Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa
#81
See on täiesti tõsi, et esinduses on mõnikord odavam kui "vanas heas tuttavas remonditöökojas".
Veho tunnihind tundub olevat 75 eurot tund. Hetkel kampaania 60 eurot, kui on üle 5 aasta vana auto:
https://www.veho.ee/teeninduskampaania-5...-autodele/

Hinnast. Kui WIS kirjutab, et turbo vahetuseks kulub 3 tundi, siis 3 tunni eest ka maksad. Kui nad vahetavad seda 4 või 5 tundi, ei ole sinu probleem. Erinev hinnastamine võib olla siis, kui tegemist on roostes detailidega või teatud töödega kus öeldakse, et seal saab ainult tunnihinna alusel tööd teha.
Näide omast kogemusest, BMW. Väljalaskekollektori vahetuseks öeldi 1-1,5 päeva tööd! Esinduses oli ehk 1.5-2 tundi! Täpselt ei mäleta, kuid lisaks igasuguste rihmarataste vahetusega, õlivahetustega, nipet-näpet veel. Lõunast said auto, õhtuks oli valmis.
Vasta
#82
(06-01-2023, 07:21 PM)väikemees Kirjutas: See on täiesti tõsi, et esinduses on mõnikord odavam kui "vanas heas tuttavas remonditöökojas".
Veho tunnihind tundub olevat 75 eurot tund. Hetkel kampaania 60 eurot, kui on üle 5 aasta vana auto:
https://www.veho.ee/teeninduskampaania-5...-autodele/

Hinnast. Kui WIS kirjutab, et turbo vahetuseks kulub 3 tundi, siis 3 tunni eest ka maksad. Kui nad vahetavad seda 4 või 5 tundi, ei ole sinu probleem. Erinev hinnastamine võib olla siis, kui tegemist on roostes detailidega või teatud töödega kus öeldakse, et seal saab ainult tunnihinna alusel tööd teha.
Näide omast kogemusest, BMW. Väljalaskekollektori vahetuseks öeldi 1-1,5 päeva tööd! Esinduses oli ehk 1.5-2 tundi! Täpselt ei mäleta, kuid lisaks igasuguste rihmarataste vahetusega, õlivahetustega, nipet-näpet veel. Lõunast said auto, õhtuks oli valmis.

Just! Inimesed ei kipu sellest aru saama ja/või peavad margiesindust jubedaks kohaks.
Silberi puhul reeglina tehti WIS'i aeg ära koefitsendiga 0.x aga see jäi töö teostaja võiduks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#83
(06-01-2023, 06:49 PM)shed Kirjutas: Selle turbo vahetus 2-3h töö kui mees on eelnevalt teind ja eeldusel et väljalaskepoldid keeravad ja tuju on hea. Ma ei paneks never toimiva tehaseturbo asemele mingit poolas/lätis/leedus taastatud käkki. Minu kogemuse järgi 90% juhtudest on pärast rõhk paigast ära. Kas autoomanik sellest ilmtingimata aru saab on iseasi, aga kogenud kõrv ja tagumik küll. Lase vana aktuaator remontida (ei pea midagi kalibreerima) vôi pane uus (tekib oht et on vaja seadistada jah, kuna see pärineb ka ilmselt kuskilt lôunanaabrite juurest)
...

Ok, palun hinnapakkumist: mina toon auto, Sina keerad hästi töötava aktuaatori külge. Minu oma parandatuna usaldusväärses kohas  või mõni teine, mind ei huvita. Eeldan, et toimib vähemalt aasta probleemideta. Mitu €? Võib ka PT peale, kui ei taha avalikult asja ajada.

BR turbost garantiiga kalibreeritud aktuaatoriga vurri hinnapakkumine külge keeramisega on olemas. Paigalduse ajakulu on orienteeruv senise kogemuse alusel paljusõitnud autole. Võib ka vähem minna ja siis maksan ka vähem.

Veho hinnapakkumist uuele tehaseturbole ei ole võtnud. Ja ega ma seda jaksaks kinni ka maksta, kui uskuda veho varuosaportaali hinda: 
[Pilt: 36974-Turbo.jpg]

Ma tean, et klaasmajja võib minna ka oma tükiga ainult vahetustööd ostma, aga siis on garantii vaid tööle...

Mis puudutab süüdistust, et ma täna täiesti häbematult julgen remontida autot ilma WIS samm-sammuliste juhisteta, siis see  on tõsi. Ma küll kiikan neid, peamiselt pingutusmomentide jaoks, aga esikardaani vahetuse kohta (mille eest ma siin nüüd vasta pead saan) on kirjas õige vähe tavapärasest mehaanikutööst erinevat. Ning mulle rämedat peavalu ja ajakadu põhjustanud tahmafiltri ja katalüsaatori vahelise flantsi klambri paigalduse kohta ei ole üldse mingeid täpsemaid juhiseid: paigaldada, jälgides asetumist. 

Ma nüüd küsin vastu: kust te nii kindlasti teate, et "mitteveho" kohe pasa kokku keerab?

Ning kuidas ma näen WISist töö aega? Kuna ma pole kunagi vaevunud seda numbrit otsima, siis ei oskagi leida...

Ülalkirjutatust ei pea siis kuidagi välja lugema, et ka soovitan mingeid nurgataguseid töökodasid kasutada, aga ei näe ka põhjust teadaolevalt asja jagavaid vältida vaid selle pärast, et nad ei suvatse töötada "nagu Veho".
Vasta
#84
Hei, lihtsalt tulevikuinfoks ütlen, et aktuaatori remont auto kohale viies maksab Tartus sõltuvalt kohast ja tegijast vahemikus 60 - 150 eurot. Käärid on muidugi laiad, aga eks igaüks hindagi oma tööd erinevalt.

Hr v6sa on tegelikult ju hea ning kogenud autoomanik ja seega usun, et auto võimalikult muretuks korda saamiseks ja tulevikus kasutamiseks oli tehtud valik õige. Wink

Parimate soovidega,
Västrik
Vasta
#85
Tartus on selline koht nagu Autojupid. Mina ostsin taastatud aktuaatori nende käest, oli letikaup ja aastase garantiiga. Kodulehelt saab hinnapäringu jne. Aga kui lp. hr. Võsa soovib mulle maksta selle jubina vahetuse eest Tartus, siis raha võtan ma alati vastu. Ainult ma olen väga laisk ja kirvehinda küsida on imelik selle no poole tunnise töö eest Icon_lol
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#86
Täitsa huvitav on lugeda, kuidas rahvas turbovahetuse peale nii pöördesse läks.

Ärge muretsege, arvestades õlilägast sisselaset ja auto tõestatud 300+ kkm läbisõitu (pluss kst, palju sealt maha on keritud), siis maailmamajandusele siit mingit olulist kahju ei sünni turbot enne laialilendamist välja vahetades.  Eusa_snooty

Sellega olen iseenesest päri, et isand Rolz ajab enda vaatevinkist täiesti õiget asja: tema autod on tõesti priimas seisukorras ja neid ilmselgelt ei praavitata nurgatagustes kohtades. Kui ikkagi tahta autot pidada tip-topseisukorras, siis pole esindusele (või päriselt ise tegemisele) alternatiivi.

Seega õppige tema sõnadest ja minu vigadest Eusa_angel Umbes aasta pärast on selge, kas õigus oli taastatud turbole kiiret ikaldumist ennustanutel või kestab see asi meie väikese läbisõidu ja väikese koormuse juures siiski kauem.

Samas tuletan meelde, et meil on vaba maa ja see teema räägib oma palga eest peetavast autost, mida ei remondita avaliku raha eest. Kui minu toimetamise viis häirib, siis peaks olema imelihtne teemat ignoreerida.

Ikkagi: mitu tundi näeb WIS ette turbovahetuseks?

Lisame siia ühe teemakohase video ka asjasthuvitatutele:


Pole küll päris minu mure (neid veakoode ei olnud), aga siit on kenasti näha mehaanika ehitus. Minu omal praeguses asendis jookseb tõmmates vabalt lõpuni ja alla vajutades on tunda üle hammaste hüplemine. Veidi teises asendis oli täiesti kinni: ei edasi ega tagasi.
Vasta
#87
Kunagi kui oli plaanis ise turbo vahetada lugesin sama asja, et ei kesta need ise remonditud jne. Üllatavalt tuli ainult välja, et need spetsialistid tellivad varuosasid samast kohast.
Üheks probleemiks võib saada valesti paigaldamine.
Midagi sellist: https://turbo.ee/turbo-paigaldusjuhend

Millele väga aga ei rõhuta on vajadus vahetada välja turbo õlitustorud uute vastu. Oli üks video kus näitas mis oli erinevust vana ja uue vahel. Vanal torul õli tilkus läbi, uuel voolas nii nagu vaja.
Kõik ju loogiline. Õlitus kehva, annab kiirelt otsad. Aga lugeda, odav sisu, nädalaga läbi, mis muu see põhjus seal võib olla.

WIS- võimalik, et seal ei olegi kirjas töötunde, nähtav ainult ametlikes hoolustes. BMW puhul on remondimanuaalis üldjuhul kirjas, kuigi ega see ka ei ole mõeldud harrastajale vaatamiseks, vähemalt tasuta mitte.
Näiteks BMW: AW=5minutit ja see maksab 9.1eurot https://inchcape.ee/teeninduse-hinnakiri/

Ma ei mäleta kas enne Veho tulekut oli Mercedese lehel see info kirjas või mitte, kuid neil käib/käis asi sarnaselt. Nüüd ei ole enam isegi remonditööde tunnitasu väljakirjutatud. Lisaks sellele jäänud meelde, et Mercedese 1AW võrdub 6 minutiga.
Vasta
#88
Aasta tagasi lasin Vehos turbo vahetada, turbo oli minu poolt. Vaatasin just arvelt järgi, turbo peale/maha 184.- kojameeste süsteem peale maha 36.- mootori ja kuumakatted peale/maha 13.- detailide puhastamine 55.20.- 
10 uut tihendit, 3 uut polti ja üks klamber.
Kogu üritus kokku 364.-
Vasta
#89
(09-01-2023, 10:17 PM)ignar Kirjutas: Aasta tagasi lasin Vehos turbo vahetada, turbo oli minu poolt. Vaatasin just arvelt järgi, turbo peale/maha 184.- kojameeste süsteem peale maha 36.- mootori ja kuumakatted peale/maha 13.- detailide puhastamine 55.20.- 
10 uut tihendit, 3 uut polti ja üks klamber.
Kogu üritus kokku 364.-

Tänan reaalse elu numbrite eest. Eusa_angel

Konverteerides ajaks: turbovahetus kolm , kojamehetsczhüdeem pool tundi, kattemajandus 15 min, kasimiseks ka tund.

Lahja viis tundi. Vaatame, kuidas "nurgataguses garaažis" hakkama saadakseSmile
Vasta
#90
Peale kahe murdunud poldiga toimunud arveteklaarimist ja täiesti roostes 2015. aasta tootmiskuupäevaga kütusefiltrist (veho arvetel on vahetused kirjas 2017 ja 2019Smile veeanduri elusalt kätesaamist tipnes siis 1050.-. Taastatud turbo, uued õhufiltrid, uued poldid, kõik uued tihendid, üks uus andur, diagnostika anduri tuvastamiseks. Sellest tuleb natuke tagasi, kui minu turbo tõdetakse kõlbulikuks.

Ei oska kurta - auto on 310 kkm sõitnud, kollektoripoldid on konkreetselt roostes. Või noh, turboga seotud poldid on nüüd uuedSmile

Sõidab mönusasti, kuid nüüd on esiradari viga ja ei toimi püsikiirus. Õnneks limiter toimib ja sedasi püsib kiirus kontrolli all.  Pühapäeval siis näeme, mis siis seekord ei meeldi...

Tagumikutunnetus on juba kadunud - hommikul ehmatas paar korda, kui rataste alt miski tümakas läbi käis. Esimene mõte käis ikka vahetatud kardaani suunas... Paranoid 

Siis tuli meelde: sel on ju kardi esivedrustus ja sellega leiab kõik teekonarused üles. Aga siledal teel on ikak lust lasta Nod

Tundub, et kolisejaks on ikkagi esiamordid... Nüüd on õige mitmes kohas tõdetud esisild tihedaks, aga tüütu kolks mingil juhuslikul hetkel on ikka sees.

Jama on selles, et see auto on meil nüüd põhimõtteliselt üle Paranoid
Vasta
#91
(19-07-2022, 11:44 AM)v6sa Kirjutas: ... leidsin, et meie autol pole enam varrast esimese vasaku alumise õõtshoova ja kõrgusanduri vahel.
...
Veel olulisem: kas keegi teab, kui pikk antud varras peab minu autol olema? Ajutise varda tekitamine on lihtne, kui teaks pikkust...

Uue anduriga tuli kaasa varras, mis on tsentrist tsentrisse 131 mm.
Vasta
#92
Sõidab. Kohe liiga hästi sõidab - tuli kiirustamistasugi maksta...

Aga PreSafe on kutu ja esiradariga sama teema - not available. Arvutiga vaadates ei suhtle, ainus kerepoolne viga on üks tagumine tagurdusandur. Muidu võiks ju ollagi, aga püsikiirust ei ole ka. Limiteriga saab ju ka sõidetud, aga see pole see.

Kaitsmed said üle käidud ja seal osakonnas on kõik hästi. Vähemalt need kaitsmed, mida skeemi järgi (sel autol on täitsa kaasas originaalpaber ja see isegi läheb kokku netisolevagaSmile saab sääraste funktsioonidega seostada.

Selle tegelase võiks muidugi üles puua, kes on esimese ploki kaitsme number 36 pannud otse relee taha kõige viimaseks tuuleklaasialuse plasti alla. No ei ulata seda testima lambiga, oli vaja kõverat otsakut. Selle ähkimise käigus panin tähele, et jalusolev relee (chassis pin 87) on selgelt kuum. Kas kellegi on mingit seost, KUST hakata harutama? Sama relee teises pesas (signaalipasunale)  toimis laitmatult, teine relee samas pesas kohe ei soojenenud.

Ikkagi see mittetoimiv tagurdusandur tekitab jama?
Vasta
#93
CAN ahel - kõik on seotud. Meie kliima "eripära" - stangealusest "elust" võib halvata pool autot, kui CAN maha jookseb.
Sinu kijreldatud sümptomite põhjal ütleb minu kolmas silm, et Sul on CAN lühises, sellest see "mittesuhtlemine".
Vigaseid asju tasub otsida stangede seest.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#94
Täna tekkis uus häda: tagaluuk ei avane. Toimis kenasti, sulgus ka viimasel korral täiesti viisakalt. Aga lahti enam ei tule.

Nii lingist kui mõlemast nupust samamoodi lõksatab, üritab avada, pakiruumi tuled süttivad ja nii jääbki peale mõnda üritust. Lukk on kinni ja jääbki. Auto lahtise luugi üle ei kurda, aga luugi küljes olevad tuled jäävad kauaks põlema. Lõpuks kustuvad küll ära.

Kasutusjuhendi järgne avamiskatse sisepolstri avast ei mõjuta muud, kui võimaldab tulesid süüdata ja kustutada. Kangutamisega on näha, et luksutusaas paindub. Luuk avas kinni ei ole, kuna seda saab (jõuga) veidi nihutada.

Kas nii ongi, et nüüd tuleb sisepolster ära hukata, et lukk lahti keerata luugi küljest? Elusalt küljest seda ju ei saa kinnise luugiga...

Või on seal mingi trikk 2010 aasta autole, mida kiire netiotsing ei avaldanud?
Vasta
#95
Krt isegi 210-ga võrreldes on kvaliteet ikka alla käinud nendel autodel?
Vasta
#96
Tasuta lõunaid ei ole Eusa_doh

Roostetavad aeglasemalt, aga elektri ja plastiga on rohkelt rõõmu. Sooja maa autod.
Vasta
#97
(15-03-2023, 08:54 AM)v6sa Kirjutas: Tasuta lõunaid ei ole Eusa_doh

Roostetavad aeglasemalt, aga elektri ja plastiga on rohkelt rõõmu. Sooja maa autod.

Keera tagaots päikse poole ja palveta.  ML  nii õnnestus. Pärast kiskusin lahti pesin puhtaks ja määrisin üle, nüüd üle aasta töötab.
Vasta
#98
Vist sai valele poole palvetatud - eile terve päeva tagumendiga päikeses seisnud auto luuk endiselt ei avaneSad
Vasta
#99
253 € ja kõik toimib. Eusa_dance

Hort tegi nelja tunniga sulgurivahetuse (vana oli kinni kiildunud vaheasendisse ja ei lasknud lukul avaneda), deaktiveeris tagumised nurgaradarid ja vahetas ühe mittetoimiva tagurdusanduri. Tagurdusandur oli mul soetatud, aga vahetuseni ei jõudnud. Sulgur oli neil riiulikaup.

Mina kiidanSmile
Vasta
Kusjuures, mul oli presafe veaks esi distronicu radari murdunud kronsa, mistõttu radar veidi viltu vaadatas. Seda Hort tuvastada ei suutnud ja lasi mul terve esimese juhtmepuntra vahetada, kuigi vanal polnud miskit häda. Lisaks ajasid ka tagumiste nurga sensorite kaela, kuigi ka seal viga polnud. Esiradari viga ajas errorisse kogu süsteemi
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,192 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,405 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,815 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,416 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,935 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,391 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,125 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 175,011 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,084 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,919 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne