on need luugid ikkagi erinevad. Nii et selle mille olin ennetavalt tellinud oli puudustega. Nimelt oli minu luugil lisaks veel mingi lintjuhe mis läks otsapidi luugi klaasi külge. Mingi täiendav lisavarustus, mida ma ei olnud algul üldse täele pannud. Väidetaavalt pidi see olema mingi signalisatsiooni süsteemi osa. Ega täpselt ei teagi. Mötlesin et äkki soendus luugi servadele. Ühesönaga tellisin järgmise luugi. Seniks aga ehitasin kahest luugist kokku ühe. Aga kuna sellel luugil mille ennetavalt tellisin avastasin ka ühe roostetava koha, siis ootan ära uuesti tellitud luugi, ning siis teen otsuse kumma ma külge panen. Lisaks sai tellitud ka uus tihend. Nii et pragu on asi pausil kuni vajalikud varuosad saabuvad. Tõstsin kahest luugist tehtud ühe hetkel katuse peale. Ühendasin kaablid ja sai testitud. See töötab perfektselt.

[Pilt: 94568-IMG_1086.jpeg][Pilt: 42542-IMG_1088.jpeg][Pilt: 79726-IMG_1084.jpeg][Pilt: 72756-IMG_1085.jpeg][Pilt: 54267-IMG_1089.jpeg]

    Lisaks sai tegeletud ka tagatuledega. Kuna minu omad on mustust täis ja tuhmunud. Lisaks lekkisid ja alumised liinid olid roostes, siis  sai otsitud asendusi. Uusi kahjuks enam ei saa. Või vähemalt mitte mölemat. Seega sai Ebayst  tellitud ühed korralikud ja siis lisaks ka uhed b osa omad. Eks kui luugi asjad kokku saab siis saab üle vaadata mis komplekt külge läheb.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#19
Raamid ise on neil samad.
Ega selle mudeli "roostevabasid" detaile leida on juba suuremat sorti väljakutse.
Ja selle "panni" soetamisel peab veenduma, et oleks akuutsed fotod ja aus kraam, jama on turul hulgi.
Need mädanevad äravoolud ei viitagi niiväga seismisele, pigem sellele, et neid pole väga hooldatud.
Soovitan kõik need voolikud mingit-elu-lagundavat-ainet täis lasta ja puhtaks leotada.
Kõlab mitte-roheliselt aga ise olen WC geeli täis plödistanud, lasknud seista, siis veevooliku klambriga külge ühendanud ja ükshaaval läbi pestnud.
Ja ega tihend hoiab tuult kinni, mitte vett. Tongue
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#20
Teen vahepeal ka väikse kokkuvõtte:

Olin vahepeal pikalt haige ja siis polnud jälle aega ja vahepeal olid jõulud ning jupid mida ootasin ei tahtnud kohale jõuda. Aga nüüd olen saanud jälle toimetada. Lõpule jõudis katuse luugi vahetus projekt. See mis siis viimasena tellitud sai oli väga korraliku raamiga ja täpselt õige koodiga. Ning pistikud ja muud asjad istusid hästi.[Pilt: 56697-IMG_1191.jpeg][Pilt: 56784-IMG_1189.jpeg]

Lisaks said nüüd peeglid lõpuks lõpetatud. Nüüd on küljes originaal suunatuled ja juhi peeglile sai ka õige peegli klaas, mis on tumenev. Ja siis vahetasin välja ka tagatuled, kuna need mis küljes olid seest väga räbalad. Aga leidsin ebay-st väga korraliku seti!

[Pilt: 63374-IMG_1192.jpeg]

Nüüd siis olen seal maal, et hakkab ukselukkude töö. See aeg kui olin haige viisin ennast pöhjalikult kurssi erinevate probleemide ja  nünssidega lukkude puhul. Sellele hunnikule mis mul juba olemas oli sai neid veel juurdegi tellitud + lisaks siis veel möned ka CL tarbeks..( Kus juures 215 lukkudega on päris nukker lugu. Neid lihtsalt pole enam kuskil. Kuid leidsin uhe seti uue väärilise ja sain need endale riiulisse sikutatud)  Ütleme nii, et need lukud on uhed saadanast asjad nendel autodel. Suurem osa mis kasutatuna müüakse on kas katki või kohe katki minemas. Õnneks olen leidnud W 220-le peaaegu kogu ringi korralike lukke. Samas olen ennast juba ka kurssi viinud nende erinevate remontimis võimalustega. Neid ei ole palju, aga olen mõned testid teinud ja loodan et töötab. Aga eks vaatame mis saab! 
[Pilt: 85326-IMG_1194.jpeg][Pilt: 69244-IMG_1195.jpeg]

Pildil ei ole kõik lukud, neid on veel! Osad tellisin pigem selle möttega, et uurida ehitust ja teha katsetusi.
Lukkudega on suures plaanis nii, et on kolme varianti

1) Servoga ja key less lukk
2) Servoga lukk
3) ilma servota e. ainult kesklukuga

Servoga lukku saab lihtsalt teha key less lukuks. Seal on üks servo mootor lisaks, mille saab lihtsalt ümber tösta muu on lukul sama. 
Peamine probleem on servo väsimine. Pakutakse erinevaid kitte. Mulgi need riiulis, aga need saadanad ei taha seal hästi püsida, ja vajavad toestamist. Ise olen sinna möelnud ka ühte lahendust, aga see vajab katsetust. Teine probleem on keskluku vaakumkambri välja viigu pragunemine ja siis tekibki luku sisisemine. Neid kaani pakutakse eraldi. Kuid mina ei ole siiani veel leidnud vöimalust seda vahetada. Kuna see asub luku sees ja seda ei saa tervelt kätte. Kui siis vöibolla suure pusimisega ilma servota lukul ehk nimekirjas number 3. Seal puudub servo hoob ja siis on ruumi luku sees rohkem. Hetkel on seal ainuke vöimalus liimimine, aga seegi eeldab lukule tehnoloogilise ava tegemist.

Lisan pildid, mis pragu silmas pean:
[Pilt: 48679-IMG_1174.jpeg][Pilt: 88773-IMG_1175.jpeg]

Nii et soovin endale edu!

NB! Unustasin seoses lukkudega selle, et key less lukul ja ilma key less servo mootorita lukul on põhi pistikud erinevad pisut. Kuid uurides juhtmestikku on see sama. Seega saab need pistikud ümber joota. Õnneks on see key less servo mootor lisatud täiesti eraldi seisva juhtmestikuga ja see ei puutu kokku luku juhtmestikuga.

Samasugused lukud oma ehituselt istuvad minu teada ka R 230 ukse sees. Kui palju nende omanikel nendega probleeme ei tea. Need pigem suveautod ja ei saa niipalju vatti! Aga see kuramuse plastmass ikka väsib ajaga.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,801 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,261 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,179 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,387 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,834 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,137 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 40,954 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz E55 AMG 2000a. Imre imre88 13 10,130 13-08-2018, 07:52 AM
Viimane postitus: imre88
Big Grin Mercedes-Benz C32 AMG W203 rauntz 39 44,726 26-10-2010, 12:04 AM
Viimane postitus: hr imre
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,890 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne